Aloitetaan tällä: Seinäjoen Sanomat 18.4.2012. Toivottavasti linkki toimii...
Muutama häihärä näköjään sattunut toimittajalla
Hieno juttuTonis kirjoitti:Ensimmäinen ihan asiallinen lehtijuttu ja Pesukintaan paidatkin päällä
+1 Hyvähyvä!Tonis kirjoitti:Ensimmäinen ihan asiallinen lehtijuttu ja Pesukintaan paidatkin päällä
Ajattelinkin et aloitatko aina katosta ton huuhtelun...Bastard kirjoitti:Täällä kyllä ihme porukkaa kun kukaan ei ole vielä sanonut mitään negatiivistä.
3000 sanaa (vai oliko se nyt merkkiä) rajoitti myös tietomäärää...
PS. painari ei ole kiinni autossa vaikka kuvassa siltä näyttää. Ja pesin painarilla alhaalta ylös ja takaisin alas.
Mites hyvin tuo toimii, kun omassa autossa on kyljissä kanssa-autoilijoiden aiheuttamia klommoja. Sellaisia loiva reunaisia, ei teräviä. Oikeneekohan tuolla klommon oikaisu setillä?K70 kirjoitti:Uusimmassa TM:ssä DentVanish-lommonoikaisusarjan testaus.
Ei mitään uutta asiaa...
tai itse asiassa mulle oli. Mun alkuperäisessä pakkauksessa ei ollut kuin vaaleita liimapuikkoja.
Viime viikolla kävin hakemassa Motonetista liimapuikkosatsin ja ihmettelin, miksi osa puikoista on sinisiä.
Ton jutun kun luin, niin nyt tiedän senkin.
Muille tiedoksi, siniset on matalempiin lämpötiloihin (0-20C), kun taas vaaleat on tarkoitettu käytettäväksi 18-36C vallitsevassa lämpötilassa.
Muutenkin lehdessä paljon juttua parkkipaikkakolhuista, parkkiruutujen leveyksistä ja kolhukorjauksista yleensä.