Hyvää joulua
Hyvää joulua
Hyvää joulua ja kiitoksia tästä vuodesta. Toivotaan ensi vuodesta vielä parempaa.
Re: Hyvää joulua
Rauhallista joulua ja menestystä uudelle vuodelle!
- Bastard
- Apupoika
- Viestit: 800
- Liittynyt: Ke Kesä 22, 2011 1:34 pm
- Paikkakunta: Seinäjoki / Reisjärvi
- Viesti:
Re: Hyvää joulua
Kiitos! Hyvää Joulua ja railakasta Uutta Vuotta kaikille!!!


- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi