Kiillotuskone (Rotary) alle 300€?
Kiillotuskone alle 300€?
Niitähän ei tarvi katsoa edes minun, kun ne on ne ääripäät... 
Re: Kiillotuskone alle 300€?
Tänään mietin aivan samaaDani kirjoitti: Kun säätörullasta löytyy numerot 1-6 niin tiedät missä mennään, ja kun korva ja näppituntuma alkaa olemaan kohillaan niin ei tarvitse edes katsoa sitä säätörullaa.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Tunkeudunpa tähän ketjuun, josko löytyisi apua naiselle hädässä.
Eli tarkoitus olisi ostaa miehelle joululahjaksi kiillotuskone. Heti rehellisesti sanottakoot, että en ymmärrä tällaisista vempaimista mitään. Asiaa pohtiessani miehen veli ohjasi tänne kyselemään, täältä kun kuulemma löytyy alan asiantuntijat.
Eli koska mitään ymmärrystä ei ole ja naisena olen taidokas salapoliisi, löysin miehen sivuhistoriasta seuraavan koneen:
Meguiars Dual Action Polisher. Sähkökäyttöinen epäkeskokiillotuskone sis. 127mm tarra-alustan ja työkalut sekä säilytyslaukun. Teho 550W, sääd. kierroslukualue 2500-6800 k/min, hinta 325 e .
Eli kysymys kuuluu. Tekeekö tuollaisella laitteella mitään, vai onko parempia saatavilla? Hintaluokka on minulle ihan OK. Ja jos on, niin mistä tuollainen kannattaa hakea ettei tule huijatuksi ja ryöstetyksi? Ja mikä on tällaisen oikea, käypä hinta (nim. tinkaaminen kannattaa aina).
kiitos avusta !
Eli tarkoitus olisi ostaa miehelle joululahjaksi kiillotuskone. Heti rehellisesti sanottakoot, että en ymmärrä tällaisista vempaimista mitään. Asiaa pohtiessani miehen veli ohjasi tänne kyselemään, täältä kun kuulemma löytyy alan asiantuntijat.
Eli koska mitään ymmärrystä ei ole ja naisena olen taidokas salapoliisi, löysin miehen sivuhistoriasta seuraavan koneen:
Meguiars Dual Action Polisher. Sähkökäyttöinen epäkeskokiillotuskone sis. 127mm tarra-alustan ja työkalut sekä säilytyslaukun. Teho 550W, sääd. kierroslukualue 2500-6800 k/min, hinta 325 e .
Eli kysymys kuuluu. Tekeekö tuollaisella laitteella mitään, vai onko parempia saatavilla? Hintaluokka on minulle ihan OK. Ja jos on, niin mistä tuollainen kannattaa hakea ettei tule huijatuksi ja ryöstetyksi? Ja mikä on tällaisen oikea, käypä hinta (nim. tinkaaminen kannattaa aina).
kiitos avusta !
Jos 300e on hintana ok niin Flex L 3403 VRG, ja ukko on varmasti tyytyväinen 
Saattaa jopa itku tulla kun avaa paketin..
Viimeksi muokannut RTU, La Marras 26, 2011 2:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja jos satanen lisää budjettiin ei tunnu pahalta, niin jokaisen kiillottajan märkäuni on Flex PE 14-2 150. Tuota konettaa saa Autonhoito.com ja projectechilta. Tuolta jälkimmäisestä siihen saa myös tarvittavat lisävarusteet ja Janne varmasti auttaa sinua mahdollisissa ongelmissa.. 
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Tuo on kiva kone, pakko myöntää, mutta tuo keulakahva on makuuni aivan prseestä ja ilman sitä kone on polttanut mulle muutaman vesikellon kämmeneen.RTU kirjoitti:Jos 300e on hintana ok niin Flex L 3403 VRG, ja ukko on varmasti tyytyväinen
Lämpenee nimittäin "hiukan" tuo nuppi, kun karvalaikalla ajelee 8h
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
^ Eikö siihen saanut sitä kumikuorta jostain? Janne?
Kumikuoren?
- Projectech
- Apupoika
- Viesti:
Öööö... kumikuoresta ei mitään tietoa, mutta tuon 3403:n kahva sopii AEG:n koneeseen, jossa sitä on jotkut kovin tykänneet käyttää ja niitä otin sen takia hyllyyn. Dani kaiketi ei tuosta kahvasta niinkään paljon tykkää
. Makuasioita ovat nämä.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Ja lisäyksenä että tuo 325€ Megun epäkeskosta on ihan järjetön hinta, sillä hinnalla tosiaan saa jo ihan "oikean" koneen. Itsekin ajattelin Pukille kirjoitella tuosta Flexin 14-2 150:stä 
Itse ainakin pidän tuosta koneesta ja muutaman auton jälkeen olen tykännyt tuosta. Alkuun en pitänyt tuota keulakahvaa mutta viimeeksi, kun myllytin niin se oli paikoillaan ja siinä se on vieläkin. Itse tosin teen vaan harrastus pohjalta autoja ja mun vauhdilla ei konekaan hirveesti kuumeneRTU kirjoitti:Jos 300e on hintana ok niin Flex L 3403 VRG, ja ukko on varmasti tyytyväinen
- Posambique
Ensinnäkin: Aivan mieletön respect käyttäjälle S89! 
Toiseksi: Itse lähtisin myöskin linjalle Flex tai Metabo, niin ei tule vahingossakaan ostettua huonoa konetta.
Makita mikäli mies on sellainen julmettu kaappi, ettei varmana paino ole ongelma. AEG, jos niitä Bauhausista vielä saa ja budjetti on pienempi.
Autonhoito.com ja Projectech ovat molemmat kotimaisia luotettavia yrityksiä, joiden kautta saa noita Flexin erittäin laadukkaita koneita.
Kaikkea hyvää, mahtaa mieheltä päästä itku jouluna!

Toiseksi: Itse lähtisin myöskin linjalle Flex tai Metabo, niin ei tule vahingossakaan ostettua huonoa konetta.
Makita mikäli mies on sellainen julmettu kaappi, ettei varmana paino ole ongelma. AEG, jos niitä Bauhausista vielä saa ja budjetti on pienempi.
Autonhoito.com ja Projectech ovat molemmat kotimaisia luotettavia yrityksiä, joiden kautta saa noita Flexin erittäin laadukkaita koneita.
Kaikkea hyvää, mahtaa mieheltä päästä itku jouluna!
"Urku auki, pelti kii"
Siis tällainen joka tulee kulmavaihteen päälle, niin kuin dassissa.Dani kirjoitti:Kumikuoren?
Toivon syvästi notta S89. on mun elämän kumppani seuraavassa elämässä

Komppaan tätähörnä kirjoitti:Toivon syvästi notta S89. on mun elämän kumppani seuraavassa elämässä![]()
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Mä komppaan Posaa 110%.
..
..
..
.. 
Löytykö sieltä jotain muuta mielenkiintoistaS89 kirjoitti:Eli koska mitään ymmärrystä ei ole ja naisena olen taidokas salapoliisi, löysin miehen sivuhistoriasta...
Vain YKSI LSP!
^ Tuli ihan sama ihan ensiksi mieleen, joku tube 
Ajattelin itselleni jolulahjaksi hankkia kauan mietityn rotaryn. Cyc:n ep800 on vahvoilla ja siihen menzernan tai gtechniq:n paketti kylkeen. Kumpaa pakettia ihmiset suosittelee? Ja onko samaan hintaan parempia koneita tarjolla?
Se on ihan makuasia mistä tykkää, onhan se varmasti näppärä käsitellä mutta itseä muotoilu eikä etenkään nopeussäädön sijoitus miellytä. Eipä taida samaan hintaluokkaan olla juuri muita kun SIM180 mistä löytyy samat ominaisuudet.
Gtechniqistä ei mitään kokemusta, Menzernalla et ainakaan mene metsään.
Gtechniqistä ei mitään kokemusta, Menzernalla et ainakaan mene metsään.
Siis da:han löytyy jo valmiiksi ja siihen menzernan mömmöjä käyttänyt, lähinnä mietein jos gtechniq ois parempi alottelevalle rotaristille. Koneen paino on ainakin semmonen mikä houkuttelee, ja muotoilu sama kuin dassissa, niin ihan ok käteenkin.
Kiitos kaikille kovasti avusta. Tuo Flex PE 14-2 150 on ilmeisesti sitten kaikin puolin pätevä peli. Ehkä mäkin sitten voisin lainata sitä tiskipöydän kiillottamiseen... Täytyy nyt vielä hetki miettiä tätä asiaa ja pohtia tuon ukon veljen kanssa. Ja minä raukka kun luulin, että näillä vempaimilla vaan hinkataan se vaha irti (tähän asti se vempain olen ollut minä eli ihan pieni oma lehmä ojassa oli tässäkin lahjassa), mutta ilmeisesti tähän liittyy kahtasataa erisorttista myrkkyä, joista mulla ei ollu pari viikkoa sitten eikä oikein vieläkään mitään käryä. Mutta eiköhän tää tässä pikkuhiljaa aukene.
terkuin susku
terkuin susku
Nyt olet asian ytimessä, jos tommosen meinaat miehellesi ostaa joululahjaksi, niin vastapalvelus on sitten oltava myös "kova"S89 kirjoitti:Tuo Flex PE 14-2 150 on ilmeisesti sitten kaikin puolin pätevä peli.
terkuin susku
Mutta joo, tuo on erittäin pätevä mylly!
Taitaa jäädä kovat käyttämättä, ku ukko istuu joulun jälkeen kuukauden hiplaten uutta kiillotusvempaintaan... Onko tää sittenkään niin hyvä idea??Dani kirjoitti:Nyt olet asian ytimessä, jos tommosen meinaat miehellesi ostaa joululahjaksi, niin vastapalvelus on sitten oltava myös "kova"S89 kirjoitti:Tuo Flex PE 14-2 150 on ilmeisesti sitten kaikin puolin pätevä peli.
terkuin susku![]()
Mutta joo, tuo on erittäin pätevä mylly!
No sano vaan että tahdot vähän kiillotella hänen "vempainta"..ja se ei sitten kovin nopeasti kiillotu 
^ No huhhuh mitä tekstiä 
SPOILERSPOILER_SHOW
..Kyllä se Jyrkin uudella Fixerillä nopeastikin alkaa kiiltää