Ruohonleikkuri

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: Ruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Hynde » Pe Maalis 09, 2012 11:48 pm

Voi saatana... :rolf:
Kaikki liha tottelee kuria...

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Ruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Urran » La Maalis 10, 2012 3:59 am

Äsh. En koe tarpeelliseksi päältä-ajettavaa. Meillä oli aikanaan himassa molemmat ja monesti ajoinkin päältä ajettavaa mutta luulen että tää mun mäkitontti ei oikein oo kätevä ajaa ajettavalla. Ja siis pihaa 1000m2, ei nurmikkoa. Siitä miinus kallio-osuus ~100m2 ja pihatie ja autotallille vievä polku, 200m2.
Vain YKSI LSP!

Vastaa Viestiin