M: Gtechniq W4 Citrus Foam

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Avatar
Timo_R
Viestit: 223
Liittynyt: Ke Elo 06, 2014 9:41 am

M: Gtechniq W4 Citrus Foam

Viesti Kirjoittaja Timo_R » Ma Kesä 08, 2015 4:55 pm

Jos jotain kiinnostaa kokeilla Citrus Foamia niin täältä joutas pullo kiertoon. Jäljellä noin 0,7l.

www.autonhoitokauppa.fi/gtechniq-w4-citrus-foam-1-l

Hinta 10€ noudettuna, postitettuna kulut ostajalle. Sijainti Raahe ja kiinni saa numerosta O5O 5I89O27 tai tj.rautio [ät] gmail.com.

Avatar
Timo_R
Viestit: 223
Liittynyt: Ke Elo 06, 2014 9:41 am

Re: M: Gtechniq W4 Citrus Foam

Viesti Kirjoittaja Timo_R » Su Elo 30, 2015 6:24 pm

Myyty!

Lukittu