T-paidat

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
iiKster

Re: T-paidat

Viesti Kirjoittaja iiKster » La Heinä 30, 2011 4:14 pm

Niin siis tuohon luonnokseeni tarttis ainakin korjata kuva -> jokin kunnon rotory (toi oli eka joka google antoi :D ) ja teksti ehkä vähän isommaksi sekä selkeämmäksi. Joku vielä tulee kysymään "mikä ihmeen Kotary Club?" :roll:
Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » La Heinä 30, 2011 4:29 pm

Voisko sponssit olla jommalla kummalla tavalla?

Kuva
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » La Heinä 30, 2011 4:37 pm

^Joo ehdottomasti. IMO ja voisko iiKsteri duunaa tosta semmosen version missä rotsku on peikilkuva (ns. oikeekätisesti) ja siitä lähtee johto mikä alleviivaa Pesukinnas.com tekstin mutkalla ja menee olkapään yli selkäpuolelle mistä maahan. Selässä lukis Rotary Club :)

Mulle ei oo niin väliä mikä rotsku mutta muodoiltaan ehkä yks parhaista olis Flex PE14-2. Joko niin et se on ns. alaspäin ja siin on karvalaikka tai niin et on ylöspäin (mahapuoli näkyvissä) ja joku nänni/hex kuvoinen vaahtis kiinni :) Eiks Danilta löydy kys kone? Pystytkö napsii kuvan?
Vain YKSI LSP!

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Heinä 30, 2011 5:01 pm

Kokeilkaa noita sponsseja hihaan. Tossa ne pomppaa turhan vahvasti esiin ;) Kun olisi muutama vaihtoehtoinen paikka niille niin voisi sitten yhteistuumin päättää minne ne laitetaan.

iiKster

Viesti Kirjoittaja iiKster » La Heinä 30, 2011 5:11 pm

Urran kirjoitti:^Joo ehdottomasti. IMO ja voisko iiKsteri duunaa tosta semmosen version missä rotsku on peikilkuva (ns. oikeekätisesti) ja siitä lähtee johto mikä alleviivaa Pesukinnas.com tekstin mutkalla ja menee olkapään yli selkäpuolelle mistä maahan. Selässä lukis Rotary Club :)
Juu voi, mutta nyt juuri olen tekemässä lähtöä tallinnaan joten menee ens viikolle :(
Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Heinä 30, 2011 5:13 pm

iiKster kirjoitti:
Urran kirjoitti:^Joo ehdottomasti. IMO ja voisko iiKsteri duunaa tosta semmosen version missä rotsku on peikilkuva (ns. oikeekätisesti) ja siitä lähtee johto mikä alleviivaa Pesukinnas.com tekstin mutkalla ja menee olkapään yli selkäpuolelle mistä maahan. Selässä lukis Rotary Club :)
Juu voi, mutta nyt juuri olen tekemässä lähtöä tallinnaan joten menee ens viikolle :(
Otahan sateenvarjo mukaan, siellä on vissiin vähän roiskinut vettä.

Ja kumpparit.

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » La Heinä 30, 2011 5:28 pm

Kuva

Siinä ois se hihavaihtoehtokin nyt.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Heinä 30, 2011 5:30 pm

Mun silmään istuisi noi hihassa olevat sponssit.

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » La Heinä 30, 2011 5:33 pm

TKe_ kirjoitti:Mun silmään istuisi noi hihassa olevat sponssit.
Sama täällä.

Jonas_

Viesti Kirjoittaja Jonas_ » La Heinä 30, 2011 5:46 pm

Ja täällä :)

Paavo Pesusieni

Viesti Kirjoittaja Paavo Pesusieni » La Heinä 30, 2011 5:50 pm

- Hihoihin sponssit
- Rotary teksti laikan päälle näkyviin

Ja olen muuten mukana paitatilauksessa :)

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » La Heinä 30, 2011 6:09 pm

Toi rotary club on kyllä siinä rajoilla että täyttääkö syrjinnän merkit. Itse kyllä tarkoitus liittyä "clubiin" mahd. pian mutta kuitenkin. Eikö pelkkä pk.com riittäisi?

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Heinä 30, 2011 6:18 pm

sonikk kirjoitti:Toi rotary club on kyllä siinä rajoilla että täyttääkö syrjinnän merkit. Itse kyllä tarkoitus liittyä "clubiin" mahd. pian mutta kuitenkin. Eikö pelkkä pk.com riittäisi?
Rotary Club ois just hyvä :mrgreen:
Voishan noita sloganeita olla pari erilaista sitten vain ilmoittaa ennen tilausta, kumman haluaa.

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » La Heinä 30, 2011 6:38 pm

Komeen näkönen paita! Kyllä toi Rotary Club on hyvä idea, suorastaan "pakottaa" liittymään kun paitakin on. :D Tietty jos tulee joku "DA Batallion" -edition myöhemmin, niin... ;)
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » La Heinä 30, 2011 9:11 pm

Ite kyl kovasti haluisin ton Rotsku klubi paidan mut on toi kyl siin mieles skidisti syrjintää :D Pitäskö se teksti keksii eri, konehan voi hyvin olla ;) Pesukinnashan ei syrji tapaa kiillottaa, tai edes pakota kiillottamaan :D

Tosin toi rotsku täytä detailingin merkkejä "Detailing is getting the small bits of polishing paste residue out, polishing is making the paint scratchless" vai miten se nyt meni :D Siin mieles se karvakaan ei oikeen sovi.. :? Mut tuskimpa kukaan haluu brushien tai hammastikkujen kuviakaan paitoihinsa?

Mut mitä tohon sponssiin tulee niin molempiin hihoihin isolla sponssit niin näkyy kaikissa kuvissa :) Ite ainakin heti valmis mainostaa kaikkia Apupoikia koska omalla alallaan tekevät semmoista pionerityötä suomenmaalla että..
Vain YKSI LSP!

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » La Heinä 30, 2011 9:18 pm

Rauhallinen Erkki kirjoitti:..."DA Batallion" -edition...
Tuokin ois ollut kyllä hyvä :) .

Mutta joo, voidaan toki jättää teksti pois. Pesukinnas.com vaan isolla siihen.

frozzu

Viesti Kirjoittaja frozzu » La Heinä 30, 2011 10:24 pm

Mä jotenkin tykkään jo tuosta rotary-kuvasta. Väliäkö sillä nyt on onko siinä kuvassa se kallein mitä markkinoilta saa vai mikä. Se mikä miellyttää silmää on mielestäni paras. Sponssit jos täytyy olla niin ehdottomasti hihaan. Ite en tykkää hirveesti tosta mainostamisesta ja varsinkaan jos ne vie huomion itse paidalta.

Jos rotary club teksti häiritsee niin tokihan siihen voi laittaa vaikka pesukinnas tekstin tai jonkun lentävän lauseen. Mielestäni toi viimeisin paitamalli näyttää hyvältä, siis edessä pesukinnas.com, takana rotaryn kuva ja rotary club sekä hihoissa sponssit (mielummin pienellä kun isolla, sori jos oon ainoo joka on tätä mieltä). Eikä mitään "kiillotteluissa mukana" vaan pelkästään firmojen nimet hihassa. Saahan ne näkyä, mutta ei vie liikaa huomiota itse paidalta.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » La Heinä 30, 2011 10:30 pm

^Et ole yksin. Jos mahdollista niin mun mielestä paidasta pitäisi tarjota versio ilman apupoikia ja apupoikien kera.

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » La Heinä 30, 2011 10:33 pm

Juu tosiaan huumorilla kirjoitin mutta ajattelin että onko toi "rotary club" hieman turha tossa. Rotskun kuva ehdottomasti mutta pelkkä pesukinnas.com teksti? Ainakin itse jos olisin joku JDM-mies joka käyttää vaan epäkeskoa niin kyllähän se hieman sylettäis. :?

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » La Heinä 30, 2011 10:42 pm

Sponsorointi kun vähän jakaa porukkaa, osa tykkää ja osa ei, niin tehtäiskö Tke_:n ehdotuksen mukaisesti kaksi eri versiota, hihasponsseilla ja ilman? Olisiko tälle kannatusta?

Hinnoistahan ei vielä pysty ihan tarkkaan sanomaan, mutta luonnollisesti sponssipaita tulisi vähän halvemmaksi.

jallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jallu » La Heinä 30, 2011 10:49 pm

No molemmat versiot käy mulle saa sitten itse päättää maksaako paidastaan enemmän tai vähemmän. Tota iskulausetta vois vielä miettiä mikä sopisi kuvaamaan toimintaa. Rotary club kelpais muuten mutta kun kaikki ei käytä Rotaryy...
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » La Heinä 30, 2011 10:53 pm

Mulle kans, molempi parempi. Apupojille kyllä mielellään näkyvyyttä, anna hyvän kiertää periaatteella ;)

Idea (pikkuisen viskihuuruinen kylläkin):

Bemarin kuva taustalle ja eteen iso Bilteman cyclokopio. Alle teksti: "Might Be Late For Supper, Honey" -Pesukinnas
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

-JP-

Viesti Kirjoittaja -JP- » La Heinä 30, 2011 11:16 pm

:lol: :lol: :lol:

hattiwatti

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » La Heinä 30, 2011 11:17 pm

jallu kirjoitti:No molemmat versiot käy mulle saa sitten itse päättää maksaako paidastaan enemmän tai vähemmän. Tota iskulausetta vois vielä miettiä mikä sopisi kuvaamaan toimintaa. Rotary club kelpais muuten mutta kun kaikki ei käytä Rotaryy...
Joo, tämmöset DAS miehet ei ilkeä sit pitää tuollaista ollenkaan :roll:

frozzu

Viesti Kirjoittaja frozzu » La Heinä 30, 2011 11:32 pm

Mites sit joku Polishing Club tai Detailing Club tai vastaavaa?

Vastaa Viestiin