Painepesurit II

Liuottimet, foamit, shampoot, kintaat, kuivaus
aksaukko

Re: Painepesurit II

Viesti Kirjoittaja aksaukko » Su Maalis 15, 2015 9:06 pm

Olen ostamassa uutta painepesuria Kärcherin tilalle ja olen päätynyt siihen, että Kränzle tulee taloon seuraavaksi. Vaihtoehtoina olen katsellut joko K1152 tai K2160 konetta, mutta en tiedä kannattaako tosta K2160 koneesta maksaa 170 euroa enempi kuin K1152 koneesta? Isoimpana eronahan noissa koneissa on moottorin käyntinopeus, joka K2160 koneessa on puolet K1152 koneen käyntinopeudesta. Tästä luulisi seuraavan sen, että K2160 kone on hiljaisempi ja mahdollisesti myös kestävämpi kuin K1152 kone. Suorituskyvyssä ei taida muuten olla isoa eroa. Osaako joku sanoa onko K2160 koneessa muita etuja, jonka takia siitä kannattaisi maksaa toi vähän kovenmpi hinta, vai ostaako sitä suosiolla vain halvemman K1152 mallin?

Polor6

Viesti Kirjoittaja Polor6 » Su Maalis 15, 2015 9:18 pm

gvoima kirjoitti:
samunoz kirjoitti:Kränzleä vaan kehiin jos hyvää etsit. Itsellä ei kokemusta mut itse katsoisin sitä jos haluaisin kunnon pesurin. Tai sitten Nilfiskin Pro sarjaa.
Juu taisi käydä nyt niin, että Kränzle 1152 TS T tulee kotio :)
Nyt enää pitäisi päättää tilaanko koch-mannesilta hintaan 540e + 20e postit vai kärkkäiseltä satasen kalliimmalla.
Tilasin koch-mannelta viime sunnuntaina ja perjantaina tuli kotiin. Eli 5päivää kesti toimitus. Seurantakoodi piti kysyä erikseen mutta muuten hyvä firma. Kuitissa oli suklaapala ja kaikki.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Maalis 15, 2015 9:31 pm

Ja hinta oli?

tulijyrä

Viesti Kirjoittaja tulijyrä » Su Maalis 15, 2015 9:49 pm

aksaukko kirjoitti:Olen ostamassa uutta painepesuria Kärcherin tilalle ja olen päätynyt siihen, että Kränzle tulee taloon seuraavaksi. Vaihtoehtoina olen katsellut joko K1152 tai K2160 konetta, mutta en tiedä kannattaako tosta K2160 koneesta maksaa 170 euroa enempi kuin K1152 koneesta? Isoimpana eronahan noissa koneissa on moottorin käyntinopeus, joka K2160 koneessa on puolet K1152 koneen käyntinopeudesta. Tästä luulisi seuraavan sen, että K2160 kone on hiljaisempi ja mahdollisesti myös kestävämpi kuin K1152 kone. Suorituskyvyssä ei taida muuten olla isoa eroa. Osaako joku sanoa onko K2160 koneessa muita etuja, jonka takia siitä kannattaisi maksaa toi vähän kovenmpi hinta, vai ostaako sitä suosiolla vain halvemman K1152 mallin?
2160 painaa 10kg. enempi, en ostaisi sitä jos pitää siirrellä,
kummallakin pärjää.

Polor6

Viesti Kirjoittaja Polor6 » Su Maalis 15, 2015 9:55 pm

samunoz kirjoitti:Ja hinta oli?
580€ (paypal laittaa 3% lisää hintaan.)

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Su Maalis 15, 2015 9:58 pm

Polor6 kirjoitti:
Aina vai kuinka? Kaupan verolliseen loppuhintaan siis?

Polor6

Viesti Kirjoittaja Polor6 » Su Maalis 15, 2015 10:01 pm

samunoz kirjoitti:
Polor6 kirjoitti:
Aina vai kuinka? Kaupan verolliseen loppuhintaan siis?
Koch-manns laittaa 3% lisää, eli ku valitset heidän sivulta paypalin nii hinta nousee 3% ja loppu hinta oli aikakin minulla 580€ kränzle 1152 tst:stä

juha.lehtimaki

Viesti Kirjoittaja juha.lehtimaki » Su Maalis 15, 2015 11:37 pm

aksaukko kirjoitti:Olen ostamassa uutta painepesuria Kärcherin tilalle ja olen päätynyt siihen, että Kränzle tulee taloon seuraavaksi. Vaihtoehtoina olen katsellut joko K1152 tai K2160 konetta, mutta en tiedä kannattaako tosta K2160 koneesta maksaa 170 euroa enempi kuin K1152 koneesta? Isoimpana eronahan noissa koneissa on moottorin käyntinopeus, joka K2160 koneessa on puolet K1152 koneen käyntinopeudesta. Tästä luulisi seuraavan sen, että K2160 kone on hiljaisempi ja mahdollisesti myös kestävämpi kuin K1152 kone. Suorituskyvyssä ei taida muuten olla isoa eroa. Osaako joku sanoa onko K2160 koneessa muita etuja, jonka takia siitä kannattaisi maksaa toi vähän kovenmpi hinta, vai ostaako sitä suosiolla vain halvemman K1152 mallin?
Jos hintaero on noin pieni niin ehdottomasti K2160. Syyt olitkin jo itse luetellut. Ja tämä siis vaan oma mielipide, itsellä on tuo enemmän kiertävä ja pikkuveljellä tuo hiljaisempi kone joka yli 15v vanha. Sitä ole ikinä huollettu ja aina vaan pelaa. Toki siellä tuo käyttökin on huomattavasti vähäisempää kun meidän kimppatallilla.

Tctic

Viesti Kirjoittaja Tctic » Ma Maalis 16, 2015 7:36 am

Ensimmäinen testipesu tehty hd10/122:lla. Kone on hiljainen, 10m letku riittää minun käyttööni ja pesuri on riittävän tehokas. Tuota voi kyllä suositella erittäin lämpimästi jos letkukelaa ei tarvitse. Hintaa tuli 408€ vesisuodattimen kanssa hytec:ltä tilattuna. 1152tst olisi ollut tosiaan tuon 580€ mitä Polar6 sanoi, mutta en saanut perusteltua hintaeroa itselleni.

Fixari

Viesti Kirjoittaja Fixari » Ma Maalis 16, 2015 7:39 am

Osta ilman muuta hidaskierroksinen Kränzle( tiivisteiden kesto, melutaso ).

Suosittelisin teitä pyytämään Kränzlen maahantuojalta lausunnon siitä missä kertovat että hoitavat muusta eu-maasta ostetun laitteen mahdollisen takuukorjauksen. Aiemmin joku kertoi että takuut hoituu yksityiskäytössä olevan pesurin kohdalla mutta ei yrityksen, miksikö näin?

Ostin itse pari vuotta sitten mökille verkkojen pesuun Kärcherin Saksasta (halvalla ja hyvän). Takuukorjausta tarvittiin usein. Ensimmäisellä kerralla on todella suuria ongelmia saada pesuriin osia, se kun erosi Suomen malleista. Yli kuukausi meni ensimmäisellä kerralla. Kärcher ainakin korjaa toisesta eu-maasta ostetun pesurin mutta näinhän ei ole kaikilla merkeillä. Liiterikin tuo omia Lavoreitaan maahan niin kuin IKH, mutta ristiin et voi osia ostaa etkä korjauttaa. Kalakaveri on kokenut tuon Liiterin koneen kanssa. Siksi kavahdin nimim.: 10R Parksiden ostohalukkuutta.

Gvoima: Clenin pesureissa tarkoitin samaa hintaluokkaa kuin Kränzle. Clenilläkin on varmasti sitä halpaa niin kuin muillakin merkeillä, joissa laatu ei ole ihan se paras mahdollinen, halppikset jätän omaan arvoonsa.
Tosiasiahan on, että kaikki pesurit ovat hyviä siihen saakka kunnes hajoavat, sitten mitataan se paremmuus ( mistä mainitsin aiemmin:" hankintahinnan, pesutehon, varasosien saatavuus/hinnan, tarvikkeiden saatavuus/hinta")

En ylistä Cleniä sen enempää kuin Kränzleäkään, haluan vaan tuoda esiin sen seikan että on muitakin varteenotettavia merkkejä kuin tuo Kränzle.
Ja vielä kerran, nämä jutut on vain vanhan pierun pitkään kokemukseen perustuvia ( ensimm. pesuri ostettu 1986, eli aikaan ennen kuin osa teistä on vielä saanut rintamaitoa )

gvoima

Viesti Kirjoittaja gvoima » Ma Maalis 16, 2015 9:07 am

Fixari kirjoitti:Gvoima: Clenin pesureissa tarkoitin samaa hintaluokkaa kuin Kränzle. Clenilläkin on varmasti sitä halpaa niin kuin muillakin merkeillä, joissa laatu ei ole ihan se paras mahdollinen, halppikset jätän omaan arvoonsa.
Tosiasiahan on, että kaikki pesurit ovat hyviä siihen saakka kunnes hajoavat, sitten mitataan se paremmuus ( mistä mainitsin aiemmin:" hankintahinnan, pesutehon, varasosien saatavuus/hinnan, tarvikkeiden saatavuus/hinta")

En ylistä Cleniä sen enempää kuin Kränzleäkään, haluan vaan tuoda esiin sen seikan että on muitakin varteenotettavia merkkejä kuin tuo Kränzle.
Ja vielä kerran, nämä jutut on vain vanhan pierun pitkään kokemukseen perustuvia ( ensimm. pesuri ostettu 1986, eli aikaan ennen kuin osa teistä on vielä saanut rintamaitoa )
Juurikin tuo varaosien saatavuus on tärkeää, koska ajatuksena oli hankkia nyt kunnon pesuri millä suihkuttelen seuraavat 20v. Siinä mielessä voisi verrata näitä, että jos oletetaan Clenin ja Kränzlen tekevän vaikka konkurssin huomenna, niin kumpaan malliin saa helpommin sopivia tiivisteitä esim. jostain hydrauliikka-alan liikkeestä. Koska esim. nykyinen vanha Bosch omaa niin ihmeellisen kokoisen tiivisteen mitä en ole vielä Porista löytänyt ja varaosia siihen ei enää saa.
Toki jos siitä nyt sattuu pamahtamaan joku pumppu, niin siinä kohtaa varmaan määrää se, että kuinka paljon niitä on myyty ja kuinka paljon on varaosia liikkeellä.

Mutta voisin kyllä käydä vertailemassa jos jostain jälleenmyyjältä lyötyisi paikan päältä semmoinen Clen tai Kränzle.

10R

Viesti Kirjoittaja 10R » Ma Maalis 16, 2015 9:58 am

Fixari kirjoitti:Osta ilman muuta hidaskierroksinen Kränzle( tiivisteiden kesto, melutaso ).

Suosittelisin teitä pyytämään Kränzlen maahantuojalta lausunnon siitä missä kertovat että hoitavat muusta eu-maasta ostetun laitteen mahdollisen takuukorjauksen. Aiemmin joku kertoi että takuut hoituu yksityiskäytössä olevan pesurin kohdalla mutta ei yrityksen, miksikö näin?

Liiterikin tuo omia Lavoreitaan maahan niin kuin IKH, mutta ristiin et voi osia ostaa etkä korjauttaa. Kalakaveri on kokenut tuon Liiterin koneen kanssa. Siksi kavahdin nimim.: 10R Parksiden ostohalukkuutta.

)
Miettisin ihan samaa ennen tuota hankintaa, että miten mahtaa olla takuuhuoltojen laita, jos olisin jonkun edullisen pesurin Suomen ulkopuolelta tilannut. Kotimaasta ostettaessa on ainakin helppo vedota kuluttajasuojaan, jos myyjä alkaa "hankalaksi". Korjaako Lidl noita viallisia pesureita, vai antavatko vikatapauksissa suoraan uuden? Ja miten mahtaa olla kolmen vuoden päästä, lähteekö pesuri korjattavaksi vai hyvittävätkö vaan ostohinnan, kun tarvittavia varaosia eikä uusia pesureita ole enää saatavilla.. :roll:

epuj

Viesti Kirjoittaja epuj » Ma Maalis 16, 2015 12:06 pm

Itse en ainakaan kränzlen kohdalla miettinyt takuuta pätkääkään Saksasta tilatessa. Kohta 2 vuotta toiminut 10/122 täysin moitteettomasti. Kränzlen tehtaalla koneet kuitenkin tarkastetaan ja tarkastuspöytäkirja tuli koneen mukana. Aika epätodennäköistä, että jokin valmistusvirhe pääsisi seulan läpi, kaikki tietysti mahdollista mutta itse en siitä ressiä ottanut.

Fixari

Viesti Kirjoittaja Fixari » Ma Maalis 16, 2015 2:23 pm

epuj kirjoitti:Itse en ainakaan kränzlen kohdalla miettinyt takuuta pätkääkään Saksasta tilatessa. Kohta 2 vuotta toiminut 10/122 täysin moitteettomasti. Kränzlen tehtaalla koneet kuitenkin tarkastetaan ja tarkastuspöytäkirja tuli koneen mukana. Aika epätodennäköistä, että jokin valmistusvirhe pääsisi seulan läpi, kaikki tietysti mahdollista mutta itse en siitä ressiä ottanut.
Mitä tarkoitta takuu? Se antaa maahantuojan/myyjän/valmistajan mahdollisuuden korjata viallinen tuote mahdollisten materiaali- ja/tai valmistusvirheiden vuoksi. Olisi aika yllättävää jos jokin merkki päästäisi tarkoituksella epäkuranttia pesuria myyntiin. Takuuhan on vapaaehtoinen, tuotevastuu on pakollinen .
Eikö asia ole suoraan verrannollinen esim vakuutuksiin, onko sinulla vain ja ainoastaan pakolliset vakuutukset eikä mitään vapaaehtoista? Luulen että sinullakin on autossasi jokin vapaaehtoinen vakuutus yllättäviä tilanteita varten, erehdynkö?

ramram

Viesti Kirjoittaja ramram » Ma Maalis 16, 2015 3:39 pm

Tervehdys!

Piti oikein vartavasten rekkautua tänne kun olen vähän aikeissa hankkia pesuria ja Kränzle on puheittenne mukaan sieltä parhaasta päästä.

Tuli mieleeni kun on tuota keskustelua TS vai ilman että mahtaako haitata laitetta jos käyttäisi langattomasti ohjattavaa pistorasiaa tuon ilman stoppia olevan pesurin kanssa? Vahingoittaako jotenkin moottoria, relettä tms? Tuollahan hoituisi kätevästi tuo pysäytys ilman että tarvii marssia laitteen luo (jos laite kauempana).

Anyway, itseäni kiinnosti tämä; Kränzle K 1152 TS-T - with hose reel ja tuolla näyttäisi olevan ihan ok hinta http://www.hytec-hydraulik.com/high-pre ... packs.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; eli 554,90 € + postit. Ja tuo "+postit" on se joka mietityttää tällä hetkellä. Transport via Forwarder taksa näyttäisi olevan 139 € joka tekee laitteen hinnaksi 693 €. Yhtäkkiä ei enää kiinnostakaan niin hirveästi. Kärkkäisellä sama vehje 675 +postit (matkis, alle 10 €). Paketin sisältöä en tutkinut tarkemmin.

Onko nyt jokin firma Saksassa josta saa yhtä halvalla mutta pienemmillä postikuluilla?

Nykyinen vehje on Kärcher 5.55 Jubilee joka ei inahdakaan. Avasin sen eilen ja alumiinipumpun kansi näytti olevan täynnä hiusmurtumia (jäätynyt?). Tosin voi olla myös valussa tulleita epäpuhtauksia. Kammiossa, joka puskee niitä mäntiä (seuraava moottorista ylöspäin)oli vaseliinia ja vettä eli onko vehje saanut totaalisesti siipeensä?

Löin vehkeen kasaan ilman koteloa ja koitin katsoa jos vuotaisi vettä jostain, ei vuotanut. Tosin ei käynnistynytkään. Onko siellä jokin venttiili joka tarkkailee painetta eikä anna virtaa jos painetta ei ole (venttiili jumissa)? Vai onko noissa ollut katkaisinongelmia?

Paljon asiaa ekassa postauksessa, koittakaa kestää!

:good:
Viimeksi muokannut ramram, Ma Maalis 16, 2015 3:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

epuj

Viesti Kirjoittaja epuj » Ma Maalis 16, 2015 4:44 pm

Fixari kirjoitti:
epuj kirjoitti:Itse en ainakaan kränzlen kohdalla miettinyt takuuta pätkääkään Saksasta tilatessa. Kohta 2 vuotta toiminut 10/122 täysin moitteettomasti. Kränzlen tehtaalla koneet kuitenkin tarkastetaan ja tarkastuspöytäkirja tuli koneen mukana. Aika epätodennäköistä, että jokin valmistusvirhe pääsisi seulan läpi, kaikki tietysti mahdollista mutta itse en siitä ressiä ottanut.
Mitä tarkoitta takuu? Se antaa maahantuojan/myyjän/valmistajan mahdollisuuden korjata viallinen tuote mahdollisten materiaali- ja/tai valmistusvirheiden vuoksi. Olisi aika yllättävää jos jokin merkki päästäisi tarkoituksella epäkuranttia pesuria myyntiin. Takuuhan on vapaaehtoinen, tuotevastuu on pakollinen .
Eikö asia ole suoraan verrannollinen esim vakuutuksiin, onko sinulla vain ja ainoastaan pakolliset vakuutukset eikä mitään vapaaehtoista? Luulen että sinullakin on autossasi jokin vapaaehtoinen vakuutus yllättäviä tilanteita varten, erehdynkö?
Puhutaan kuitenkin alle 400€ laitteesta pesurin kohdalla (maksoi 369e vuonna 2013) eli ei ihan verrattavissa auton vakuutuksiin. Kuinka pitkän takuun suomesta ostettaessa kränzleen saa, 12kk? Ihmettelen suuresti sitä miten noin lyhyessä ajassa noin yksinkertaiseen laitteeseen tulisi joku takuun piikkiin menevä vika.

skodars

Viesti Kirjoittaja skodars » Ma Maalis 16, 2015 4:46 pm

Katsohan uudestaan http://www.hytec-hydraulik.com/info/shipping-costs.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; sieltä löytyy postikulut.

ramram

Viesti Kirjoittaja ramram » Ma Maalis 16, 2015 5:10 pm

skodars kirjoitti:Katsohan uudestaan http://www.hytec-hydraulik.com/info/shipping-costs.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; sieltä löytyy postikulut.
Joo katsoin kyllä mutta kumpi on vahvempi; tuo Forwarderin käyttö vai tuo 19.90 from 400 Eur.

Additional Costs - Forwarder
For all articles labled with Forwader we charge additional costs for deliveries outside Germany to cover the high delivery costs. Additional costs are listed Here.

Ja tuo Forwarder-merkintä löytyy tuon tuotteen kohdalta.

:?:

Pitänee laittaa sähköpostia tuonne. Kai ne suomea puhuu, olenhan Rädyn Seppo! :D

epuj

Viesti Kirjoittaja epuj » Ma Maalis 16, 2015 5:32 pm

Syy taitaa olla siinä että painaa yli 30kg.

Polor6

Viesti Kirjoittaja Polor6 » Ma Maalis 16, 2015 6:09 pm

ramram kirjoitti:Tervehdys!

Piti oikein vartavasten rekkautua tänne kun olen vähän aikeissa hankkia pesuria ja Kränzle on puheittenne mukaan sieltä parhaasta päästä.

Tuli mieleeni kun on tuota keskustelua TS vai ilman että mahtaako haitata laitetta jos käyttäisi langattomasti ohjattavaa pistorasiaa tuon ilman stoppia olevan pesurin kanssa? Vahingoittaako jotenkin moottoria, relettä tms? Tuollahan hoituisi kätevästi tuo pysäytys ilman että tarvii marssia laitteen luo (jos laite kauempana).

Anyway, itseäni kiinnosti tämä; Kränzle K 1152 TS-T - with hose reel ja tuolla näyttäisi olevan ihan ok hinta http://www.hytec-hydraulik.com/high-pre ... packs.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; eli 554,90 € + postit. Ja tuo "+postit" on se joka mietityttää tällä hetkellä. Transport via Forwarder taksa näyttäisi olevan 139 € joka tekee laitteen hinnaksi 693 €. Yhtäkkiä ei enää kiinnostakaan niin hirveästi. Kärkkäisellä sama vehje 675 +postit (matkis, alle 10 €). Paketin sisältöä en tutkinut tarkemmin.

Onko nyt jokin firma Saksassa josta saa yhtä halvalla mutta pienemmillä postikuluilla?

Nykyinen vehje on Kärcher 5.55 Jubilee joka ei inahdakaan. Avasin sen eilen ja alumiinipumpun kansi näytti olevan täynnä hiusmurtumia (jäätynyt?). Tosin voi olla myös valussa tulleita epäpuhtauksia. Kammiossa, joka puskee niitä mäntiä (seuraava moottorista ylöspäin)oli vaseliinia ja vettä eli onko vehje saanut totaalisesti siipeensä?

Löin vehkeen kasaan ilman koteloa ja koitin katsoa jos vuotaisi vettä jostain, ei vuotanut. Tosin ei käynnistynytkään. Onko siellä jokin venttiili joka tarkkailee painetta eikä anna virtaa jos painetta ei ole (venttiili jumissa)? Vai onko noissa ollut katkaisinongelmia?

Koch-manns tuo ovelle 1152 tst:n 580€.

ramram

Viesti Kirjoittaja ramram » Ma Maalis 16, 2015 8:41 pm

Polor6 kirjoitti:
ramram kirjoitti:Tervehdys!

Anyway, itseäni kiinnosti tämä; Kränzle K 1152 TS-T - with hose reel ja tuolla näyttäisi olevan ihan ok hinta http://www.hytec-hydraulik.com/high-pre ... packs.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; eli 554,90 € + postit. Ja tuo "+postit" on se joka mietityttää tällä hetkellä. Transport via Forwarder taksa näyttäisi olevan 139 € joka tekee laitteen hinnaksi 693 €. Yhtäkkiä ei enää kiinnostakaan niin hirveästi. Kärkkäisellä sama vehje 675 +postit (matkis, alle 10 €). Paketin sisältöä en tutkinut tarkemmin.

Koch-manns tuo ovelle 1152 tst:n 580€.
Katselinkin tuota mutta kun ei oikein tuo saksan kieli taivu niin en lähtenyt etsimäänkään postikuluja. Kauanko mahtaa toimitus kestää?

Saakos tuolta myös nuo lisätarvikkeet?

Varmaan tarvisin tuohon vedensuodattimen, pyörivä liitin kahvaan ja se puteli siihen alle, meneekö se lance-nimellä? Edelleenkin kaikki on tuolla saksaksi enkä löydä noita (vedensuodatin löytyi).

aksaukko

Viesti Kirjoittaja aksaukko » Ma Maalis 16, 2015 9:02 pm

Onko tietoa, että onko noissa Kränzleissä toteutettu toi TS eri tavalla kuin Kärcherissä? Kärcher vaati ohjekirjan mukaan vähintään 7,5m pitkän joustavan tulovesiletkun, koska moottorin pysähtyessä laite antaa paineiskun tulovesipuolelle, joka sitten tasataan tolla tulovesiletkulla. Käytössä sen näkee hyvin tulovesiletkun nytkähtelynä aina kun moottori pysähtyy. Jos Kärcheriin laittaa kiinni letkun, jossa on aquastop ja jollei liitin ole muovia, joka voisi antaa periksi, niin todennäköisesti pumpusta hajoaa jotain kun moottori pysäytetään. Kränzlen ohjekirjassa ei ole taas mitään mainintaa etta se vaatisi vastaavanlaisen pitkän tulovesiletkun, joten onkohan Kränzlessä toteutettu toi moorrotin pysäytys jotenkin fiksummalla tavalla kuin Kärcherissä?

Einomies

Viesti Kirjoittaja Einomies » Ti Maalis 17, 2015 11:33 am

Täällä odoteltu Koch-Mannesilta tilattu 1152:sta viime maanantaista asti.13.päivä jopa vastattiin sähköpostikyselyyn kun kyselin milloin mahdollisesti tulee.

ramram

Viesti Kirjoittaja ramram » Ti Maalis 17, 2015 12:43 pm

Einomies kirjoitti:Täällä odoteltu Koch-Mannesilta tilattu 1152:sta viime maanantaista asti.13.päivä jopa vastattiin sähköpostikyselyyn kun kyselin milloin mahdollisesti tulee.
Tilasitko tilpehöörejä mukaan? Itse en löytänyt tuolta oikein mitään. Olis vissiin helpointa tilata tuo vehje tuolta ja pyörivä suutin, suodatin ja vaahdotinsysteemi muualta?

Pitäiskö ottaa riski ja tilata? Riskinä vain emännän motkotus... :twisted:

joonak

Viesti Kirjoittaja joonak » Ti Maalis 17, 2015 1:02 pm

ramram kirjoitti:
Einomies kirjoitti:Täällä odoteltu Koch-Mannesilta tilattu 1152:sta viime maanantaista asti.13.päivä jopa vastattiin sähköpostikyselyyn kun kyselin milloin mahdollisesti tulee.
Tilasitko tilpehöörejä mukaan? Itse en löytänyt tuolta oikein mitään. Olis vissiin helpointa tilata tuo vehje tuolta ja pyörivä suutin, suodatin ja vaahdotinsysteemi muualta?

Pitäiskö ottaa riski ja tilata? Riskinä vain emännän motkotus... :twisted:
Itse tilasin juuri tuolta 1152:n ja tulovedensuodattimen ja maksoin Mastercardilla, hinta kaikkineen kuluineen yhteensä 603,24e. Tuossahan tulee vakiona mukana tuo pyörivä suutin joten sitä ei tarvitse muualta etsiä. Nyt seuraava projekti olisi etsiä pyörivä liitin ja foam lance jostain kilpailukykyiseen hintaan.

Meillä emäntä sanoi että osta vaan eikä haittaa vaikka on kalliskin jos on vaan hyvä... nyt toivotaan sitten että on kanssa hyvä :thumb:

Vastaa Viestiin