Ruohonleikkuri
Re: Ruohonleikkuri
Äsh. En koe tarpeelliseksi päältä-ajettavaa. Meillä oli aikanaan himassa molemmat ja monesti ajoinkin päältä ajettavaa mutta luulen että tää mun mäkitontti ei oikein oo kätevä ajaa ajettavalla. Ja siis pihaa 1000m2, ei nurmikkoa. Siitä miinus kallio-osuus ~100m2 ja pihatie ja autotallille vievä polku, 200m2.
Vain YKSI LSP!