Projectech -tuotteet!

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Kesä 04, 2011 5:24 pm

Kiitos selventävästä vastauksesta. Täytyy katsoa kesän aikana mihin päädyn. Onko sulla tiedossa autorundeja täällä Itä-suomen suunnalla?

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Su Kesä 05, 2011 10:42 am

sonikk kirjoitti:Onko tosta lancesta helppo kääntää viuhka 90 astetta eli pystysuuntaiseksi?
Projectech kirjoitti:Saattaa olla hyvinkin mahdollista, mutten ole itse perehtynyt noiden viuhkan litistyspeltien mekaniikkaan tarkemmin. Valmistajalla on muistaakseni myös pystyviuhkaversio.
sonikk kirjoitti:Ok, tuli vaan mieleen että olis kätevä esim. kyljen vaahdottamisessa. Kai sitä jaksaa sen verran kättä kääntää :)
Kyljen vaahdotus menee kyllä nätisti vaakaviuhkallakin, kuten ehkä olet jo täältä katsonutkin: Auto-foam video

Lisäsin vielä myymämme lancen datalehden: Projectech -foam lancen datalehti
Näihin tietoihin ei ainakaan valmistajan sivuilla pääse käsiksi ilman asiakkaaksi rekisteröitymistä. Jos viuhkan litistyspeltejä haluaa käännellä, niin systeemi purkautunee naputtelemalla pois kierrettävän säätöholkin kiinnityssokan. Omalla vastuulla tietenkin :D. Samassa tiedostossa on muuten taulukko vaadittavasta paineen ja tuoton suhteesta. Meillä myynnissä oleva versio on 1.25 mm suuttimella. 60 barin paineella ja 5,5 litran tuotolla minuutissa siis pärjäilee tämän vaahdottimen kanssa :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

hörnä
Viestit: 700
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:30 am

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja hörnä » Su Kesä 05, 2011 11:56 am

Janne panin sulle yv:ä.

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja sonikk » Su Kesä 05, 2011 1:26 pm

Kiitos tiedosta. Joo hyvin se tollakin onnistuu ja jaksaa sitä kättäkin vielä tässä iässä kääntää, tuli vaan mieleen että jos se on helposti käännettävissä. Näillä mennään.

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ke Kesä 22, 2011 6:02 pm

Laitetaanpa tännekin tiedoksi varastoomme saapunut valikoimaa laajentava toimitus :)

Nyt löytyy kemikaalinkestävää sumutinta, pulloa, brushia, vanneharjaa ym. suoraan hyllystä!

Kaikki uutuudet esillä täällä:
viewtopic.php?f=27&t=820
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Harald
Viestit: 82
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 1:45 pm

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Harald » Ti Kesä 28, 2011 12:15 pm

Projectech kirjoitti:Jos hypätään suoraan Nano Paint Sealantiin, niiin oleellista on puhdistaa pinta pitkän kaavan mukaan (liuotin, clay, raudanpoisto, IPA), jotta suojapinnasta saadaan yhtenäinen. Nanopinnoite ei myöskään peitä mitään virheitä, joten pohjiin kannattaa erityisesti tässä tapauksessa panostaa :)
Otetaanpa lainausta parin sivun takaa.. Onko pohjien teossa ns. eri liiton aineista mitään hyötyä, tekeekö vaikkapa Black Holella tai Lime Primellä mitään ennen Sealing Polish -> Body Wrap - käsittelyä?

Toisekseen, mitenkäs tuo ylläpito noissa nanopinnoitteissa? Pesuun lie parasta käyttää nanoshampoota, mutta vaatiiko pinnoite jonkun nanodetailerin? Onko tavallisista detailereista vain haittaa? :shock:

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ti Kesä 28, 2011 12:40 pm

Harald kirjoitti:
Projectech kirjoitti:Jos hypätään suoraan Nano Paint Sealantiin, niiin oleellista on puhdistaa pinta pitkän kaavan mukaan (liuotin, clay, raudanpoisto, IPA), jotta suojapinnasta saadaan yhtenäinen. Nanopinnoite ei myöskään peitä mitään virheitä, joten pohjiin kannattaa erityisesti tässä tapauksessa panostaa :)
Otetaanpa lainausta parin sivun takaa.. Onko pohjien teossa ns. eri liiton aineista mitään hyötyä, tekeekö vaikkapa Black Holella tai Lime Primellä mitään ennen Sealing Polish -> Body Wrap - käsittelyä?

Toisekseen, mitenkäs tuo ylläpito noissa nanopinnoitteissa? Pesuun lie parasta käyttää nanoshampoota, mutta vaatiiko pinnoite jonkun nanodetailerin? Onko tavallisista detailereista vain haittaa? :shock:
Ei ole hyötyä, vaan pelkästään haittaa. Nanopinnoitteen pitää sitoutua suoraan pintaan. Se ei tartu sealanteihin tai vahoihin.

Parhaiten ylläpito onnistuu nanotuotteilla, mutta oleellisinta on, että käytettävä tuote ei pyri jättämään omaa suojaansa pinnalle. Siksi esim. Auto-foam ja Auto-wash toimivat ihan ok myös Wolf's nanopinnoitteiden kanssa. Muun kuin Nano-qd:n kanssa sama juttu. Pinta ei sinällään vahingoitu tai nanosuoja poistu, mutta vieras qd muuttaa veden käyttäytymisen pinnalla itselleen ominaiseksi ja nanotuotteen käytön tuoma hyöty poistuu siltä osin.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Harald
Viestit: 82
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 1:45 pm

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Harald » Ti Kesä 28, 2011 7:19 pm

Eli nanotuotteet vaativat ipa-puhtaan pinnan toimiakseen oikein :?:

Kiitokset neuvosta, tietääpä mitä ostaa ja mitä ei ostaa. :lol: Ja Jannen vastaus tarjouspyyntöön on tiukassa harkinnassa, mietin vielä teenkö siihen lisäyksiä ja palaan myöhemmin asiaan. :mrgreen:

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ti Kesä 28, 2011 8:23 pm

Harald kirjoitti:Eli nanotuotteet vaativat ipa-puhtaan pinnan toimiakseen oikein :?:
Pääsääntöisesti näin, eikä siitä missään tapauksessa ole haittaa. Mitä puhtaampi, sen parempi :)

Pientä pelivaraa tämän säännön suhteen antaa Wolf's Nano Sealing Polish, joka kiillottavana tuotteena poistaa jossain määrin pinnalla olevia vieraita aineita ja epäpuhtauksia. Mutta senkin kanssa työskenneltäessä on aina plussaa, jos ne on valmiiksi poistettu tieltä ;)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja -JP- » To Kesä 30, 2011 7:20 pm

Milloin Janne pitää kesälomat? Olisi loppukuusta käyntiä Turussa, voisi siinä samalla koukata Laitilassa vähän shoppailemassa jos olet paikkeilla...
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » To Kesä 30, 2011 7:51 pm

Ei tässä sesonkiaikana ainakaan pitkäksi aikaa laiteta kioskia kiinni, joten heinäkuun lopulla sopii hyvin tulla shoppailemaan :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 13, 2011 8:10 am

Meinasin laittaa jo tonne sun osioon mut sit muistin et muut ei pääse kirjottamaan sinne :D

Ootko verrannu tota teippiä 3434:ään? Miten eroaa käytännössä. Ja tuleeko sulta bulk-koko myyntiin :)
Vain YKSI LSP!

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ke Heinä 13, 2011 8:31 am

^ Olen verrannut ja 4CR:n Trillenium pitää paremmin juuri noissa kumi/muoviosissa, joita myllyttäessä suojataan. Tarkoititko bulk-koolla leveämpää teippiä vai monen rullan perhepakkausta? :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 13, 2011 12:41 pm

Monen rullan _tarjous_ pakkausta 8-)

Hieno homma jos on hyväksi todettua :)
Vain YKSI LSP!

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ke Heinä 13, 2011 1:04 pm

^ Luodaan bulk-pakkaus samantien: 5 rullan erissä 16 euroa (=3,20 €/rulla) :)
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 13, 2011 1:08 pm

Loistavaa 8-)
Vain YKSI LSP!

herkkoo
Viestit: 255
Liittynyt: Su Maalis 13, 2011 10:10 pm
Paikkakunta: Seinämeri

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja herkkoo » La Heinä 16, 2011 2:29 am

Näkeekö Projectechia missään tapahtumissa vielä tänä vuonna? :roll: :mrgreen:

Avatar
seatts
Viestit: 1758
Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 10:58 am
Paikkakunta: Sauvo

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja seatts » La Heinä 16, 2011 7:43 pm

Tuleeko sulle jotain villalaikkoja myös myyntiin??
Niille vois meinaan olla kysyntää.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » La Heinä 16, 2011 10:16 pm

^^ Tapahtumapuolella ei ole tällä hetkellä mitään lukkoonlyötyä, mutta onhan tässä vielä vuotta jäljellä ;)

^ Villalaikkoja tulee varmasti jossain vaiheessa, mutten saanut niitä ainakaan Flexipadsin ekaan kuormaan mukaan. Valmistajat kärsivät materiaalipulasta. Meiltähän oli Sonüksen peukkukintaatkin pitkään lopussa aivan samasta syystä.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Kime
Viestit: 1090
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 12:40 pm

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Kime » Ma Heinä 18, 2011 5:05 pm

Onko koska luvassa taas PK-seutu jakelukierroksia?

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ma Heinä 18, 2011 7:04 pm

^ Kyllä sellainen toteutunee vielä heinäkuun aikana :). Nyt on niin paljon tulossa uutta tuotetta ja lähes lopussa oleviin täydennystä, etten ihan vielä laita tarkempaa ajankohtaa julki. Ennakkoilmoittautumiset toki varmistavat aktivoitumiseni ;). Reittinä tulee olemaan Laitilasta Turun kautta pääkaupunkiseudulle ja siitä edelleen Hämeenlinnaan. Optiona seuraavan päivän jatko-osuus Hämeenlinna-Tampere-Huittinen-Rauma-Laitila. Kaikki reitin varrelle osuvat siis ennakkovarauksia tulemaan!
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Avatar
sonikk
Viestit: 3357
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:11 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ma Heinä 18, 2011 7:20 pm

No ainakin allekirjoittanut tarvii Autofoamia.

Alke
Viestit: 84
Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 7:35 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Alke » Ma Heinä 18, 2011 7:27 pm

Onko Jannella mitään suunnitelmia pohjoisempaan suuntautuvasta jakelukierroksesta? Vaasassa olisi ainakin aineiden tarvetta, itse olen odotellut koska tulee itselläni Turkuun päin asiaa että voisi matkalla poiketa ainakin paljon kehuttua auto-foamia hakemassa.. Ja eiköhän kattavasta valikoimasta jotain muutakin mukaan tarttuisi.. :lol: :lol:

Avatar
Projectech
Apupoika
Viestit: 1229
Liittynyt: Ti Marras 30, 2010 10:57 pm
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Projectech » Ma Heinä 18, 2011 8:02 pm

^ Eihän tuokaan mahdotonta ole ;). Todennäköisin toteutumisreitti tälle olisi tänä kesänä Laitila-Kokkola ja lähtö Laitilasta hyvin varhain aamulla n. klo 4-5 aikoihin. Saa siis ilmaista halukkuuttaan osallistua myös tämän reitin varrelta :). Pääosin 8-tietä mennään, mutta koukkauksia sisämaahan harkitaan tarpeen mukaan.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi

Alke
Viestit: 84
Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 7:35 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Projectech -tuotteet!

Viesti Kirjoittaja Alke » Ma Heinä 18, 2011 8:08 pm

Projectech kirjoitti:^ Eihän tuokaan mahdotonta ole ;). Todennäköisin toteutumisreitti tälle olisi tänä kesänä Laitila-Kokkola ja lähtö Laitilasta hyvin varhain aamulla n. klo 4-5 aikoihin. Saa siis ilmaista halukkuuttaan osallistua myös tämän reitin varrelta :). Pääosin 8-tietä mennään, mutta koukkauksia sisämaahan harkitaan tarpeen mukaan.
Kuulostaa hyvältä, ilmoittelehan mikäli tämä toteutuu niin tiedän laatia ostoslistaa :D Eli siis halukkuutta on ainakin yhden hengen verran!

Vastaa Viestiin