Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Tammi 13, 2012 11:07 am

Elikkä tällainen auto lähti 12.1-13.1 välisenä yönä Espoosta Vallikalliosta. Harmillisesti hieman laitetumpi versio eli varkailla saattanut olla jotain sisäpiiritietoa. Silmät auki jos moista näette missä puolella suomea ikinä olettekaan.

Kuva

Avatar
RTU
Viestit: 948
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 9:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja RTU » Pe Tammi 13, 2012 11:20 am

No voe perseen suti.. :evil:

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja powermitsu » La Tammi 14, 2012 9:09 pm

mahdollinen havainto tänään porvoossa: silmät tarkkana jos joku on siellä päin

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Su Tammi 15, 2012 5:05 pm

E53 X5 3.0D

J.K
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 5:55 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja J.K » Su Tammi 15, 2012 5:12 pm

No voi paska. :(

Avatar
Tuomas
Viestit: 258
Liittynyt: To Syys 01, 2011 2:45 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja Tuomas » Su Tammi 15, 2012 5:13 pm

Auts, todella valitettavaa :(

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja Dani » Su Helmi 05, 2012 11:56 am

Onko mitään uutta tietoa tästä?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Wolfie
Viestit: 2751
Liittynyt: Ke Touko 12, 2010 7:12 pm

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja Wolfie » Su Helmi 05, 2012 12:17 pm

Auto löytynyt ja palautunut omistajalleen, korjausarviokin saatu.
Eksyi oikein lehtiin tämä auto, oli varkaat löytyneet muistaakseni mäntsälästä parkkipaikalta tällä autolla, lähteneet heti poliisia karkuun ja ajelleet kuorma-autoa sekä poliisiautoa päin paetessaan parkkipaikalta.
Sisältä lähtenyt kaikki irtoava, mankka, sisävalot jne. Ulkokuori kiitettävän rusinana. Tekniikka ok, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja Dani » Su Helmi 05, 2012 12:31 pm

Eli lunastukseen tais mennä :|
Topicin voi varmaan sulkea?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: Varastettu: Valkoinen VR-4 Galant CZS-64

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Su Helmi 05, 2012 6:07 pm

Juu sulkekaa pois vaan...

Lukittu