Keravan workshop 26.01.2012

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » To Tammi 26, 2012 11:39 pm

Ja ettei pääse unohtumaan niin iso kiitos illan isännälle eli http://www.rengasverkko.net / Henkka!

Tiedä vaikka saadaan pitää toistekkin vastaava tapahtuma kun kaikki meni mukavasti, mitä nyt vähän aikataulu venähti.
E53 X5 3.0D

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Tammi 27, 2012 1:21 am

Joo kiitokset kaikille ketä kerkesin törmäämään ja höpöttelemään. En tosiaan voinu jäädä kovin pitkäksi aikaa kun vaimo odotti miestä saunaan ja sen jälkeen jatkoin remppaa kaverin kanssa. No ens kerralla tuun sit kulkee elefanttina nenä nixun kankkujen välissä niin saadaan auto nopeemmin valmiiksi :D

Mun puolesta jos paikat järjestyy niin tämmösen miitin vois ottaa useemminkin kun kaks kertaa vuodessa. Osallistuu kun kerkee. Tähän miittiin onnistuin rempan lomassakin osallistua koska paikka oli niin hyvä ;)

Dani me naurettiin Karin ja Caprin kanssa sille kun kostajan takaa näkyy Metabon kahvaa ehkä ~10cm kun se on niin lyhyt :lol: Toki ihmeteltiin myös sen ylimegaskitsosikamahti-kokoa. Oma LC Purple karva näyttää melko säälittävältä jos sen tuo ton reuhkan viereen :D

Melkein pitäisi ens miitti järkkää niin et kaverit saa pari huurteista alle niin saadaan hoidettua virallisuudet ja tutustumiset. Itse kun oon tämmönen sosiopaatti niin hyökkään päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten moni varmaan bongas. Silti 10min visiittini aikana en kerenny muutakun hieroo avengeria ja vähän boschia silmät kiiltäen. Kaikille en huomannut edes esittäytyä, pahoittelut huonoista käytöstavoistani.
Vain YKSI LSP!

Avatar
*Kaide
Viestit: 988
Liittynyt: Ma Syys 13, 2010 3:27 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja *Kaide » Pe Tammi 27, 2012 7:43 am

Dani kirjoitti:Vasemmalta oikealle, kuka nick on kuvassa?
Minä vasemmalla musta takki ja punainen huppari...

Kostaja oli kyllä karu. Vähän aikaa kun nixu oli ajanut sillä niin koko auto näytti suunnilleen tältä:

Kuva


Ainiin, oli kiva saada naamoja nickeille ja kiitokset nixulle ja Keravan rengaskeisarille.

Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Posambique » Pe Tammi 27, 2012 9:49 am

Takakontin vaakapinnat viimeistelin #205 ja sininen hex, konepellin Sonus SFX-3 ja sininen hex. Muusta ei tietoa.
"Urku auki, pelti kii"

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Tammi 27, 2012 10:07 am

Täytyy tehdä vaikka tuonne näyttämölle juttu kunhan saa kaikki tehtyä ja kuvat kasaan. On mulla itellä jotain ennen kuvia heti kun sain ton pihaan. Sisältä penkit pitää vielä pestä ja laittaa hoitoaine, samoin lattiaverhoilu/matot täytyy pestä myöskin.
E53 X5 3.0D

Avatar
*Kaide
Viestit: 988
Liittynyt: Ma Syys 13, 2010 3:27 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja *Kaide » Pe Tammi 27, 2012 10:43 am

Mikä Bosch oli tyypiltään?

Yllättäen on tullut aamu selailtua eri rotarykoneita....

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Tammi 27, 2012 10:57 am

GPO 14 professional. Linkki tuolla ilostuttaa ketjussa.
E53 X5 3.0D

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Tammi 27, 2012 11:00 am

Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa. Tolleen saa kuitenkin parissa kolmessa tunnissa valmista! Ei huono toimintatapa ollenkaan! Tällaistahan voisi tehdä toistekin joskus?

nixu mitä sanoisit flexipadsin karva vs avenger. Itellä ollut flexipadsin karva käytössä ja karvaa irtoaa ja se tarrapinta hajosi nopeesti :( Onko avenger kuinka paljon parempi. Itseä kiinnostaa suuresti Rd 3.02 + karva jos siitä saisi hyvän aloitussetin kun tuo Fast gloss 500 ei vakuuta....

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Tammi 27, 2012 11:06 am

Menzun 3.02 ja karvalaikka on erittäin kiva yhdistelmä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Tammi 27, 2012 11:20 am

Siis on se flexin karva ihan ok jos ei paremmasta tiedä :D

Mutta avengerilla alkaa sujua hommat ripeästi. Toki vaatii oikean alustallan ja tehokkaan koneen kaveriksi. Noin kymmenen kertaa nopeampi ja tehokkaampi minusta. Toki ensimmäistä kertaa liikkeellä ja vähän varovaisesti ajelin vain 3/4 nopeudella, enemmänkin olisi saanut otettua mutta jatketaan seuraavalla kerralla.

Niin ja olisi tuota saanut kokeilla muutkin ;)
E53 X5 3.0D

Avatar
*Kaide
Viestit: 988
Liittynyt: Ma Syys 13, 2010 3:27 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja *Kaide » Pe Tammi 27, 2012 11:26 am

Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.

Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.

Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Tammi 27, 2012 11:29 am

Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä :)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Tammi 27, 2012 11:31 am

Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä :)
No siirrä?

K70
Viestit: 2754
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:56 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja K70 » Pe Tammi 27, 2012 11:39 am

Ei kännykällä juuri tullut kuvia otettua, mutta tuossa rajattuna alue, jossa ehkä näkyy tuo nixun kuvailema auton kunto parhaiten.
Tuo on konepellistä ja tuommoinen oli koko auto. Ja lisäksi lukematon määrä muita naarmuja, omituisia syöpyneitä kädenjälkiä, ymsyms.
Lähtökohtaan nähden jälki oli kyllä tosi siistiä myllyttelyiden jälkeen.

Kuva

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Tammi 27, 2012 11:40 am

No mun naapurin yksilö on vissiin saman värinen mut sanoisin et jopa pahempi :D

Avatar
Capri89
Viestit: 234
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2011 10:34 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Capri89 » Pe Tammi 27, 2012 12:30 pm

*Kaide kirjoitti:Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.

Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.

Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Ite tykkään tosta Flexipadin karvasta ja UD:n kanssa todella toimiva yhdistelmä. Kun en paremmasta tiedä ;)
Tein pomon uudehkon Bemun (musta) tolla setillä, mutta kyllä se jättää holoja aika rankasti!
Etuveto - Joku veikkauksen uusi peli vai?

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Tammi 27, 2012 12:36 pm

powermitsu kirjoitti:
Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä :)
No siirrä?
Siirretään myöhemmin kun tilanne vähän rauhoittuu :)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Tammi 27, 2012 12:47 pm

Niin ja voin sinne kirjoitella paremmat selostukset karvoista joskus jos muistaa :D

Capri: uudemmissa on pehmeämpi lakka joten varmasti siihen tuo yhdistelmä toimi paremmin. Ja tosiaan en ottanut niin rankasti kuin tuolla olisi saanut joten muutama syvempi naarmu vielä jäi.
E53 X5 3.0D

Avatar
Capri89
Viestit: 234
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2011 10:34 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja Capri89 » Pe Tammi 27, 2012 1:00 pm

Kyllä mä tykkäsin tolla setillä ajella sunkin kärryä :D
Niin kuin sanoit, en paremmasta tiedä :D

Ei tohtinut tulla nykäsee sulta konetta kädestä :lol:
Etuveto - Joku veikkauksen uusi peli vai?

Avatar
RTU
Viestit: 948
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 9:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja RTU » Pe Tammi 27, 2012 9:25 pm

powermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoa :lol:

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » La Tammi 28, 2012 7:29 am

RTU kirjoitti:
powermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoa :lol:

Joo mut ei sentään halittu bemarikarin kanssa :lol:
E53 X5 3.0D

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja sonikk » La Tammi 28, 2012 11:53 am

Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin :D

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » La Tammi 28, 2012 11:57 am

sonikk kirjoitti:Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin :D

No ei amatöörillä. Mutta ammattilaiset kuten Dani olisi ehtinyt halia ja syödä pizzat välissä :lol:
E53 X5 3.0D

Avatar
mlatvala
Viestit: 2277
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 12:41 pm
Paikkakunta: Kuopio

Re: Keravan workshop 26.01.2012

Viesti Kirjoittaja mlatvala » Ti Tammi 31, 2012 1:04 pm

Tää halailu jatkuu täälläkin, mutta ei homolla tavalla, jatkakaa :lol:
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

Vastaa Viestiin