Antto- kirjoitti:Oulussa on ainakin Hiirosen Neste, missä voi käydä autonsa tiskaamassa.
Hiirosen Nesteen (Oulu) Ti-toiminnasta voisin hieman tarkempia speksejä laittaa, niistä kiinnostuneille..Itse käytän kyseitä paikkaa (paremman puutteessa) pääasiallisena auton pesupisteenä.
Hinnat: 6,60€/20min +0,33€ (perusmaksun jälkeen)
Ti- halleja on yhteensä kolme kappaletta. Painepesuri (toimii poleteilla), sekä letkusta (pistooli pyydetään kassalta) lämmintä vettä. Ainakin laitimmaiselta paikalta (paikka n:o 3, on oma vakkarini) löytyy myös lavuaari ja hana,josta kädenlämpöistä vettä tarjolla. Imuri löytyy myös, sekä tottakai ämpäri

.
Paikka on ihan hyvää perustasoa. Valaistus on aika onneton, tilaa on kohtuullisesti, joskin onnettomat väliverhot eivät yleensä pidättele innokkaimpien painepesijöiden vesiä omalla puolella, joten itse olen yleensä käynyt esim. aamupäivisin, niin saa rauhassa touhuta. Siisteys on ihan ok, ei nyt mitään avosydänleikkausta kannata lähteä yrittämään, mutta ei nyt häiritsevänkään paskaista looseissa ole.
Oulussa löytyy myös Ti- halli Alppilan Seolta (vai Gulf?). En ole koskaan käynyt kylläkään. Sitten huomasin, että vanhan Kempeleentien Shellillä on myös joku TI -halli. Ainakin hyvä valaistus ko. paikassa näytti olevan, muuta en tiedä.