^Kyl mun mielestä 50mm on oma paikkansa, ja sitä jää kaipaamaan jos vaihtaa 35:seen (Siks mulla on molemmat primet). Ja toi 50mm on käyttöarvoltaan vaan jotain niin paljon parempaa kun 50e missä hinnassa pyörii. Puhumattakaan siitä että se on optisesti paras 35mm filmikoon 50mm lasi, end-of-story. Sen sijaan pitäisin sen ja ostaisin 35:sen mikä on mm. mun kameran nokalla melkeen aina, sen kaveriks
Ja ei oo sen arvokkaampi, mut sen CPU on vähän kehittyneempi niin skulaa paremmin salaman kanssa (AF-
D = Distance). Hintaeroa ei kerrytä.
En oo varma voiko D7000 korjata linssin fokusta. Eikös sun pitäis säädättää se jossain huollossa ja kun niinkin uudesta puhutaan niin ilmaseks?
Ymmärrän toki miks myyt ton superzoomin, en itsekkään löytäisi tommoiselle mitään käyttöä
En usko et kukaan ostaa noita pakettina?
Mutta tota 18-105 käyttäneenä/kuvia nähneenä en kyl ostais sitäkään. Enkä ainakaan vaihtais 18-200mm VR:ää siihen. Se on kuitenkin ruggeroitu, persetiivisteellä, metallibajonetilla, kahdella ED lasilla varustettu semi-pro (metallinen mekaniikka) lasi kun toi 18-105 on kuitenkin vaan muovinen kittiputki. Jos kitti pitäs valita niin ottasin kyl uusiks 18-55mm:sen. On kuitenkin kiteistä se terävin/kevyin.