T-paidat
Re: T-paidat
Yks paitavaihtoehto mielestäni vois olla neutraali pelkät pesukinnas.com tekstit pienellä edessä ja vaikka selässä niskan kohdilla. Ja toinen mitä mieleen tuli olisi joku lause esim. "jos autoni on likainen, se on varastettu" tai muu sellainen... Tuo hwo toimii autossa, muttei välttämättä paidassa...
Wannabe-OCD
Tää oli hyvä ehdotus ! Kannatan !K70 kirjoitti:Oma kannatus lankeaa nro 2:lle. Ja sekin ilman kinnas-tekstiä...jättää kuvasta mietittävää ja edessä rintamuksessa vastaus, kun sieltä löytyy kintaan osoite.
Ja sponssit siististi hihoihin/ hihaan.
Mun mielestä sloganiks kävis vaikka tuo yläreunassa oleva "Kun kiiltopesu ei enää riitä..." <-- Toi selkään ja sit eteen "Pesukinnas.com"
Viimeksi muokannut Jonas_, To Heinä 28, 2011 4:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun(kaan) mielestä paidassa toi "hand wash only" ei oikein toimi, autossa eri juttu. Mielummin joku muu slogani jos päästään yksimielisyyteen.
+1, se Danin rotary ehdotus oli aika hyväsonikk kirjoitti:Mun(kaan) mielestä paidassa toi "hand wash only" ei oikein toimi, autossa eri juttu. Mielummin joku muu slogani jos päästään yksimielisyyteen.
K70 kanssa samaa mieltä, eli hihaan. Tosin paidasta voisi olla (ehkäpä) kaksi versiota, ilman apupoikia ja apupoikien kera. Itse, kun aikoinaan lopetin "lappu rinnassa urheilun" niin olen sen jälkeen välttänyt "mainostamista"-JP- kirjoitti:Apupoikien kanssa oli alustavasti suunnitteilla, että he osallistuisivat paitojen kustannuksiin jollakin vielä tuntemattomalla osuudella(osuus riippuu paidan lopullisesta hinnasta) ja vastineeksi saisivat nettiosoitteensa paitaan. Tästä hyötyy molemmat, me saadaan paidat halvemmalla ja pojat saavat mainostilaa.
Onko asialle kannatusta/vastustusta ja mikä kohta paidasta olisi noille mahdollisille nettiosoitteille paras?
Rotary malli saa myös täältä kannatusta. Tokihan voisi tehdä niin, että pikeepaita olisi rotary mallia ja sitten t-paita olisi ns. normimalli. Mutta joku hyvä kuva selkään ja eteen pesukinnas.com teksti olisi mun mielestä hyvä ratkaisu. Tai sitten joku oikeasti hyvä slogan. Tähän mennessä ei omasta mielestä sopivan "nasevaa" ole tullut.
Jos tuo mun dinosaurus-Flex hyväksytään ni kyllä mä voin Rotary-club logon ottaa
Itse en ainakaan tartte olkapolettia. Mulla tulee laitettua masiina maahan tai penkille tai johonkin aina alueen jälkeen pyyhkimisen ajaksi niin alkais aika nopeasti ketuttamaan olkapoletti
Itse en ainakaan tartte olkapolettia. Mulla tulee laitettua masiina maahan tai penkille tai johonkin aina alueen jälkeen pyyhkimisen ajaksi niin alkais aika nopeasti ketuttamaan olkapoletti
..eihän se saatana mahdu edes paidalle, sen verta ergonominen kikotinWolfie kirjoitti:Jos tuo mun dinosaurus-Flex hyväksytään ni kyllä mä voin Rotary-club logon ottaa![]()
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
^IMO pitäis olla joku piirretty Flex/Metabo/Makita/AEG/Festool sekasikiö 
Sitävarten voi tehdä DIY McGyver vyötelineen, joku on saletisti tehnyt jo ja Makitalta voi saada valmiina.
Sitävarten voi tehdä DIY McGyver vyötelineen, joku on saletisti tehnyt jo ja Makitalta voi saada valmiina.
Vain YKSI LSP!
Poletin sijaan sitä kaipaavat voi ommella karbiinihaan olalle, niin saa helpommin koneen irti itsestänsä 
Ei sen tarvi mun flexistä olla sen kuvan, ainakaan 1:1 koossaDani kirjoitti:..eihän se saatana mahdu edes paidalle, sen verta ergonominen kikotinWolfie kirjoitti:Jos tuo mun dinosaurus-Flex hyväksytään ni kyllä mä voin Rotary-club logon ottaa![]()
Tarkemmin ajateltuna siirryn minäkin rotary-paidan kannalle. Kyllä siinä pitää olla just joku kiillotuskone, auto tms. ettei ihmiset luule meitä vain ahkeriksi pyykinpesijöiksi...
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
No pyykkiähän tässä pestään, jatkuvasti likaisia mikrokuituliinoja menossa pesuun.
Kiinnostais nähdä joku versio tosta rotary-paidasta, osaisko joku vääntää?
Kiinnostais nähdä joku versio tosta rotary-paidasta, osaisko joku vääntää?
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Oisko tälläsessä mitään ideaa?

"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Mä mietin päissäni semmosta että johto menis samalla lailla olan yli ja selässä ikäänkuin alleviivais ton pk.com tekstin, edessä ei välttämättä teksitä ollenkaan. Voisin koittaa itekkin votosoppailla.
Hyvä ehdotus tämä, shoppailkaa nyt vielä erilaisia versioita sitten äänestystä pystyyn.
Modeille: Onko foorumiin mahdollista saada semmosia äänestys juttuja? Esim. mitä pesuainetta käytät...En kyllä haluaisi silti foorumia täyteen erilaisia äänestystopicceja, mutta esim näissä paita yms. hommissa 3 vaihtoehdosta äänestystä ja demokratia ratkaisee.
Modeille: Onko foorumiin mahdollista saada semmosia äänestys juttuja? Esim. mitä pesuainetta käytät...En kyllä haluaisi silti foorumia täyteen erilaisia äänestystopicceja, mutta esim näissä paita yms. hommissa 3 vaihtoehdosta äänestystä ja demokratia ratkaisee.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Kyllä äänestysmahdollisuus löytyy, mutta siinä taisi olla jotain häikkää. Minäpä tutkin ja testailen...
EDIT. Kyllä se äänestyshomma jotenkin rikki on. Äänestyksen voi luoda kyllä normaalisti, mutta äänestämään ei pysty
Jotakin se herjaa aina kun yrittää äänestää. Tutkaillaan josko saisi korjattua...
EDIT. Kyllä se äänestyshomma jotenkin rikki on. Äänestyksen voi luoda kyllä normaalisti, mutta äänestämään ei pysty
Miten olisi tuo rotary viivapiirroksena?
Hämmentääkseni soppaa... jotain tämän tyylistä, selkähän siinä kuitenkin vain näkyy kun autoa kyyryssä hinkkaa

Klikkaamalla isoksi
Hämmentääkseni soppaa... jotain tämän tyylistä, selkähän siinä kuitenkin vain näkyy kun autoa kyyryssä hinkkaa

Klikkaamalla isoksi
Viimeksi muokannut iiKster, La Heinä 30, 2011 2:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...
Tollanen viivapiirros enemmän omaan makuun.
Tuo Rotary club on kyllä hyvä.
Tuo Rotary club on kyllä hyvä.
Ehdottomasti tuo viivapiirros, en vaan itse osannut sitä tehdä
Muutenkin tuo iiKsterin vedos ois mun mielestä hyvä lopulliseksikin versioksi.
Mihis kohti ne apupoikien osoitteet, hihaan?
Muutenkin tuo iiKsterin vedos ois mun mielestä hyvä lopulliseksikin versioksi.
Mihis kohti ne apupoikien osoitteet, hihaan?
Selkäpuolen tekstit vois toisaalta olla vähän isommalla?