CleanYourCar.co.uk

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
suffeli

Re: CleanYourCar.co.uk

Viesti Kirjoittaja suffeli » Ke Syys 22, 2010 1:31 pm

Dani kirjoitti:Onko muilla ollut ongelmia DPD Finlandin kanssa?
Viime pe. (17.9) tuli tekstiviesti että toimitavat paketin tänään kotiin klo 16.30-21.00, no pakettia ei ikinä sitten tullut. Ei tullut eilen eikä tänään, yritin moneen kertaan soittaa niitten asiakaspalveluun mutta kukaan ei vastaa :evil:

On se ihme ja kumma kun paketti tulee nopeammin Englannista Suomen Turkuun kun Turusta Espooseen :evil:
Olihan niitä ongelmia omankin paketin kanssa, vaikka suht nopeasti tulikin (11 päivää). Paketti lähti Englannista torstaina ja oli Turussa keskiviikkona.
Torstaina paketti lähti jakeluun, mutta iltapäivästä toimitusserurantaan ilmestyi merkintä "lähetystä ei voitu toimittaa, vastaanottaja ei paikalla-ensimmäinen toimitusyritys". No olin tietenkin hieman kummissani tästä kun koko päivän olin paikalla pakettia odottanut, eikä mitään toimitusta ollut yritettykään. :? Soittelin asiakaspalveluun jossa luvattiin laittaa paketti tulemaan niin pian kuin mahdollista ja soittaa vielä ennen kuin tulevat.
Maanantaina paketti sitten vihdoin tuli ja kuski oli kovin pahoillaan kun "joillakin muilla kuskeilla" on tapana merkkailla pakettien toimitusyrityksiä vaikka eivät jaksaisi/ehtisi edes paikalle ajaa.
Luulisi siihen olevan joku järkevämpikin koodi kuin "toimistusta yritetty, mutta vastaanottajaa ei tavoitettu" kun ei kerran osoitteessa edes käydä.

JS_84
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JS_84 » Ke Syys 22, 2010 4:03 pm

Onko kenelläkään heittää faktaa noista toimituskuluista? Isompaa kimppatilausta ollaan suunnittelemassa Tampereen alueelle, ja kuluista tuli kyselyä. Eli meneekö ihan suoraan vaan painon perusteella, ja onko kenelläkään arvioita mikä on esim. "kilohinta". Joku sanoi jossain että helposti 20 puntaa tulee toimituskuluja, mutta mille määrälle :)

Itse en tuolta ole koskaan tilannut, joten nou kokemus :)

EDIT: lykätään vielä samaan, että onko nuo 4" laikat (eri valmistajien) CYC:n sivuilla 2kpl per paketti, vai onko nuo 5,95 hinnat per yksi laikka? Kun tuohon cyclo-kopioon pitäisi tilata, niin täytyykö ottaa kaksi kappaletta, vai vain yksi kappale (jossa 2kpl)... Tuliko selkeästi? :)

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ke Syys 22, 2010 5:02 pm

Pukkaa vaan tavarat ostoskoriin niin näet toimituskulut tarkasti. Ostoskorinhan voi sitten tyhjentää sen jälkeen.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ke Syys 22, 2010 8:09 pm

Ja laikoissa on kappalehinta eli ota 2 kutakin.

floG

Viesti Kirjoittaja floG » Ke Syys 22, 2010 8:36 pm

floG kirjoitti:Mites muuten niitä Loyalty pointseja voi käyttää tuolla CYC:llä?

Niin mahtaakohan jollakin olla tietoa tuosta?
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i

Hynde

Viesti Kirjoittaja Hynde » Ke Syys 22, 2010 9:34 pm

floG kirjoitti:

Kun aloitat maksutapahtuman niin

Amount To Redeem:

Tähän kohtaan syötät käyttämäsi pisteet, jonka jälkeen lasketaan laskulle uusi loppusumma.

- Henkka -
Kaikki liha tottelee kuria...

floG

Viesti Kirjoittaja floG » Ke Syys 22, 2010 10:18 pm

Hynde kirjoitti:
floG kirjoitti:

Kun aloitat maksutapahtuman niin

Amount To Redeem:

Tähän kohtaan syötät käyttämäsi pisteet, jonka jälkeen lasketaan laskulle uusi loppusumma.

- Henkka -
Kiitos tästä!
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i

Smooth

Viesti Kirjoittaja Smooth » To Syys 23, 2010 7:33 am

JS_84 Oletko tehny topicia muualle tuosta Tampereen seudun kimppatilauksesta, olen meinaa mukana siinä jos sopii!

ps. Olen myös audifinnsillä, jos ne kimpat on sitäkautta tulossa?

JS_84
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JS_84 » To Syys 23, 2010 9:33 am

Smooth kirjoitti:JS_84 Oletko tehny topicia muualle tuosta Tampereen seudun kimppatilauksesta, olen meinaa mukana siinä jos sopii!

ps. Olen myös audifinnsillä, jos ne kimpat on sitäkautta tulossa?
NPS foorumille olen tehnyt. Audifinnsille tekemistä harkitsen vielä, mutta varmaan tänään lykkään sinnekin. NPS puolella olen asettanut takarajaksi sunnuntain, jolloin pitäis olla tavarat tiedossa mitä tilaa. Sitoutuvasti! Maanantaina yritän sitten laittaa tilauksen sisään.
Jos ja kun osallistut, niin pistä audifinnsin puolelle mulle privalla ostoslista sunnuntaihin mennessä. Linkitä jokainen tuote erikseen suoraan heidän sivuilleen niin ei tule epäselvyyksiä sitten. Nimimerkki on JS1984...

EDIT: lisäsin audifinnsin puolelle kimppatilauksen aiheesta.

JS_84
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JS_84 » To Syys 23, 2010 11:46 am

-JP- kirjoitti:Pukkaa vaan tavarat ostoskoriin niin näet toimituskulut tarkasti. Ostoskorinhan voi sitten tyhjentää sen jälkeen.
Äkkiseltään testailtuna näyttäisi toimituskulut pysähtyvän 28 puntaan. Ilmeisesti siis maksimikulu mitä tuolta tulisi?! Alle 200 punnan tilauksessa kilahti täyteen, eikä enää kasvanut vaikka korissa oli 500 punnalla tavaraa ja useampi kilo.

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » To Syys 23, 2010 10:43 pm

Viime pe. (17.9) tuli tekstiviesti että toimitavat paketin tänään kotiin klo 16.30-21.00, no pakettia ei ikinä sitten tullut. Ei tullut eilen eikä tänään, yritin moneen kertaan soittaa niitten asiakaspalveluun mutta kukaan ei vastaa :evil:

On se ihme ja kumma kun paketti tulee nopeammin Englannista Suomen Turkuun kun Turusta Espooseen :evil:
Paketti olis taas huomenna tulossa klo 16.30 - 21.00, saas nähdä tuleeko oikeesti vai mikä sielä pissii, alkaa pikku hiljaa tuo kärsivällisyys loppumaan kun eivät saa viikossa yhtä pakettia Vantaalta -> Espooseen :evil: :evil: :evil:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

kikkius

Viesti Kirjoittaja kikkius » Pe Syys 24, 2010 6:31 am

Dani kirjoitti:

Paketti olis taas huomenna tulossa klo 16.30 - 21.00, saas nähdä tuleeko oikeesti vai mikä sielä pissii, alkaa pikku hiljaa tuo kärsivällisyys loppumaan kun eivät saa viikossa yhtä pakettia Vantaalta -> Espooseen :evil: :evil: :evil:

Toi on kyl jännä juttu et ulkomailla liikkuu tavara yllättävänkin nopeasti ja tökkäsee heti suomessa :evil:

Tonise

Viesti Kirjoittaja Tonise » Pe Syys 24, 2010 7:29 pm

Noista kannattaa soitella vaikka dpd:lle et mikä kestää, oma paketti tuli suomeen parissa päivässä ja seuranta näytti että olis ollut viikon vantaalla. Soittelin ja kyselin että polkupyörälläkö joku on sitä pakettia tuomassa nii sanoivat että paketti on luovutettu matkahuollolle toimitettavaksi ja lupasi selvitellä, puolen tunnin päästä soittivat takasin ja sanoivat että on ollu täällä matkahuollossa jo melkeen viikon, matkahuollolta vain viesti on jääny lähettämättä puhelimeen. Toi dpd:n seurantahan katkeeaa vantaalle jos siirtyy matkahuollon toimitettavaksi.

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ma Syys 27, 2010 7:58 pm

Paketti joo tuli myöhään illalla viime pe. :)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Helmi 10, 2011 10:08 am

Tasan viikko meni tilauksesta paketin saapumiseen. CYC -sivuilla tilauksen tila edelleen processing.

Harmikseni vain totesin, että Victoria Concours vahan kansi oli rikki, pistin rekkulan vetämään, katsotaan miten homma etenee.

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » To Helmi 10, 2011 11:02 am

TKe_ kirjoitti:Tasan viikko meni tilauksesta paketin saapumiseen. CYC -sivuilla tilauksen tila edelleen processing.

Harmikseni vain totesin, että Victoria Concours vahan kansi oli rikki, pistin rekkulan vetämään, katsotaan miten homma etenee.
Jos saat kaks niin kokeile miten ne eroaa, jos se rikkonaisella kannella oleva toimii ihan hienosti niin ostan sen sulta pois :) Aseveli hintaan tietysti.
Vain YKSI LSP!

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Helmi 10, 2011 1:14 pm

Urran kirjoitti:
TKe_ kirjoitti:Tasan viikko meni tilauksesta paketin saapumiseen. CYC -sivuilla tilauksen tila edelleen processing.

Jos saat kaks niin kokeile miten ne eroaa, jos se rikkonaisella kannella oleva toimii ihan hienosti niin ostan sen sulta pois :) Aseveli hintaan tietysti.
:) Katsellaan miten prosessi etenee, eivät ole vielä meiliin vastanneet. Pidän ajantasalla.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Maalis 16, 2011 9:36 pm

Nyt alkaa ottaa jo pataan, kun sovittiin Tim:in kanssa, että hän lähettää uuden kannen vahaan tässä vaiheessa ja jos vahassa on jotain vikaa, kun sitä testaan niin sitten keskustellaan jatkosta. Arvatkaa vain onko uutta kantta tullut. Muutamaan meiliin on vastannut, että "lähtee tänään". Huomenna soitan hänelle ja jos homma ei etene niin siinä vaiheessa "mainostan" firman reklamaatiokäytäntöä DW:n puolella.

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ke Maalis 16, 2011 9:44 pm

Mulla on yksi samantapainen kokemus. Jotenkin tuli siinä sähköpostivaihdon keskellä sellainen fiilis, että ei olisi varmaan huono idea palkata yksi työntekijä... Sitä vaan ei yhden miehen aika riitä kaikkeen. En nyt siis mitenkään puolustele CYC:a, pikemminkin päinvastoin.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Maalis 16, 2011 9:46 pm

Juu, siis itsekin edelleen tyytyväinen tähän puljuun, mutta toi rekkulan käsittely vähän ontuu. Jos en ihan väärin muistan niin JS_84 oli vastaavanlaisia kokemuksia kimppatilauksen osalta.

K70

Viesti Kirjoittaja K70 » To Maalis 17, 2011 8:54 am

Itsellä oli aikoinaan myös vaikeuksia saada posteihin vastakaikua.
Muistelisin, että muutkin oli saanut asiat etenemään, kun oli ottanut DW:ssä kantaa toimituksen tilanteeseen. Näin myös mulla kävi ja Tim oli yhteydessä heti seuraavana päivänä.
Sen jälkeen kyllä kaikki sujunut mallikkaasti, eli koski ainoastaan yhtä tilauskertaa.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Maalis 24, 2011 11:08 am

Tänään tuli vahapurkkiin uusi kansi. Ihan jees, mutta jäi vähän kökkö maku suuhun asian säätämisen suhteen ja lisäksi Tim vielä sanoi laittavansa jotain extraa mukaan, arvatkaapa oliko :lol:

herkkoo

Viesti Kirjoittaja herkkoo » Ti Maalis 29, 2011 10:42 am

Tänään tuli mun tilaus. Ensimmäinen kerta ku ulkomailta piti vahoja sun muita tilailla :mrgreen: Linkitän kuvan vaikka vielä paketista kunhan pääsen kotia. 8-)

Laitoin tilauksen menemään 20.3 ja tänään 29.3 tuli kotia. Kumman nopeasti se paketti tuli Kööppenhaminaan ja siitä eteenpäin meno jostain kumman syystä hidastui :lol: Tässäpä vielä näitä tietoja seurannasta;

29 Mar 2011 07:35 Seinäjoki
29 Mar 2011 03:09 Seinäjoki
28 Mar 2011 10:25 Turku
24 Mar 2011 04:41 Kopenhagen
24 Mar 2011 01:20 Kolding
23 Mar 2011 01:01 Hub 3 - Birmingham
22 Mar 2011 18:29 Leeds

Ps. Toivottavasti siellä paketis on sitte kaikki tavarat... :? :mrgreen:

EDIT: Lake Country CCS oranssi laikka puuttui perkele, juuriki se mitä ois tarvinnut eniten.. :twisted:

JS_84
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JS_84 » To Maalis 31, 2011 3:19 pm

Itse olen edelleen säännöllisin väliajoin laittanut mailia Timille viimeisimmän kimppatilauksen jäljiltä (joulukuussa oli toimitus!)... Pari puuttuvaa tuotetta kun oli ja ON! Varmasti yli 10 mailia olen pistänyt, kerran hän vastasi 3 minuutin sisään, että on luullut asian olevan jo hoidossa, mutta pistää heti tulemaan. Tästä on varmaan jo kuukausi, eikä kamoja kuulu.

Ei myöskään ole kommentoinut millään tavalla kun olen tiedustellut uuteen kimppatilaukseen sopivaa alennusta...

Vähän huono maku tällä hetkellä! :/

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Maalis 31, 2011 3:25 pm

JS_84 kirjoitti:Itse olen edelleen säännöllisin väliajoin laittanut mailia Timille viimeisimmän kimppatilauksen jäljiltä (joulukuussa oli toimitus!)... Pari puuttuvaa tuotetta kun oli ja ON! Varmasti yli 10 mailia olen pistänyt, kerran hän vastasi 3 minuutin sisään, että on luullut asian olevan jo hoidossa, mutta pistää heti tulemaan. Tästä on varmaan jo kuukausi, eikä kamoja kuulu.

Ei myöskään ole kommentoinut millään tavalla kun olen tiedustellut uuteen kimppatilaukseen sopivaa alennusta...

Vähän huono maku tällä hetkellä! :/
Soittaminen auttoi minulla. Voithan laittaa viestiä esim. dw foorumille myös.

Vastaa Viestiin