No sitten koitin rekisteröityä mutta ei oikein luonannu, kaatui siihen kysymykseen kun tajunnu mitä siinä kysyttiin.
Detailing World
Detailing World
Onkos tonne DW:lle tullut kirjautumispakko vai sivustoremppa menossa? En päässyt itse ainakaan galleryyn tsekkaan kuvia. Koitin pääsivuakin ja sama homma.
No sitten koitin rekisteröityä mutta ei oikein luonannu, kaatui siihen kysymykseen kun tajunnu mitä siinä kysyttiin.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Re: Detailing World
Joo ainakin mua on pyytäny aina kirjautumaan vaikka kattonut mitä. En toisaalta ymmärrä miks koska Google toimi hakuna paremmin kun DW:n oma haku mutta jatkossahan näin ei ole kys. muutoksen jälkeen..jallu kirjoitti:Onkos tonne DW:lle tullut kirjautumispakko vai sivustoremppa menossa? En päässyt itse ainakaan galleryyn tsekkaan kuvia. Koitin pääsivuakin ja sama homma.
Vain YKSI LSP!
Näköjään tuli ensimmäisenä kirjautumissivu silmille, mutta foorumi kyllä toimii, kun kirjauduin sisään. Pitääs tutkia onko siellä jotain infoa asiasta.
Tähän mennessä mulla on ollut kirjanmerrkinä linkki galleryyn ja aina on ilman kirjautumista päässy foorumia luekelemaan.
On kuulemma vain väliaikaista, siellä on joku bitti poikittain.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Kiitos tiedosta. Eiköhän se sitten ala toimia taas...
Sama itellä...en ymmärrä mitä siihen kysymykseen olis pitäny laittaajallu kirjoitti:Onkos tonne DW:lle tullut kirjautumispakko vai sivustoremppa menossa? En päässyt itse ainakaan galleryyn tsekkaan kuvia. Koitin pääsivuakin ja sama homma.
Tyssäs kanssa rekisteröityminen siihen
detailing world oli vastaus siihen, jos puhutaan samasta kysymyksestä : 
Tuli sitäkin sanaa siihen kokeiltuu pariikin kertaan,mut en sit tiä miksei sitä hyväksyny?j0nttu kirjoitti:detailing world oli vastaus siihen, jos puhutaan samasta kysymyksestä :
Hmm, itsellä oli sama onglema pari päivää sitten kun sinne rekisteröidyin, paria eri versiota tosta tuli kokeiltua ja tuolla se toimi 
Nyt onnistui rekisteröityminen, joku vikahan siellä on kun showroomia ei näy lainkaan?
Juu...ite pääsin nyt kanssa rekisteröitymään.
Mikä lie bugi mahto aikasemmin olla sen kysymys sanan kanssa?
Mikä lie bugi mahto aikasemmin olla sen kysymys sanan kanssa?
Täytyykö tonne nyt rekisteröityä että pääsee selaamaan, vai bugittaako tuo vieläkin?
Ollut jo pitkään niin ettei pääse selaamaan, vaan pyytää rekisteröitymään
Ollut jo pitkään niin ettei pääse selaamaan, vaan pyytää rekisteröitymään
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Piti rekisteröityä mutta se meni läpi ongelmitta.
DW kirjoitteli Twitterissä:
We have experienced a MAJOR corruption of the server and our backup - we are trying to get to the last uncorrupted backup asap.
We have experienced a MAJOR corruption of the server and our backup - we are trying to get to the last uncorrupted backup asap.
Ilmankos ei taas päässyt sivuille....
Detailing World
No nyt on DW:llakin oma YouTube-kanava! Mielenkiinnolla odotellaan millaista sisältöä tuottavat tuonne..
https://www.youtube.com/channel/UCVQ99c ... Gbqa7ipWww
https://www.youtube.com/channel/UCVQ99c ... Gbqa7ipWww