Autonhoito tuotteita

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ma Huhti 13, 2015 7:49 pm

Hyllyjen tyhjennys menossa joten ylimääräiset pois nurkista...

Oulusta löytyypi tavarat!!

Scholl s40 60% jäljellä - 10€
Schollin pikkupullot 9kpl - 1€ kpl ( Kaikissa on schollin aineita jonkin verran )
Prestan 2step ultra kiillotus aineet täysiä - 5€ kpl
Nanowax 30% jäljellä - 4€
Nanolex glass premium noin 25-30% jäljellä - 5€
Wolfs chemicals trim & rim 40% jäljellä - 4€ kpl
Chemical guys glosswork glaze, creme glaze, 70-80% jäljellä - 5€ kpl
Britemax extreme elements 80% jäljellä - 15€
Poorboy´s white diamond 60% jäljellä - 6€ ( Kaupan päälle jämä pullo blackholea )
Mafra step 1 kiillotus aine, täysi - 5€
Carchem tire gel jäljellä noin 80% - 5€
Nasiol GlasShield ( täysiä ) 2 kpl - 20€ kpl
Waxaddict edition ( täysiä ) 18 & 19 - 78,90€ kpl
Chemical guys extra thick premium was pad, kerran käytetty - 5€
Nasiol zr53 pinnoite 2kpl - 50€ kpl
Nasiol metalcoat 2kpl - 25€ kpl


Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Viller, Ma Huhti 13, 2015 7:59 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

OskuV
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Touko 13, 2014 11:47 am
Paikkakunta: Kouvola

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja OskuV » Ma Huhti 13, 2015 7:57 pm

Mistä päin löytyy?
"The best or nothing" - Gottlieb Daimler

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ma Huhti 13, 2015 8:00 pm

Oulusta löytyy.

Avatar
Manke
Viestit: 58
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2012 6:18 am

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Manke » Ti Huhti 14, 2015 12:01 am

Voisin ottaa chemical guys glosswork glazen ja poorboys white diamondin jos onnistuu postitus? Maksan postikulut kyllä.

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ti Huhti 14, 2015 8:52 pm

Laitellaan tarvittaessa postissa. Rahat tilille --> paketti postiin periaatteella.

Pilder
Viestit: 823
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 11:08 am
Paikkakunta: Kemi

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Pilder » Ti Huhti 14, 2015 11:05 pm

Minä voisin ostaa nuo kaikki pikku Schollit ja S40.
Jos vaan voit säilyttää siihen saakka, että tulee Oulun reissua niin noudan samalla.
Maksaa voin vaikka heti. :)

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ti Huhti 14, 2015 11:13 pm

Pilder, s40 ja 5 pikkuputelii kerkes mennä :)

Nanolex nanowax ja lasipinnoite - Myyty
Wolfs Trim - Myyty
Chemical guys glosswork glaze ja poorboys white diamond - Myyty
Scholl s40 - Myyty
Schollin pikkupulloja 9kpl - Myyty
Viimeksi muokannut Viller, Ti Huhti 14, 2015 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pilder
Viestit: 823
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 11:08 am
Paikkakunta: Kemi

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Pilder » Ti Huhti 14, 2015 11:18 pm

Otetaan loput neljä pikkuputelia :D

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ti Huhti 14, 2015 11:21 pm

Noi wolfs chemicalin kiillotusaineet unohtuneet merkata listaan.

2kpl WP-1G n.60-80% molemmissa jäljellä - 9€
1 kpl WP-3G jäljellä noin - 50-60% - 4€
1 kpl WP-5G jäljellä noin - 40-50% - 3€

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ti Huhti 14, 2015 11:21 pm

Pilder kirjoitti:Otetaan loput neljä pikkuputelia :D
Laitamme jemmaan :lol:

Klasu81
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:16 pm
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Klasu81 » Pe Huhti 17, 2015 10:19 am

Voisin ostaa Britemax extreme elementsin.
Bad company corrupts

Todder
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Maalis 27, 2015 8:06 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Todder » Ti Huhti 21, 2015 8:09 pm

Menikö tuo Blackhole White Diamondin matkassa? Jos ei, niin voisin tulla noutamaan

Viller
Viestit: 199
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 6:32 pm

Re: Autonhoito tuotteita

Viesti Kirjoittaja Viller » Ke Touko 06, 2015 5:42 pm

Waxaddicti e18 ja 19 myyty, Vielä löytyisi nasiolit jos joku tahtoo.

Vastaa Viestiin