BH autofoam vs Autobrite Magifoam
BH autofoam vs Autobrite Magifoam
Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.
Re: BH autofoam vs Autobrite Magifoam
Harkittin jo tossa boschin aquatak pesuriin tota foam lancea, millanenkohan siihen pitäis olla? Voi toki olla väärä ketjukin.
Olen kokeillut BH AF sekä painepesurilla että ihan levittämällä ruiskulla+huuhtelu letkulla, ja se toimii mun mielestä yhtä hyvin niin..ja ruiskulla menee n 0,8dl ainetta(8%)/lancella n2xenemmän) on helpompi levittää alaosiin, pyöräkoteloihin jne..Mutta jos nopeus on tärkein ja jos pesee useita autoja kerralla, niin silloin tietysti painepesuri+lance on parempi..
Mites tuo kuivauspuoli?Modifier kirjoitti:Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.
Esipesu foamilla ja kuivaus perään, vai ymmärsinkö väärin?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Ihan oikein ymmärsit, mutta olisin toki voinut tuohon lisätä openhose kuivauksen. Töissä puhelimella tuon vain nopeasti replysin. Näin olen itse pessyt pölyjä pois.Dani kirjoitti:Mites tuo kuivauspuoli?Modifier kirjoitti:Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.
Esipesu foamilla ja kuivaus perään, vai ymmärsinkö väärin?
Toki rehdisti likainen auto sitten ihan kunnon pesulla.
Heh, niin harkitsin itsekin, onneksi se hajosi sitten lopullisesti ennenkun kerkesin tilata sitä(tosin kärsser kahvaan)!Antti O kirjoitti:Harkittin jo tossa boschin aquatak pesuriin tota foam lancea, millanenkohan siihen pitäis olla? Voi toki olla väärä ketjukin.
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Kaveri valitteli vähän samaa Optin laiton jälkeen, kylläkin jääny vain vähän laikukkaasti se lika tms. koko auto siis ei jää likaiseks. Kokeileppas Verry Berryä shampoona...Mark77 kirjoitti:Olen nyt muutama kertaa pessyt BH autofoamilla, ja kyllä toimii ihan hyvin, mutta vaikka pesen sitten käsin ja Meguiarsin shampoolla niin jää kuitenkin kalvo pintaan..Näyttää puhtaalta mutta pinta on epätasainen ja ei lähde puhtaaksi muuta kuin liuotin aineella... Tämä ei ole mitään uusi ongelma mutta luulin jo että tuo autofoam liuottaa paremmin..
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing