Pesukinnas tarrat *tilausohjeet viesti nro1.*
Re: Pesukinnas tarrat
Yksi ( 1 ) kappale Sisäpuolelle liimattavia kiitos.
samunoz kirjoitti:Minkäs kokoinen toi tarra nyt sitten on? Mahtuuko rekkarin alareunaan? Kuinka mahtaa pysyä?
20cm pitkä ja 4cm korkea on tuo tarra.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
2kpl ulkoilmamalleja....
2kpl sisätarroja.
Tonis:n idea on hyvä. Tamperelaisten tarrat minunkin puolesta saisi pistää vaikka samaan kuoreen. Itse voin olla vapaaehtoinen jakelijakin, mikäli muita ei ilmaannu.
Tonis:n idea on hyvä. Tamperelaisten tarrat minunkin puolesta saisi pistää vaikka samaan kuoreen. Itse voin olla vapaaehtoinen jakelijakin, mikäli muita ei ilmaannu.
2 kpl sisätarroja, kiitos.
Ja tarrat saa laittaa samaan kuoreen muiden Tre:läisten kanssa. Minäkin voin niitä jaella, jos js haluaa huilia välillä.
Ja tarrat saa laittaa samaan kuoreen muiden Tre:läisten kanssa. Minäkin voin niitä jaella, jos js haluaa huilia välillä.
-Mercury Cougar '69-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
-
Rauhallinen Erkki
Voisin ottaa yhden ulkopuolelle liimattavan, kiitos.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
2 kpl ulkopuolelle liimattavia
- crabtastic
1kpl ulos ja 1kpl sisälle tännekkin 
Onko tää nyt jollekkin hirmu elanto? Vai voisiko saada mallin millä voisi itse saada teetettyä tutulla? 
Tarrat ovat tulossa. Pari pikku viilausta vielä niin sitten niitä rupeaa saamaan
Kärsivällisyyttä 
Sitten kun tarrat tulee niin laittakaa kuvia tänne niin voisin ehkä itsekin yhden ostaa.
joko kohta saa? ei sillä että kiire olis.....
Nyt on "siunaus" saatu Petteriltäkin niin tarroja olisi 
Tässä ja tässä olisi parit kuvatukset tarrasta mimmonen on. Väriksi tuli valkoinen ja tarran mitat ovat 1,5cm korkea ja 20cm pitkä.
Eli nyt sitten ne jotka niitä tarroja halusikaan niin minulle privaan yhteystiedot ja tarrojen maksun suoritus tälläiselle tilille kun: Janne Ahonen 393900-33115791 ja tekstikenttään nikki ja tieto monesta tarrasta olet maksanut. Näin saan yhdistettyä nikin nimeen joka löytyy sitten privasta
Tarran hinta oli sen 5e/kpl + 1e postikuluja eli kaksi tarraa saat yhteensä 11e:llä halpaa
Ilmoituksia ja tilisiirtoja tulemaan niin hyvällä tuurilla pääset liimaamaan pesukinnas-tarroja vielä perjantaina.
Ainiin ja muista osoitteen ilmoituksen yhteydessä halusitko ulkopuolelle vai sisäpuolelle liimattavia.
Tässä ja tässä olisi parit kuvatukset tarrasta mimmonen on. Väriksi tuli valkoinen ja tarran mitat ovat 1,5cm korkea ja 20cm pitkä.
Eli nyt sitten ne jotka niitä tarroja halusikaan niin minulle privaan yhteystiedot ja tarrojen maksun suoritus tälläiselle tilille kun: Janne Ahonen 393900-33115791 ja tekstikenttään nikki ja tieto monesta tarrasta olet maksanut. Näin saan yhdistettyä nikin nimeen joka löytyy sitten privasta
Tarran hinta oli sen 5e/kpl + 1e postikuluja eli kaksi tarraa saat yhteensä 11e:llä halpaa
Ilmoituksia ja tilisiirtoja tulemaan niin hyvällä tuurilla pääset liimaamaan pesukinnas-tarroja vielä perjantaina.
Ainiin ja muista osoitteen ilmoituksen yhteydessä halusitko ulkopuolelle vai sisäpuolelle liimattavia.
Demon kirjoitti:Ainiin ja muista osoitteen ilmoituksen yhteydessä halusitko ulkopuolelle vai sisäpuolelle liimattavia.

Nyt odotan sitten vaan lisävakuutteluja Näyttämön puolelle vastaavasta aplikaatiosta kun itse suunnittelen (farkun takasivulasit, sisäpuoli).
Vain YKSI LSP!
Nyt noita tarroja tosiaan on saatavilla 
Ensimmäisiä tarroja saatettu matkaan. Hyvällä tuurilla ensimmäiset saavat omansa huomenna jos Kusti jaksaa polkea tuolla lumessa 
Ehtikö mun tarrat postiin tänään?
..mut ei siis mitään jos et laittanut.
..mut ei siis mitään jos et laittanut.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Kyllä Dan the Manin tarrat läks eteenpäin tänään 
Äsken kolahti postiluukusta, iso kiitos 
Ei oo kolahtanut, kun ei ole kuvaasonikk kirjoitti:Äsken kolahti postiluukusta, iso kiitos
Epistä, mulle ei tullu vielä

"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Tänään kolisi postilaatikosta pari tarraa, kiitos.
Noutaessa päätinki ottaa sisäpuolelle tulevat kun tuntu että kalvojenkin läpi näkyis. Tarrahan on valkonen ja kalvot on 35%.
edit. NO VINOOHA SE MENI!!