Heh. Fanboyt

Kliinisiä testejä en ole itsekkään nähnyt niinkuin muutenkin erittäin harvoista pinnotteista on. Käyttäjäkokemukset pojat. Niiden perusteella MOHS menee tosiaan ohi normi CQ ja CQUKn useallakin mittarilla mut niinhän se menee hinnassakin. Isot pojat maailmalla pitää MOHSia saman tasoisena tuotteena kun Finest (molemmat PHPS pohjaisia pinnotteita - mutta vain toista saa kuluttajat) ja GTechniq Crystal Serum ja taas CQUK/Normi verrokki olisi Prime. Mä en tiedä kun mä en toistaseksi ole kokeillut Gyeonin tuotteita shampoita lukuunottamatta - mutta olen 100% vakuuttunut että olen käyttänyt CQ tuotteita viimeisen kerran ellei jotain game-changingiä tapahdu levitysprosessissa.
Mun silmissä noi on kaks samanpohjaista tuotetta missä toinen tekijöistä on keksinyt ilmeisesti reseptin vähän helpompaan levitykseen pykälän paremmilla lupauksilla ainakin. Ja mm. meidän foorumin oma TKe_ on todennut saman minkä löytää myös ulkomaisiltakin foorumeilta - tuntuu liukkaammin lähtevän lika pesussa. Ne on isoja juttuja.
Mä edelleen ehdotan että lopetetaan se huutelu ja Peke tekee sen testin? Päästään sitten vertailemaan että kumman päällä Spray sealantit toimii paremmin. Siihen asti voidaan seurata kun tämä testi tehdään näillä ilmoitetuilla aineilla ja odotan innolla Henkan päivityksiä tämän osalta. Tosin vasta ensi kesän korvalla ja siitä eteenpäin.