Laukku pesuvälineille?

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » To Tammi 12, 2012 8:58 pm

Etsin autonhoitovälineille sopivaa laukkua, kriteereinä olisi kohtuullisen jäykkä rakenne, remmejä/vastaavia kiinnikkeitä sisäsivuilla suihkepulloille jne. Siinäpä ne oikeastaan, noiden lisäksi sitten vain riittävä koko (jotta lance ja/tai rotarykin mahtuvat).

Tämä ei varmaan kaikilla ole relevantti asia, mutta itselläni pesupaikka ja pesuaineiden säilytyspaikka eivät ole toistensa välittömässä läheisyydessä, joten vempeleet pitää aina tuoda paikalle. Nyt olen käyttänyt normaalia urheilukassia, mutta sen ongelmana on turhan löysä rakenne ja sisältä puuttuvat jaotellut osastot - eli kaikki kamat menevät väkisinkin sikin sokin, eikä mitään saa pysymään pystyssä.

Kävin Clas Ohlsonilla katselemassa ja siellä olisikin ollut pari oikein hyvän näköistä soveltuvaa laukkua:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =162574498" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuossa/noissa oli vaan ongelmana olemattoman pienet taskut ja remmikiinnikkeet - yhtään suihkepulloa tms ei olisi niihin saanut mahtumaan.

Ideoita?
BMW M6

Avatar
RTU
Viestit: 948
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 9:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja RTU » To Tammi 12, 2012 9:20 pm

En tiedä jos rotary ja lance mahtuu mutta.. http://www.prospect.fi/product_info.php ... ucts_id=89

Tai vaihtoehtoisesti pari pienempää http://www.prospect.fi/product_info.php ... cts_id=235

Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » To Tammi 12, 2012 10:35 pm

Näitähän näyttikin löytyvän vaikka ja vähän mistä.
Pienen surffailun jälkeen päädyin Dodo Juicen Covered Up -laukkuun. Pitäisi mittojen puolesta mahtua ainakin minun rotary ja muutakin roinaa paljon. Hintakin oli halvimmasta päästä.
BMW M6

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja samunoz » To Tammi 12, 2012 10:37 pm

Wuoma kirjoitti:Näitähän näyttikin löytyvän vaikka ja vähän mistä.
Pienen surffailun jälkeen päädyin Dodo Juicen Covered Up -laukkuun. Pitäisi mittojen puolesta mahtua ainakin minun rotary ja muutakin roinaa paljon. Hintakin oli halvimmasta päästä.
Mistä?

Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » To Tammi 12, 2012 10:38 pm

Ebaysta.
BMW M6

Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » Ti Tammi 17, 2012 5:12 pm

Ja sehän saapuikin jo. Ihan nopsa toimitus ja laukku vaikuttaa tukevalta.
BMW M6

Tamu
Viestit: 204
Liittynyt: Ma Syys 26, 2011 3:35 pm
Paikkakunta: Elimäki/Kouvola

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Tamu » Ti Tammi 17, 2012 5:22 pm

Kuvaa laukusta!
Kaikilla ei ole varaa Jaguaariin, mutta miksi sinunkaan pitäisi ajaa himmeällä autolla?

Pilder
Viestit: 823
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 11:08 am
Paikkakunta: Kemi

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Pilder » Ti Tammi 17, 2012 5:51 pm

Joku laukku pitäisi tuonne konttiin saada, kun siellä ei ole yhtään lokeroa. Pesuvälineet kuskaan pesuämpäreissä...
Jotain tämän tyyppistä haussa http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Van-Boot- ... 0635876026

Taikka sitten ihan http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Saily ... kku-20622/

Sais jotain lasinpesupurkkia ja teippirulla pysymään aisoissa tuolla kontissa :)
Viimeksi muokannut Pilder, Ti Tammi 17, 2012 7:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ti Tammi 17, 2012 7:06 pm

Biltsun laukku on ainakin hyväksi havaittu, väri on kyllä nykyisin sininen/harmaa.
Edit. Tässä muutama kuva Bilteman kassista "on action".

BTW, laita pilder linkit -tagien väliin, niin ei tuu noita ylimääräisiä rimpsuja linkin perään.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » Ma Tammi 23, 2012 12:25 pm

Tamu kirjoitti:Kuvaa laukusta!
Jees, vihdoin viimein sain laukun pesupaikalle ja pakattua täyteen kamoja.
Kuvissa laukussa EI ole rotarya, mutta kokeilin ja hyvin sekin sinne mahtuisi pohjalle.

Kuva
Kuva

Optionaalisen tarrakiinnitteisen "hatun" kanssa, sisällä samat kamppeet kuin edellisissäkin kuvissa:
Kuva
BMW M6

K70
Viestit: 2754
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 8:56 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja K70 » Ti Tammi 24, 2012 12:56 pm

Pätevän oloinen!

Voit ottaa kapsäkin mukaan ja tulla testaamaan sen toimintaa käytännössä mun talliin. Siellä olisi yksi sikapaskanen kartanonatsi.
Palkkoiksi voit tarjota itsellesi pullollisen oikein hyvää olutta :D

Avatar
Wuoma
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 12:22 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Laukku pesuvälineille?

Viesti Kirjoittaja Wuoma » Ti Tammi 24, 2012 1:51 pm

K70 kirjoitti:Pätevän oloinen!

Voit ottaa kapsäkin mukaan ja tulla testaamaan sen toimintaa käytännössä mun talliin. Siellä olisi yksi sikapaskanen kartanonatsi.
Palkkoiksi voit tarjota itsellesi pullollisen oikein hyvää olutta :D
Mitenkäs detailingworldin paidassa lukeekaan... "Yes, I can do yours next. But it'll cost you"

;)
BMW M6

Vastaa Viestiin