Onko kone päivittäisessä käytössä, vai miksi on noinkin paljon korjattu?tulijyrä kirjoitti:Joo, neljä vuotta ollut käytössä ja pari pikku vikaa korjattu.
Viiime vuonna vaihdon kränzlen öljyjen tilalle 15w-40 öljyt ja vaahdottuminen (kerman väri) loppui.
Yksi jousi katosi lohkosta, ei tehnyt painetta ja kahvasta hajosi tiivisteet kesällä, toivottavasti pyörii taas neljä vuotta.
Kahvan letkuliitokseen jouduin vaihtamaan myös o-renkaan, vanha hajosi ja etrasta ostettu uusikin tiiviste hajosi heti uutuuttaan, laitoin kylmällä ilmalla ja kuivana.
Paljon parjatussa Ts-toiminnassa ei ole vielä mitään vikaa esiintynyt, pesuria ja kahvaa olen säilyttänyt kylmässä tiloissa talvellakin parin niksin avulla.
Tämän hintaa tuli myös mietittyä, maksoi tonnin täällä ja euroopasta halvemmalla,
pitkä penni silti.
Mielessä käynyt montako halpaa pesuria olisin ostanut tässä ajassa?![]()
Nämä siis omia kokemuksia ja yhtä tyytyväinen olen tähän tänään kuin ostopäivänä.
Miksikö tämä kirjoitus?
No kun koneen rakennetta on epäilty, jatkan testiä.
Kränzle K 1152 T ST
-
hiusnaarmu
Re: Kränzle K 1152 T ST
hiusnaarmu kirjoitti:Onko kone päivittäisessä käytössä, vai miksi on noinkin paljon korjattu?tulijyrä kirjoitti:Joo, neljä vuotta ollut käytössä ja pari pikku vikaa korjattu.
Viiime vuonna vaihdon kränzlen öljyjen tilalle 15w-40 öljyt ja vaahdottuminen (kerman väri) loppui.
Yksi jousi katosi lohkosta, ei tehnyt painetta ja kahvasta hajosi tiivisteet kesällä, toivottavasti pyörii taas neljä vuotta.
Kahvan letkuliitokseen jouduin vaihtamaan myös o-renkaan, vanha hajosi ja etrasta ostettu uusikin tiiviste hajosi heti uutuuttaan, laitoin kylmällä ilmalla ja kuivana.
Paljon parjatussa Ts-toiminnassa ei ole vielä mitään vikaa esiintynyt, pesuria ja kahvaa olen säilyttänyt kylmässä tiloissa talvellakin parin niksin avulla.
Tämän hintaa tuli myös mietittyä, maksoi tonnin täällä ja euroopasta halvemmalla,
pitkä penni silti.
Mielessä käynyt montako halpaa pesuria olisin ostanut tässä ajassa?![]()
Nämä siis omia kokemuksia ja yhtä tyytyväinen olen tähän tänään kuin ostopäivänä.
Miksikö tämä kirjoitus?
No kun koneen rakennetta on epäilty, jatkan testiä.
Ei ole, öljyt vaihdoin kun oli tunteja takana.
Kahvasta meni kai tiiviisteet jousen takia.
Oma Mazzoni ollut nyt ei nyt ihan päivittäisessä käytössä, mut melkein, vuoden ja toimii kuin unelma.
Black isn't a color, it's a career.