Myydään foam lance

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Sandux
Viestit: 114
Liittynyt: To Maalis 26, 2015 12:43 pm

Myydään foam lance

Viesti Kirjoittaja Sandux » Ke Syys 16, 2015 8:24 pm

Eli foam lance kärcherin hd-pikaliitinsarjalla. Erittäin vähällä käytöllä ollut!
Hp 50€+mahdolliset postit
Helsinki

Sandux
Viestit: 114
Liittynyt: To Maalis 26, 2015 12:43 pm

Re: Myydään foam lance

Viesti Kirjoittaja Sandux » Ke Syys 16, 2015 11:13 pm

*voi poistaa*

Lukittu