BH autofoam vs Autobrite Magifoam

Liuottimet, foamit, shampoot, kintaat, kuivaus
Modifier
Viesti:

BH autofoam vs Autobrite Magifoam

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ke Tammi 04, 2012 10:37 am

Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.

Antti O

Re: BH autofoam vs Autobrite Magifoam

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Tammi 04, 2012 12:18 pm

Harkittin jo tossa boschin aquatak pesuriin tota foam lancea, millanenkohan siihen pitäis olla? Voi toki olla väärä ketjukin.

Mark77

Viesti Kirjoittaja Mark77 » To Tammi 05, 2012 6:48 am

Olen kokeillut BH AF sekä painepesurilla että ihan levittämällä ruiskulla+huuhtelu letkulla, ja se toimii mun mielestä yhtä hyvin niin..ja ruiskulla menee n 0,8dl ainetta(8%)/lancella n2xenemmän) on helpompi levittää alaosiin, pyöräkoteloihin jne..Mutta jos nopeus on tärkein ja jos pesee useita autoja kerralla, niin silloin tietysti painepesuri+lance on parempi..

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » To Tammi 05, 2012 9:45 pm

Modifier kirjoitti:Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.
Mites tuo kuivauspuoli?
Esipesu foamilla ja kuivaus perään, vai ymmärsinkö väärin?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » To Tammi 05, 2012 9:59 pm

Dani kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Ennemmin niin päin, että kesällä pärjää pelkällä foamilla, kun auto ei ole likainen. Mekaaninen pesu jää pois = vähemmän pesu naarmuja.
Mites tuo kuivauspuoli?
Esipesu foamilla ja kuivaus perään, vai ymmärsinkö väärin?
Ihan oikein ymmärsit, mutta olisin toki voinut tuohon lisätä openhose kuivauksen. Töissä puhelimella tuon vain nopeasti replysin. Näin olen itse pessyt pölyjä pois.
Toki rehdisti likainen auto sitten ihan kunnon pesulla.

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » La Tammi 28, 2012 11:11 am

Antti O kirjoitti:Harkittin jo tossa boschin aquatak pesuriin tota foam lancea, millanenkohan siihen pitäis olla? Voi toki olla väärä ketjukin.
Heh, niin harkitsin itsekin, onneksi se hajosi sitten lopullisesti ennenkun kerkesin tilata sitä(tosin kärsser kahvaan)! :lol:
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

Peke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peke » Su Tammi 29, 2012 12:23 am

Mark77 kirjoitti:Olen nyt muutama kertaa pessyt BH autofoamilla, ja kyllä toimii ihan hyvin, mutta vaikka pesen sitten käsin ja Meguiarsin shampoolla niin jää kuitenkin kalvo pintaan..Näyttää puhtaalta mutta pinta on epätasainen ja ei lähde puhtaaksi muuta kuin liuotin aineella... Tämä ei ole mitään uusi ongelma mutta luulin jo että tuo autofoam liuottaa paremmin..
Kaveri valitteli vähän samaa Optin laiton jälkeen, kylläkin jääny vain vähän laikukkaasti se lika tms. koko auto siis ei jää likaiseks. Kokeileppas Verry Berryä shampoona... ;)
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing

Vastaa Viestiin