Itse en kerkeä hakemaan mitään tavaroita niin ajattelin jos tilaisin jotain ja joku ottaisi munkin kamat, noutaisin ne sitten myöhemmin.
Jos menee liian vaikeaksi niin jää seuraavaan kertaan.

Joop, lähinnä sillä meinasin kun tuo oma ykkösauto on valkoinen niin tulee tilattua ainakin tuota whitediamondia. Kyllä mä haulla löysin jonkun verran kehuja noista PB nattys vahoista. Mutta voipi olla että nyt kun tilauksen teen niin otan tuota megun #16. Sen pitäis ainakin toimia aika hyvin kaikenvärisissä..JaniH kirjoitti:White diamond ja Black hole on käsittääkseni samaa tavaraa eli toimivat ristiin nuissa vaaleissa, tummissa ja niiden välimaastossa olevissa väreissä.
PB:n vahoista tuntuisi olevan aika vähän kokemuksia täällä luettavissa joten ole rohkea ja kokeile =)
Selvä. Tämä jo selvensi vähän, kun nuo poorboysin -tuotteet on mulle uusi tuttavuus niin en noista väreistä tiennyt kuinka hyvin käy ristiin. Ja tosiaan tuli pieni painovirhepaholainen tohon ekaan postiinPosambique kirjoitti:Ei ole väliä kumpaa käytät (White Diamond/Blackhole). Se Nattys (ei Nastys, vaikka sen suuntaisia miehiä täällä kyllä luuraa) Paste Wax on varmasti erinomainen. Laittele sitä vaan ihmeessä niskaan, pärjäsi parhaiten DW:n isossa vahojen kestotestissä.
Adam's Polishes?Jonas_ kirjoitti:M105 loppu Shinearamasta. Mitä tilalle ?
Tarkoitus oli ottaa 105 + 205 mutta vituiks män...
Ikinä kuullutkaanDani kirjoitti:Adam's Polishes?Jonas_ kirjoitti:M105 loppu Shinearamasta. Mitä tilalle ?
Tarkoitus oli ottaa 105 + 205 mutta vituiks män...
On kyllä mielenkiintoinen tuoteryhmä, juutuubista löytyy ainakin ohjeita Junkmanin toimesta