Pesuaine pesevään imuriin

Sisätilojen ylläpito
Miikkis

Re: Pesuaine pesevään imuriin

Viesti Kirjoittaja Miikkis » Ma Touko 18, 2015 11:23 am

jesse55 kirjoitti:Itsellä olis tossa solmasterin as4:sta. Kuinkahan paljon mahtaa vaahdota? Minkälaisia harjoja olette käyttäneet ja mistä hommannut? Kävin tossa paikallisessa prismassa tunnustelemassa kaikenlaisia harjoja, mut aikas kovilta tuntui. Tarkoitus siis laittaa sopiva liuos suihkepulloon ja sitten huuhdella Georgella.

Kiitoksia vastauksista!
Juuri eilen tuli oman auton sisusta pestyä solmasterin as40:llä. Ei ainakaan suihkupullolla suihkuttelemalla ja kärcherillä huuhtelemalla saanut aikaan mitään vaahtobileitä. Harjana käytössä prisman hevos-osastolta löytynyt pikkuharja. Tässä vielä linkki harjaan mikä itsellä on ollut käytössä.

jesse55

Viesti Kirjoittaja jesse55 » Ti Kesä 16, 2015 12:03 am

(Vähän off) Onko toi wurthin R1 hyvä apc verrattuna esim mequn apc:hen? Osui vain silmiin minimanissa.

Olen nyt tässä miettinyt että mikä olisi hyvä APC?
-BH Surfex HD
-Mequ APC
-Wurth R1
-Solmaster AS40/AS4 Käytän liukkarina nykyään AS4:Sta kun saan sitä suhteilla suht edullisesti.
-Pineline?
-joku muu?
-painehuuhtelussa käytän kiillon jiffyä

JUMA

Viesti Kirjoittaja JUMA » Ti Kesä 16, 2015 8:26 am

Surfexi. On todella monipuolinen aine!

1031

Viesti Kirjoittaja 1031 » Ti Kesä 16, 2015 5:16 pm

Uusi foorumilainen ilmoittautuu. Itse olen muutamat sisäpesut tehnyt Kärcherin Puzzilla että Pro Aqua imurilla, tuota likavesisäiliön vaahtoamista tietyillä pesuaineilla vai hillitä kun suihkauttaa ennen imuroinnin aloittamista vaikka WD40:piä hiukan likavesisäiliöön.
Viimeisin sisustanpesu tuli tehtyä 1-2% vahvuisella seoksella Surfex Hd:ta ja hyvin lähti liat pois :thumb:

Haapaniemi

Viesti Kirjoittaja Haapaniemi » Ti Kesä 23, 2015 8:59 am

Onko kukaan kokeillut Pinelineä suihkepullosta --> harjaus --> Georgella huuhtelu ? Eli toimiiko Pineline vaikeempaan likaan ilman ongelmia vaahtoamisen kanssa ? Olis melko paskaset auton penkit, kuis vaffaa Pinelineä voi suihkepullosta antaa ?

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » Ti Kesä 23, 2015 5:02 pm

Kyllä mä oon Pinelineä käyttänyt tuollain ilman ongelmia, en tietysti millään mahdottoman tiukalla seoksella.

Haapaniemi

Viesti Kirjoittaja Haapaniemi » Pe Kesä 26, 2015 2:01 am

Eli joku 10% vois olla bueno vaikeempaan likaan ?

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » Pe Kesä 26, 2015 4:32 pm

Näin mä näkisin, aloittaa sillä ja tiukentaa jos tarvii? Poispesun oon tehnyt muistaakseni vielä sillaiten, että oon ruiskinut vettä missä on Georgen omaa pesuainetta (vai mitä siinä Tonisin pullossa nyt onkaan...?) ja sillä ikäänkuin liuottanut sitä Pineline + paska sekoitusta pois.

Vastaa Viestiin