Keravan workshop 26.01.2012
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Ja ettei pääse unohtumaan niin iso kiitos illan isännälle eli http://www.rengasverkko.net / Henkka!
Tiedä vaikka saadaan pitää toistekkin vastaava tapahtuma kun kaikki meni mukavasti, mitä nyt vähän aikataulu venähti.
Tiedä vaikka saadaan pitää toistekkin vastaava tapahtuma kun kaikki meni mukavasti, mitä nyt vähän aikataulu venähti.
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Joo kiitokset kaikille ketä kerkesin törmäämään ja höpöttelemään. En tosiaan voinu jäädä kovin pitkäksi aikaa kun vaimo odotti miestä saunaan ja sen jälkeen jatkoin remppaa kaverin kanssa. No ens kerralla tuun sit kulkee elefanttina nenä nixun kankkujen välissä niin saadaan auto nopeemmin valmiiksi 
Mun puolesta jos paikat järjestyy niin tämmösen miitin vois ottaa useemminkin kun kaks kertaa vuodessa. Osallistuu kun kerkee. Tähän miittiin onnistuin rempan lomassakin osallistua koska paikka oli niin hyvä
Dani me naurettiin Karin ja Caprin kanssa sille kun kostajan takaa näkyy Metabon kahvaa ehkä ~10cm kun se on niin lyhyt
Toki ihmeteltiin myös sen ylimegaskitsosikamahti-kokoa. Oma LC Purple karva näyttää melko säälittävältä jos sen tuo ton reuhkan viereen 
Melkein pitäisi ens miitti järkkää niin et kaverit saa pari huurteista alle niin saadaan hoidettua virallisuudet ja tutustumiset. Itse kun oon tämmönen sosiopaatti niin hyökkään päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten moni varmaan bongas. Silti 10min visiittini aikana en kerenny muutakun hieroo avengeria ja vähän boschia silmät kiiltäen. Kaikille en huomannut edes esittäytyä, pahoittelut huonoista käytöstavoistani.
Mun puolesta jos paikat järjestyy niin tämmösen miitin vois ottaa useemminkin kun kaks kertaa vuodessa. Osallistuu kun kerkee. Tähän miittiin onnistuin rempan lomassakin osallistua koska paikka oli niin hyvä
Dani me naurettiin Karin ja Caprin kanssa sille kun kostajan takaa näkyy Metabon kahvaa ehkä ~10cm kun se on niin lyhyt
Melkein pitäisi ens miitti järkkää niin et kaverit saa pari huurteista alle niin saadaan hoidettua virallisuudet ja tutustumiset. Itse kun oon tämmönen sosiopaatti niin hyökkään päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten moni varmaan bongas. Silti 10min visiittini aikana en kerenny muutakun hieroo avengeria ja vähän boschia silmät kiiltäen. Kaikille en huomannut edes esittäytyä, pahoittelut huonoista käytöstavoistani.
Vain YKSI LSP!
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Minä vasemmalla musta takki ja punainen huppari...Dani kirjoitti:Vasemmalta oikealle, kuka nick on kuvassa?
Kostaja oli kyllä karu. Vähän aikaa kun nixu oli ajanut sillä niin koko auto näytti suunnilleen tältä:

Ainiin, oli kiva saada naamoja nickeille ja kiitokset nixulle ja Keravan rengaskeisarille.
- Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Takakontin vaakapinnat viimeistelin #205 ja sininen hex, konepellin Sonus SFX-3 ja sininen hex. Muusta ei tietoa.
"Urku auki, pelti kii"
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Täytyy tehdä vaikka tuonne näyttämölle juttu kunhan saa kaikki tehtyä ja kuvat kasaan. On mulla itellä jotain ennen kuvia heti kun sain ton pihaan. Sisältä penkit pitää vielä pestä ja laittaa hoitoaine, samoin lattiaverhoilu/matot täytyy pestä myöskin.
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Mikä Bosch oli tyypiltään?
Yllättäen on tullut aamu selailtua eri rotarykoneita....
Yllättäen on tullut aamu selailtua eri rotarykoneita....
-
powermitsu
- Viestit: 1154
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa. Tolleen saa kuitenkin parissa kolmessa tunnissa valmista! Ei huono toimintatapa ollenkaan! Tällaistahan voisi tehdä toistekin joskus?
nixu mitä sanoisit flexipadsin karva vs avenger. Itellä ollut flexipadsin karva käytössä ja karvaa irtoaa ja se tarrapinta hajosi nopeesti
Onko avenger kuinka paljon parempi. Itseä kiinnostaa suuresti Rd 3.02 + karva jos siitä saisi hyvän aloitussetin kun tuo Fast gloss 500 ei vakuuta....
nixu mitä sanoisit flexipadsin karva vs avenger. Itellä ollut flexipadsin karva käytössä ja karvaa irtoaa ja se tarrapinta hajosi nopeesti
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Menzun 3.02 ja karvalaikka on erittäin kiva yhdistelmä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Siis on se flexin karva ihan ok jos ei paremmasta tiedä 
Mutta avengerilla alkaa sujua hommat ripeästi. Toki vaatii oikean alustallan ja tehokkaan koneen kaveriksi. Noin kymmenen kertaa nopeampi ja tehokkaampi minusta. Toki ensimmäistä kertaa liikkeellä ja vähän varovaisesti ajelin vain 3/4 nopeudella, enemmänkin olisi saanut otettua mutta jatketaan seuraavalla kerralla.
Niin ja olisi tuota saanut kokeilla muutkin
Mutta avengerilla alkaa sujua hommat ripeästi. Toki vaatii oikean alustallan ja tehokkaan koneen kaveriksi. Noin kymmenen kertaa nopeampi ja tehokkaampi minusta. Toki ensimmäistä kertaa liikkeellä ja vähän varovaisesti ajelin vain 3/4 nopeudella, enemmänkin olisi saanut otettua mutta jatketaan seuraavalla kerralla.
Niin ja olisi tuota saanut kokeilla muutkin
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.
Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.
Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.
Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
-
powermitsu
- Viestit: 1154
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm
Re: Keravan workshop 26.01.2012
No siirrä?Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Ei kännykällä juuri tullut kuvia otettua, mutta tuossa rajattuna alue, jossa ehkä näkyy tuo nixun kuvailema auton kunto parhaiten.
Tuo on konepellistä ja tuommoinen oli koko auto. Ja lisäksi lukematon määrä muita naarmuja, omituisia syöpyneitä kädenjälkiä, ymsyms.
Lähtökohtaan nähden jälki oli kyllä tosi siistiä myllyttelyiden jälkeen.

Tuo on konepellistä ja tuommoinen oli koko auto. Ja lisäksi lukematon määrä muita naarmuja, omituisia syöpyneitä kädenjälkiä, ymsyms.
Lähtökohtaan nähden jälki oli kyllä tosi siistiä myllyttelyiden jälkeen.

-
powermitsu
- Viestit: 1154
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm
Re: Keravan workshop 26.01.2012
No mun naapurin yksilö on vissiin saman värinen mut sanoisin et jopa pahempi 
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Ite tykkään tosta Flexipadin karvasta ja UD:n kanssa todella toimiva yhdistelmä. Kun en paremmasta tiedä*Kaide kirjoitti:Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.
Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.
Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Tein pomon uudehkon Bemun (musta) tolla setillä, mutta kyllä se jättää holoja aika rankasti!
Etuveto - Joku veikkauksen uusi peli vai?
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Siirretään myöhemmin kun tilanne vähän rauhoittuupowermitsu kirjoitti:No siirrä?Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Niin ja voin sinne kirjoitella paremmat selostukset karvoista joskus jos muistaa 
Capri: uudemmissa on pehmeämpi lakka joten varmasti siihen tuo yhdistelmä toimi paremmin. Ja tosiaan en ottanut niin rankasti kuin tuolla olisi saanut joten muutama syvempi naarmu vielä jäi.
Capri: uudemmissa on pehmeämpi lakka joten varmasti siihen tuo yhdistelmä toimi paremmin. Ja tosiaan en ottanut niin rankasti kuin tuolla olisi saanut joten muutama syvempi naarmu vielä jäi.
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Kyllä mä tykkäsin tolla setillä ajella sunkin kärryä
Niin kuin sanoit, en paremmasta tiedä
Ei tohtinut tulla nykäsee sulta konetta kädestä
Niin kuin sanoit, en paremmasta tiedä
Ei tohtinut tulla nykäsee sulta konetta kädestä
Etuveto - Joku veikkauksen uusi peli vai?
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoapowermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Re: Keravan workshop 26.01.2012
RTU kirjoitti:Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoapowermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Joo mut ei sentään halittu bemarikarin kanssa
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin 
Re: Keravan workshop 26.01.2012
sonikk kirjoitti:Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin
No ei amatöörillä. Mutta ammattilaiset kuten Dani olisi ehtinyt halia ja syödä pizzat välissä
E53 X5 3.0D
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Tää halailu jatkuu täälläkin, mutta ei homolla tavalla, jatkakaa 
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.