Kiillotuskonetesti
Re: Kiillotuskonetesti
Kyllähän noita voisi miitissä testata kun jaksaisi järkätä. Ajansäästöhän epäkeskolla tulee kun ei sillä tarvi kun two stepin ja joihinkin pintoihin saa jo buenoa pintaa karkeimmallakin kombolla vrt rotarylla voi vaatia 3-stepin. Tärinä alkaa jo itellä aiheuttaa kyllä karmeet kivut käsiin ja siksi rotarylla tulee välillä tehtyä.
Wannabe-OCD
Toki jos mä vaikka kelkkoisin itteni tuonne Etelä-Savon suuntaan niin Juhan ja Antin kanssa voisi varmaan testiä tehdä. 
^ Jos vaan kerkeet joskus niin tule vaan niin vertaillaan 
Tuohon kannattaa ottaa se 5 " talla, niin on hyvä ajella kaarevia pintoja ja esim pilarit.Antti O kirjoitti:Eilen tuli otettua tyypit tuosta das 21 ja kyllä vakuutuin, taidan pistää hankintaan ja tuon shinematen kiertoon.
Mitä talloja & laikkoja Juha suosittelisit tuohon mitä kannattaa samalla tilata?
Mulla on Rupesin laikkoja isompia ja pienempiä Kelt. ja sin. Oon kokeillut Hexejä myös ja milrokuitulaikaakin. Kaikki nuo on toimineet.
Hyvää juttua Juha ja hyvää kommentointia kaikin puolin!
Kaikki liha tottelee kuria...
Eilen seurasin Juhan työskentelyä mun kesäauton parissa tällä DAS-21E koneella ja ei voi kun ihmetellä miten hyvää jälkeä se tekee mikrokuitulaikan kanssa (oliko se autobrite direct merkiltään).. yhdellä vedolla ja megun 101 tahnalla, naarmutonta, holotonta ja vahavalmista todella kiiltävää ja nättiä pintaa. 
Minkä värinen ja merkkinen potilas?
Mikrokuiduista vieläkään tykkäämättä olen huomannut myös miten esim. Schollin liilalla, Sonaxin Cutmaxilla (mikä siis leikkaa enemmän kun S3 Gold) ja limpulla saa myös kertalaakista leikattua tosi paljon - ja vahavalmista pintaa.Antti O kirjoitti:Eilen seurasin Juhan työskentelyä mun kesäauton parissa tällä DAS-21E koneella ja ei voi kun ihmetellä miten hyvää jälkeä se tekee mikrokuitulaikan kanssa (oliko se autobrite direct merkiltään).. yhdellä vedolla ja megun 101 tahnalla, naarmutonta, holotonta ja vahavalmista todella kiiltävää ja nättiä pintaa.
Samalla testailtiin miten paljon heiton suuruus vaikuttaa leikkauvuuteen . Käytännössä yhtä monta sekuntia - yhtä monta vetoa - sama laikka ja sama tahna niin 3mm heitolla oleva limppu vei naarmuja 95% yhtä paljon kun rotary - ja jätti jälkeensä holottoman ja vahavalmiin pinnan (tää siis em. laikka/tahna myös) - toisinkun rotary.
Vain YKSI LSP!
Eli päätelmä on?
BMW, sininenJUMA kirjoitti:Minkä värinen ja merkkinen potilas?

^Tuo oli kiva koe jälleen. Meikäläinen kun on mieli avoinna valmis testailemaan eri koneita ja laikkoja niin tykkäsin kovasti tuon kimpussa touhuta. Jäi tosin rotary kokeilematta, sillä siihen ois pitäny ottaa leikkaava vaahtomuovilaikka, sillä tuolla autobritenmikrokuidulla en osaa ajaa, sillä se vetelee älyttömästi.
Niin se maailma muuttuu, muutama vuosi takaperin melkein naurettiin epäkeskolla operoiville.
Mutta niin kuin Juha totesi mieli avoinna mennään, Juhalle
Mutta niin kuin Juha totesi mieli avoinna mennään, Juhalle
Ei mun mielestä epäkeskolla ajeleville ole naurettu - mut aiemmilla open cell laikoilla epäkeskon leikkaavuus oli selkeesti huonompaa kun uusilla Closed Cell laikoilla + SMAT tahnojen tulo. Yhdessä välissä vaan se rotary, kostaja ja 105+205 oli päivän sana. Itse en koskaan esim. ostanut kostajaa, enkä 105sta yhtä purkkia enempää. Sen sijaan ensimmäisen epäkeskon tajusin ostaa jo ennen foorumille liittymistä - ja toisen pari viikkoa takaperin 
Vain YKSI LSP!
Mikä on pieni, vihreä, helvetin kevyt, ilmoitettujen tietojen valossa tehoton ja vain 3mm throwlla 
Psst. Tulee Stutgartista!
..ja joo - ostin lähinnä hiontahommiin kunnes totesin että WOW paljon tässä on runtua myllytyskäyttöön
Psst. Tulee Stutgartista!
..ja joo - ostin lähinnä hiontahommiin kunnes totesin että WOW paljon tässä on runtua myllytyskäyttöön
Vain YKSI LSP!
Hyvä testi Juha! Mähän taidankin pärjätä hyvin tuolla omalla epäkeskolla. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Kiitos. Mikä kone sulla on ?Peke kirjoitti:Hyvä testi Juha! Mähän taidankin pärjätä hyvin tuolla omalla epäkeskolla.