Kaikki maalinkorjaus sarjat voit valmistaa itse. Et tarvitse 5000€ sen hankkimiseen.
Esim. Foorumilla mainittu Smart Chip Repair (sama jota lepfix käyttää videolla) voit tilata sen suoraan valmistajalta edulliseen hintaan.
Katso valmistajan osoite
http://www.smartchipeurope.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen itse maalipinnan täsmäkorjauksia ja jos omasta setistäni ei löydy jotain sävyä...
-Pudista maalattava alue hyvin!!!
1 Osta kaupasta oikean sävyisen maalikynän 4€
2 Ohennan sitä maalin ohenteella, koska on aivan liian paksua ja kuivuu äkkiä.
3 Täppään auton kaikki 100 kiven iskua. Reilusti maalia päälle, että peittää koko iskun ja vähän enemmänkin.
4 Tee se itse mies tekee kalliin tasoite aineen itse. Osta kaupasta Esim Autoglym tar and glue remover 10€ aine, ja kaada sitä pieneen astiaan noin 20ml, ohenna sitä VEDELLÄ. 10%-50%. Riippuu käytettävästä maalista...
5 Ota tasainen ja mahdollisimman kova paperinippu käteen. (eli taita iso paperi nätiksi neliöksi). Kostuta paperi Tar and Glue removerilla.
6 Hankaa hellästi paikka maalauksia ja lopeta kun paikka maalaus on auton maalipinnan kanssa samalla tasolla.
7 viimeistele vahaamalla
8 VOILA. Varaa aikaa 2 tuntia ja onnistut
Älä koskaan käytä puleeraus konetta.
Äläkä missään nimessä VESIHIONTAA. En ole koskaan kuullut yhdenkään ammattilaisen käyttävän vesihiontaa!! Tuhoat vain auton.