Dodo Juice Tyromania

Lasin, kumin, muovin jne. pintojen suojaus
TKe_
Site Admin

Re: Dodo Juice Tyromania

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ma Elo 08, 2011 8:24 pm

No en mä tiedä onko sille nyt välttämättä tarvetta, mutta eihän vara venettä kaada. Itse pesin renkaat tujulla liuksella BH surfex-hd:llä kintaan kera. Eiköhän niistä ihan riittävän puhtaat tule tuollakin tavalla.

Detailingshop

Viesti Kirjoittaja Detailingshop » Ma Elo 08, 2011 11:58 pm

Omista treeneistä sen verran on tuloksia ettei gummien tarvitse olla ihan steriilejä, kunhan pohjalla ei ole mitään järkyttävän isoja rasvapitoisia läikkiä tms. niin toimii.

Niin ja juu, toimii mainiosti myös mustilla muoviosilla.

Kime

Viesti Kirjoittaja Kime » To Elo 11, 2011 9:07 pm

Selailin DW ja alkaa tuntua siltä että otan pois omasta ostoskorista tämän tyron koska haluan vähän kiiltoa renkaaseen. Olisi ollut vaan mielenkiintoinen tämä kiinteämpi koostumus. No saahan sitä onneksi näyte pakkauksen eli olkoon toistaiseksi vielä shinearaman ostoskorissa.
Black out näytti kyllä luonnossakin hyvälle. Janne voisi kertoilla onko BO kulunut jo renkaista pois?

http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=225812" onclick="window.open(this.href);return false;

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ti Elo 16, 2011 11:31 am

Näkyykö nämä kuvat kaikille? Naamakirjassa on kuvia miltä Tyromania näyttää mustilla muoviosilla.

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Elo 16, 2011 12:30 pm

Näkyy, looks nice!
"Urku auki, pelti kii"

Detailingshop

Viesti Kirjoittaja Detailingshop » Ti Elo 16, 2011 12:44 pm

Joo, tuolta se suunnilleen näyttää munkin pakettiautossa mutta kun edelleenkin niin vaikeaa mukamas saada tänne kuvia. Tosin on se auto niin ruma että voi olla parempikin...

Laittelin muoveihin Tyromaniaa silloin kun kelit olivat kuumimmillaan ja renkaissa tahtoi jäädä kirjavaksi mutta muoveissa väri on tasainen ja erottuu noista tavallisen harmaista osista rajat edelleen.

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ti Elo 16, 2011 5:41 pm

Joo näyttäs toimivan noissakin. Mitenköhän oventiivisteet reagois Tyromaniaan? Ja tuottasko ongelmia kun alkaa pakastamaan :?
Vain YKSI LSP!

Kime

Viesti Kirjoittaja Kime » La Loka 01, 2011 4:20 pm

Unohtunut kirjoittaa tänne omia kokemuksia tyrosta.

Tosiaan mitään kiiltoa tästä tyrosta on turha hakea tekee renkaalle aika mata pinnan itse tykkään hieman kiiltavämmästä pinnasta mutta levitin myös kaverin auton ovenkahvoihin tyroa siinä näytti kyllä hyvälle palautti värin hyvin. :lol:

Tyron koostumuksesta tykkäsin vahamainen helppo levittää ei "ruiski" kuten nestemäiset. Ostin honkkarista sellaisen vaahtomuovisen levittimen toimi hyvin levityksessä.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Loka 01, 2011 4:33 pm

Kokeilitko suihkuttaa vähän vettä? Se tuo hiukan kiiltoa = mun makuun just hyvä.

Kime

Viesti Kirjoittaja Kime » Su Loka 02, 2011 8:59 am

TKe_ kirjoitti:Kokeilitko suihkuttaa vähän vettä? Se tuo hiukan kiiltoa = mun makuun just hyvä.
Itseasiassa en suihkinut vettä koska mulla ei riittänyt rättejä niin jäi kokeilematta tuon tiesinkin että pitäisi alkaa hieman kiiltämään jos kostealla vetäisee. ;)

Vastaa Viestiin