Pesukintaat?
Re: Pesukintaat?
Projetechin kinnas on ihan hyvä, pehmeä ja paksu..Meguiarsilla oli ennen todella hyvä kinnas mutta sen tuotanto lopetettiin...
http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-a ... d_985.html
Tuommoinen tuli ja ekan kerran perusteella vois vetää toistekkin käteensä tuon
Mukavan pehmeä ja paksu. Paljon tuhdimpi kuin eurow jota aikaisemmin olen käyttänyt
Tuommoinen tuli ja ekan kerran perusteella vois vetää toistekkin käteensä tuon
Mukavan pehmeä ja paksu. Paljon tuhdimpi kuin eurow jota aikaisemmin olen käyttänyt
E53 X5 3.0D
http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-a ... od_32.html" onclick="window.open(this.href);return false;_nixu_ kirjoitti:http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-a ... d_985.html
Tuommoinen tuli ja ekan kerran perusteella vois vetää toistekkin käteensä tuon![]()
itsellä noi pari, ainoa ongelma raskaana = täynnä vettä kun resori ei meinaa pitää runkkasta kädessä, tai ainakin tuntuu siltä että voisi miltei valahtaa pikipinnotteita vasten..
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Eiks tämä ole ihan sama kuin pesusieni? Ainakin ovat keksineet kovasti perusteluja tuotteen paremmuuteen kintaisiin nähden.
CG ShMitt
CG ShMitt
^ Näyttää kyllä mielekiintoiselta, pitääpä ottaa tollanen munakas testiin ku seuraavan kerran Shinearamasta tilaa.
http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SHT-WHITE
http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SHT-WHITE
On ja ei. Huomionarvoinen asia lienee että kys. sieni ei ole tehty silikonista kuten 98% kaikista markettisienistä.
Kyllähän porukka käyttää luonnonsieniä ja muita sieniä kuten Zymöl-Sponge, Über-Sponge ja Dodo SN sponge esim. ONR:n kanssa. Ei kaikki sienet ole huonoja.
Itse en silti tule vaihtamaan.
Kyllähän porukka käyttää luonnonsieniä ja muita sieniä kuten Zymöl-Sponge, Über-Sponge ja Dodo SN sponge esim. ONR:n kanssa. Ei kaikki sienet ole huonoja.
Itse en silti tule vaihtamaan.
Vain YKSI LSP!
- Posambique
Joo, ei tollainen läpäise kyllä munkaan seulaa.
Edelleenkään en ymmärrä mihin tossa ne likapartikkelit/hiekka "katoaa"/"uppoaa",
juuri sen takia tuo on helppo puhdistaa. Ei ole takaisin karvasta tulemista.
No en sano, miksei muitakin hyviä pesukintaita voida kehittää, mutta itselleni tuollainen sienityylinen ei ole sellainen.
Edelleenkään en ymmärrä mihin tossa ne likapartikkelit/hiekka "katoaa"/"uppoaa",
juuri sen takia tuo on helppo puhdistaa. Ei ole takaisin karvasta tulemista.
No en sano, miksei muitakin hyviä pesukintaita voida kehittää, mutta itselleni tuollainen sienityylinen ei ole sellainen.
"Urku auki, pelti kii"
Sillähän voi sitten vaikka levittää glazeja jos ei muuta. 
Moro! Eka viesti tälle palstalle...
Tiedän että haulla varmaan löytyis, mutta olen jus täältä tuppukylästä lähdössä Tampereelle ja voisin siinä samalla etsiskellä kinnasta. Mistähän kantsis etsiskellä?
Tiedän että haulla varmaan löytyis, mutta olen jus täältä tuppukylästä lähdössä Tampereelle ja voisin siinä samalla etsiskellä kinnasta. Mistähän kantsis etsiskellä?
Motonet, tarjoustalo, hongkong, robinhood, paikallinen Fixus-liike. Noin äkkisilteen. Tai sitten koukkaat Laitilaan ja rimpautat Projectechin Jannelle ja lahjotat hälle puolet tilin saldostaRoudari kirjoitti:Moro! Eka viesti tälle palstalle...
All right! Spank you!!! Ja eiku matkaan....
Niin luulis Dodoshopista saavan kunnollisen lampaannahkan. Tai sitten jannelta tilaa postitse, tulee nopeasti ja edullisesti 
E53 X5 3.0D
Pesukintaat?
Soitella vaan Simolle et joku on paikalla. Nekalan löytöliiteristä vielä Kentin kuivausliinat hakeen kun tännepäin kerta eksyy
4,95€
Wannabe-OCD
Onko kukaan kokeillut Bilt Hamberin mustaa lammasta? 
Hommasin Elitestä tuon BH:n kintaan. Karva ei ehkä niin pitkä kuin Eurowissa yms. eikä myöskään hanska itsessään ole kovin iso.
Ihan OK kampe joka tapauksessa.
Ihan OK kampe joka tapauksessa.
Oliks tää se harmaa? Kerro kokemuksia sit kun oot kerenny käyttää sitä 
Vain YKSI LSP!
Mulla taitaa olla edelleen ensimmäinen Eurowin kinnas käytössä.
Olisikohan kohta 1,5 vuotta ollut käytössä. Resori ei ole enää yhtä vetreä kuin alussa mutta muuten ei ole mitään kulumisen merkkejä....
Olisikohan kohta 1,5 vuotta ollut käytössä. Resori ei ole enää yhtä vetreä kuin alussa mutta muuten ei ole mitään kulumisen merkkejä....
Juurikin tämä harmaa kinnas kyseessä.
http://www.elitecarcare.co.uk/bilt-hamb ... rers_id=33
Voisin napata vertailukuvaa BH:n kinnas vs. Eurow niin näkee kuinka paljon pienempi tuo on.
http://www.elitecarcare.co.uk/bilt-hamb ... rers_id=33
Voisin napata vertailukuvaa BH:n kinnas vs. Eurow niin näkee kuinka paljon pienempi tuo on.
Tossa muutama kuva kintaista. Bilt-Hamber vs. Eurow
Kyllähän tuo BH:n kinnas vähän pieneksi jää, mutta hyvä kinnas joka tapauksessa.

Kyllähän tuo BH:n kinnas vähän pieneksi jää, mutta hyvä kinnas joka tapauksessa.

^Oliko toi hiha tossa eurowissa vakiona?
Mullei ollu.
Mullei ollu.
Juu oli vakiona. Sisällä oli vielä sellanen kumihanska jonka heitin eka pesun jälkeen mäkeen.
Kinnas oli sen kumihanskan kans niin jäykkä ettei sillä ahtaampia välejä oikeen päässyt kunnolla pesemään.
Kinnas oli sen kumihanskan kans niin jäykkä ettei sillä ahtaampia välejä oikeen päässyt kunnolla pesemään.
Mä oon tykänny Eurowista, kaikin puolin hyvä lapanen. Ei kastu kädet pestessä(juurikin tuon kumihanskan ansiosta),
on iso(nopea pestä) ja on pehmeä maalipinnalle. Ja ei tuolla minusta jää mitään paikkoja pesemättä.
Ainoa miinus siitä, et toi meinaa rueta homehtuu/haisee. Pitäny nyt aina "purkaa" osiin kuivaamisen ajaksi. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Mulla on Eurowin pesuhanska käytössä(ei tommosta resoriversiota), sillä on väliin ärsyttävää pestä kuin roikkuu peukalo-osasta huolimatta niin että meinaa pudota kädestä. Lasiranteet tietysti auttaa asiaa.
Aikaisemmin käytössä Megun kinnas josta tykkäsin enemmän. Tietysti isompi hanska imee pesuainetta enemmän.
Aikaisemmin käytössä Megun kinnas josta tykkäsin enemmän. Tietysti isompi hanska imee pesuainetta enemmän.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Gtechniq:llä joskus myynnissä ollutta kinnasta tullut nyt vuoden verran käytettyä ja varsin hyväksi todettu. En tiedä minkä merkkinen kinnas mahtaa olla kun en ole sen enempää katsonut olisiko siinä lappua missä se lukisi.
Aikaisemmin oli tai on vieläkin tuollainen Eurow:n kinnas, peukalo-osalla varustettu malli siis. Omasta mielestä vaan paljon kätevämpi tuollainen missä ei ole tuota peukalo-osaa, voi käyttää kintaan molemmat puolet kun pesee.
Aikaisemmin oli tai on vieläkin tuollainen Eurow:n kinnas, peukalo-osalla varustettu malli siis. Omasta mielestä vaan paljon kätevämpi tuollainen missä ei ole tuota peukalo-osaa, voi käyttää kintaan molemmat puolet kun pesee.
Näyttää olevan yhdellä jos toisella firmalla pesukintaat lähes loppu varastoista. Onko kaikki lampaat käytetty vai kevät yllättänyt?
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.