Kertokaa leikkaavan kombon ja myös viimeistely kombon lukemia
Rotaryn kierrokset
Rotaryn kierrokset
Millaisilla kieroksilla veljet operoi rotaryn kera?
Re: Rotaryn kierrokset
Nyt pistit hyvän / pahan kysymyksen...
Haluat varmaan eriteltynä eri aineilla jne...? Jotain noista löytyykin jo tuolta eri tuotteiden topiceista.
Haluat varmaan eriteltynä eri aineilla jne...? Jotain noista löytyykin jo tuolta eri tuotteiden topiceista.
Kaikki liha tottelee kuria...
Parannetaas hieman.
Menzernan aineet kyseessä.
Menzernan aineet kyseessä.
Mitäpä sitä parantamaan. Tähän voisi hyvin kerätä kiekat joita ihmiset käyttää eri aineiden/laikkojen kanssa.
Meguiars Ultimate Compound, Motonetin Flexipads kovempi laikka ja 1-2 kierrosta sekunnissa annan pyörähtää ympäri... Halpisrotary ja ei mitään käsitystä rpm lukemista 
Meguiars Ultimate Polish, Motonetin pehmeä Flexipads ja suunnilleen samaa nopeutta...
Meguiars Ultimate Polish, Motonetin pehmeä Flexipads ja suunnilleen samaa nopeutta...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Rotaryn kierrokset
Eli 60-120 rpm? Tuskin mahdollista.
Oisko sulla joku epäkesko?
Itellä kierrokset ei aina mitään stabiileja ole. Työstössä 1500-2000.
Viimeistely vaimenevin kierroksin. N. 1000-600rpm.
Sehän riippuu aika monesta tekijästä mitä jengoja (kannattaa) käyttää. Lakan kovuus, naarmut, laikat, paine, omat mieltymykset jne.
Näitä mun sepustuksia ei kannata mihinkään kansien väliin laittaa. Ei näillä kokemuksilla. Viisaammat antakoot lisää ohjeita ja kokeilemalla oppii, kunhan pitää järjen mukana.
Oisko sulla joku epäkesko?
Itellä kierrokset ei aina mitään stabiileja ole. Työstössä 1500-2000.
Viimeistely vaimenevin kierroksin. N. 1000-600rpm.
Sehän riippuu aika monesta tekijästä mitä jengoja (kannattaa) käyttää. Lakan kovuus, naarmut, laikat, paine, omat mieltymykset jne.
Näitä mun sepustuksia ei kannata mihinkään kansien väliin laittaa. Ei näillä kokemuksilla. Viisaammat antakoot lisää ohjeita ja kokeilemalla oppii, kunhan pitää järjen mukana.
Itse olen uskollisesti käyttänyt Zenith metodia 600-900-1500-900-600 rpm.
Tuntuu toi huippu vaan jotenkin matalalta, kun puhutaan leikkaavasta vaiheesta. Mutta toisaalta, kun vetelee tosi leikkaavalla laikalla esim. Megun puna-valko karva on se jälkikin melko karua siis jos kovilla kiekoilla 1500- vetelee.
Tuntuu toi huippu vaan jotenkin matalalta, kun puhutaan leikkaavasta vaiheesta. Mutta toisaalta, kun vetelee tosi leikkaavalla laikalla esim. Megun puna-valko karva on se jälkikin melko karua siis jos kovilla kiekoilla 1500- vetelee.
Karvalaikka ja aine mikä tahansa niin kierrokset aina tapissa 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Täytyypä kokkeilla suuremmilla kierroksilla. Olen kyllä vähän moittinukki tuota megun uc:ta että ei oikein tahdo naarmut poistua kuin useammalla läpikäynnillä 
Karvan kanssa lähti ihan kivasti. Kierroksia ja painetta lisää..? Tuossa on vielä pitkä työstöaika niin helpottaa.JaniH kirjoitti:Täytyypä kokkeilla suuremmilla kierroksilla. Olen kyllä vähän moittinukki tuota megun uc:ta että ei oikein tahdo naarmut poistua kuin useammalla läpikäynnillä
E53 X5 3.0D
Sanotaan että pikkuhiljaa näitä oppii... Hapettumat ja himmentymäthän lähtee pikkukierroksillakin pois 
Ja tuon Ultimate Polishin kanssahan riittää pienet kierroksetkin ja viimeistelylaikka mutta sehän onkin Glaze...
Ja tuon Ultimate Polishin kanssahan riittää pienet kierroksetkin ja viimeistelylaikka mutta sehän onkin Glaze...