Laukku pesuvälineille?
Laukku pesuvälineille?
Etsin autonhoitovälineille sopivaa laukkua, kriteereinä olisi kohtuullisen jäykkä rakenne, remmejä/vastaavia kiinnikkeitä sisäsivuilla suihkepulloille jne. Siinäpä ne oikeastaan, noiden lisäksi sitten vain riittävä koko (jotta lance ja/tai rotarykin mahtuvat).
Tämä ei varmaan kaikilla ole relevantti asia, mutta itselläni pesupaikka ja pesuaineiden säilytyspaikka eivät ole toistensa välittömässä läheisyydessä, joten vempeleet pitää aina tuoda paikalle. Nyt olen käyttänyt normaalia urheilukassia, mutta sen ongelmana on turhan löysä rakenne ja sisältä puuttuvat jaotellut osastot - eli kaikki kamat menevät väkisinkin sikin sokin, eikä mitään saa pysymään pystyssä.
Kävin Clas Ohlsonilla katselemassa ja siellä olisikin ollut pari oikein hyvän näköistä soveltuvaa laukkua:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =162574498" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa/noissa oli vaan ongelmana olemattoman pienet taskut ja remmikiinnikkeet - yhtään suihkepulloa tms ei olisi niihin saanut mahtumaan.
Ideoita?
Tämä ei varmaan kaikilla ole relevantti asia, mutta itselläni pesupaikka ja pesuaineiden säilytyspaikka eivät ole toistensa välittömässä läheisyydessä, joten vempeleet pitää aina tuoda paikalle. Nyt olen käyttänyt normaalia urheilukassia, mutta sen ongelmana on turhan löysä rakenne ja sisältä puuttuvat jaotellut osastot - eli kaikki kamat menevät väkisinkin sikin sokin, eikä mitään saa pysymään pystyssä.
Kävin Clas Ohlsonilla katselemassa ja siellä olisikin ollut pari oikein hyvän näköistä soveltuvaa laukkua:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =162574498" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa/noissa oli vaan ongelmana olemattoman pienet taskut ja remmikiinnikkeet - yhtään suihkepulloa tms ei olisi niihin saanut mahtumaan.
Ideoita?
BMW M6
Re: Laukku pesuvälineille?
En tiedä jos rotary ja lance mahtuu mutta.. http://www.prospect.fi/product_info.php ... ucts_id=89
Tai vaihtoehtoisesti pari pienempää http://www.prospect.fi/product_info.php ... cts_id=235
Tai vaihtoehtoisesti pari pienempää http://www.prospect.fi/product_info.php ... cts_id=235
Re: Laukku pesuvälineille?
Näitähän näyttikin löytyvän vaikka ja vähän mistä.
Pienen surffailun jälkeen päädyin Dodo Juicen Covered Up -laukkuun. Pitäisi mittojen puolesta mahtua ainakin minun rotary ja muutakin roinaa paljon. Hintakin oli halvimmasta päästä.
Pienen surffailun jälkeen päädyin Dodo Juicen Covered Up -laukkuun. Pitäisi mittojen puolesta mahtua ainakin minun rotary ja muutakin roinaa paljon. Hintakin oli halvimmasta päästä.
BMW M6
Re: Laukku pesuvälineille?
Mistä?Wuoma kirjoitti:Näitähän näyttikin löytyvän vaikka ja vähän mistä.
Pienen surffailun jälkeen päädyin Dodo Juicen Covered Up -laukkuun. Pitäisi mittojen puolesta mahtua ainakin minun rotary ja muutakin roinaa paljon. Hintakin oli halvimmasta päästä.
Re: Laukku pesuvälineille?
Ja sehän saapuikin jo. Ihan nopsa toimitus ja laukku vaikuttaa tukevalta.
BMW M6
Re: Laukku pesuvälineille?
Kuvaa laukusta!
Kaikilla ei ole varaa Jaguaariin, mutta miksi sinunkaan pitäisi ajaa himmeällä autolla?
Re: Laukku pesuvälineille?
Joku laukku pitäisi tuonne konttiin saada, kun siellä ei ole yhtään lokeroa. Pesuvälineet kuskaan pesuämpäreissä...
Jotain tämän tyyppistä haussa http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Van-Boot- ... 0635876026
Taikka sitten ihan http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Saily ... kku-20622/
Sais jotain lasinpesupurkkia ja teippirulla pysymään aisoissa tuolla kontissa
Jotain tämän tyyppistä haussa http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Van-Boot- ... 0635876026
Taikka sitten ihan http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Saily ... kku-20622/
Sais jotain lasinpesupurkkia ja teippirulla pysymään aisoissa tuolla kontissa
Viimeksi muokannut Pilder, Ti Tammi 17, 2012 7:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Laukku pesuvälineille?
Biltsun laukku on ainakin hyväksi havaittu, väri on kyllä nykyisin sininen/harmaa.
Edit. Tässä muutama kuva Bilteman kassista "on action".
BTW, laita pilder linkit -tagien väliin, niin ei tuu noita ylimääräisiä rimpsuja linkin perään.
Edit. Tässä muutama kuva Bilteman kassista "on action".
BTW, laita pilder linkit -tagien väliin, niin ei tuu noita ylimääräisiä rimpsuja linkin perään.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Re: Laukku pesuvälineille?
Jees, vihdoin viimein sain laukun pesupaikalle ja pakattua täyteen kamoja.Tamu kirjoitti:Kuvaa laukusta!
Kuvissa laukussa EI ole rotarya, mutta kokeilin ja hyvin sekin sinne mahtuisi pohjalle.


Optionaalisen tarrakiinnitteisen "hatun" kanssa, sisällä samat kamppeet kuin edellisissäkin kuvissa:

BMW M6
Re: Laukku pesuvälineille?
Pätevän oloinen!
Voit ottaa kapsäkin mukaan ja tulla testaamaan sen toimintaa käytännössä mun talliin. Siellä olisi yksi sikapaskanen kartanonatsi.
Palkkoiksi voit tarjota itsellesi pullollisen oikein hyvää olutta
Voit ottaa kapsäkin mukaan ja tulla testaamaan sen toimintaa käytännössä mun talliin. Siellä olisi yksi sikapaskanen kartanonatsi.
Palkkoiksi voit tarjota itsellesi pullollisen oikein hyvää olutta
Re: Laukku pesuvälineille?
Mitenkäs detailingworldin paidassa lukeekaan... "Yes, I can do yours next. But it'll cost you"K70 kirjoitti:Pätevän oloinen!
Voit ottaa kapsäkin mukaan ja tulla testaamaan sen toimintaa käytännössä mun talliin. Siellä olisi yksi sikapaskanen kartanonatsi.
Palkkoiksi voit tarjota itsellesi pullollisen oikein hyvää olutta
BMW M6