Saksasta, mutta tulee kalliit postit jos ei muuta tilaa. 1152 koneeseen sopii tämä: Suihkuputki laakasuuttimella K12393-M20042. Laitoin eilen viestiä paikalliselle jälleenmyyjälle, mutta tuskin jaksaa vastailla...Einari kirjoitti:Mistäs tähän kränzleen olis järkevin tilata tuo kiinteä viuhka?
Painepesurit II
Re: Painepesurit II
Kyllä niiltä paikalliseltakin myyjältä tuota luulisi saavan.. Mikkelissä ainakin olivat hyvinkin innokkaita myymään lisävarusteita kränzleen.
Itse otin tuon "600mm flat jet lancen" pesurin mukana Saksasta, ei tainnut monta kymppiä maksaa. Ehdoton peli autonpesussa.
Itse otin tuon "600mm flat jet lancen" pesurin mukana Saksasta, ei tainnut monta kymppiä maksaa. Ehdoton peli autonpesussa.
No joo, vastaus tuli heti viestin kirjoittamisen jälkeen.
Hinta rahtivapaasti 43,20 sis ALV. Halvempi mitä Saksasta tilattuna, netissäkin hinnat vaihtelee 24-40€. Tilaukseen lähti.
Mistä tilasit?Daatta kirjoitti:No joo, vastaus tuli heti viestin kirjoittamisen jälkeen.Hinta rahtivapaasti 43,20 sis ALV. Halvempi mitä Saksasta tilattuna, netissäkin hinnat vaihtelee 24-40€. Tilaukseen lähti.
Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
Minulle kesti viikko, kauppa ei lähetä viestillä surantakoodia vaan se pitää kysyä erikseen nettisivujen kautta lomakkeella.Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
Ok, pystytkö yhtää sanomaan mistä se lomake tuolta löytyy, on tuo Saksan kieli aika vierasPolor6 kirjoitti:Minulle kesti viikko, kauppa ei lähetä viestillä surantakoodia vaan se pitää kysyä erikseen nettisivujen kautta lomakkeella.Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
http://www.koch-mannes.de/de/kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Jusa78 kirjoitti:Ok, pystytkö yhtää sanomaan mistä se lomake tuolta löytyy, on tuo Saksan kieli aika vierasPolor6 kirjoitti:Minulle kesti viikko, kauppa ei lähetä viestillä surantakoodia vaan se pitää kysyä erikseen nettisivujen kautta lomakkeella.Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
E-mail-adresse=Sähköposti
Vorname=Etunimi
Nachname=Sukuknimi
Bestellenummer=Tilauskoodi, pitäisi olla kuitissa jonka sait sähköpostiin kun tilasit tuotteen.
Sitten siihen laatikkoon voi varmaan laittaa englaniksi että haluat seurantakoodin.
ramram kirjoitti:Mistä tilasit?Daatta kirjoitti:No joo, vastaus tuli heti viestin kirjoittamisen jälkeen.Hinta rahtivapaasti 43,20 sis ALV. Halvempi mitä Saksasta tilattuna, netissäkin hinnat vaihtelee 24-40€. Tilaukseen lähti.
Markku.Tikkinen@rtv-yhtyma.fi
RTV Salo
040-4868648
Viikko sitten tilasin ja ilmoittivat että saavat 10 päivän päästä lisää. Oli kovan menekin vuoksi loppunut.Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
Minä tilasin 9.3 eikä ole vielä näkynyt.Kova kysyntä niin varasto tyhjänä.
Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
En tiedä Kohn-Mannesista, oman pesurin kulku kesti 9 arkipäivää kun itella sitä panttasi.
Laskekaa 8 arkipäivää siitä kun siellä on pesureita varastossa.
Minulle ainakin UPS toi kotiin kun tilasin koch-mannesista.tulijyrä kirjoitti:Jusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
En tiedä Kohn-Mannesista, oman pesurin kulku kesti 9 arkipäivää kun itella sitä panttasi.
Laskekaa 8 arkipäivää siitä kun siellä on pesureita varastossa.
Taitaa olla samaa puljua mitä oli tuo linkki suoraan kauppaan. Tuosta ei ainakaan postit tuu kalliiksi
http://www.ebay.de/itm/KRANZLE-Edelstra ... m35c377201" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/KRANZLE-Edelstra ... m35c377201" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaa olihan ne postit sittenki kalliit kun kirjautu ebay. Haen sitten vaikka salosta tuon putken kun sinnepäin menossa lomille tuossa enskuussa.Einari kirjoitti:Taitaa olla samaa puljua mitä oli tuo linkki suoraan kauppaan. Tuosta ei ainakaan postit tuu kalliiksi
http://www.ebay.de/itm/KRANZLE-Edelstra ... m35c377201" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänään tuli pesuri perille.
Näetkö koska oli lähetetty?Einomies kirjoitti:Tänään tuli pesuri perille.
Mistäkö hankitte pesuritarvikkeet? Minä hankin sieltä mistä saan palvelua ja missä on myyjä joka tietää mitä myy ( ja puhuu suomea ). Myyjänä on kaveri joka on kävelevä tietokone, ja on ainakin tähän saakka auttanut pirun hyvin. Ei ole ehkä se halvin mutta mutta tietää mitä myy. Siksi olen käyttänyt viime syksystä lähtien Solfix nimistä firmaa, kun edellinen toimittaja ryssi hommansa. Ps. pyytäkää tarjous, kaveri neuvottelee hinnoista ja ehdoista
18.3 oli lähetetty ja 24.3 saapunut suomeen.ramram kirjoitti:Näetkö koska oli lähetetty?Einomies kirjoitti:Tänään tuli pesuri perille.
http://www.kranzle.fi/myyjat tuolta katsomaan paikallinen kränzlen edustaja, niin eiköhän onnistu putken tilaaminen sinne!Einari kirjoitti:Jaa olihan ne postit sittenki kalliit kun kirjautu ebay. Haen sitten vaikka salosta tuon putken kun sinnepäin menossa lomille tuossa enskuussa.Einari kirjoitti:Taitaa olla samaa puljua mitä oli tuo linkki suoraan kauppaan. Tuosta ei ainakaan postit tuu kalliiksi
http://www.ebay.de/itm/KRANZLE-Edelstra ... m35c377201" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
18.3 tilasin ja tänään tuli UPS seurantakoodiJusa78 kirjoitti:Onks porukalla kestäny kuinka kauan pesurien saaminen Kohn-Mannesilta? Ite tuli tilattu 1152:n sieltä ja odotellut tietoa milloin mahdollisesti lähtisi tulemaan kohti suomea..
Kävinki tullinpultissa muilla asioilla niin huomasin että kränzleä myyvät, niin soittavat huomenna mitä jää viuhkalle hinnaksi.
Jes, pesuri matkalla!
Nurnberg, Germany 03/26/2015 6:41 A.M. Departure Scan
03/26/2015 5:47 A.M. Arrival Scan
Gerbrunn, Germany 03/25/2015 9:45 P.M. Departure Scan
03/25/2015 6:00 P.M. Origin Scan
03/25/2015 3:14 P.M. Pickup Scan
Germany 03/25/2015 4:33 A.M. Order Processed: Ready for UPS
Nyt pitää varovasti kertoa emännälle että olen "saattanut" tilata itselleni kohtuuhintaisen synttärilahjan.
Nurnberg, Germany 03/26/2015 6:41 A.M. Departure Scan
03/26/2015 5:47 A.M. Arrival Scan
Gerbrunn, Germany 03/25/2015 9:45 P.M. Departure Scan
03/25/2015 6:00 P.M. Origin Scan
03/25/2015 3:14 P.M. Pickup Scan
Germany 03/25/2015 4:33 A.M. Order Processed: Ready for UPS
Nyt pitää varovasti kertoa emännälle että olen "saattanut" tilata itselleni kohtuuhintaisen synttärilahjan.

Osaisiko joku kertoa missä mättää:
Talven jälkeen ensi pesu nilfisk e130:lla. Syksyllä toiminta oli normaalia, mutta nyt otti ja savusi. Letkun päässä en toiminnassa huomannut mitään erikoista, mutta kun menin sammuttamaan konetta, niin kuoren raoista puski pienoinen savu sekä haisi selvästi "palaneelle". Kone on lämpimässä autotallissa niin pesun kuin säilytyksen ajan. Voiko vesijohtovesi olla liian kylmää koneelle ja sitä kautta tehdä vahinkoa?
En ole uskaltanut koitan toimiiko vielä normaalisti, vai tapahtuko jo jotain isompaa vahinkoa.
Talven jälkeen ensi pesu nilfisk e130:lla. Syksyllä toiminta oli normaalia, mutta nyt otti ja savusi. Letkun päässä en toiminnassa huomannut mitään erikoista, mutta kun menin sammuttamaan konetta, niin kuoren raoista puski pienoinen savu sekä haisi selvästi "palaneelle". Kone on lämpimässä autotallissa niin pesun kuin säilytyksen ajan. Voiko vesijohtovesi olla liian kylmää koneelle ja sitä kautta tehdä vahinkoa?
En ole uskaltanut koitan toimiiko vielä normaalisti, vai tapahtuko jo jotain isompaa vahinkoa.
Re: Vs: Painepesurit II
En tiedä onko oikea paikka, mutta Kärkkäisellä näyttäisi olevan Kränzleä alennuksessa.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... ainepesuri
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... ainepesuri
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla