Monello Artico Magico Snow Foam

Liuottimet, foamit, shampoot, kintaat, kuivaus
aalt1n

Monello Artico Magico Snow Foam

Viesti Kirjoittaja aalt1n » To Elo 28, 2014 5:51 pm

Joko PK:n porukalla on kokemusta kyseisestä esipesuaineesta? Olisi hauska päästä testaamaan tätä AF:ää vastaan. Autofoamin hinnat Suomessa ovat sen verran päättömiä ja muutenkin mielummin hommaisin kamat kotimaan kauppiailta. Monesti on tullut laitettua iso tilaus Eliteen ihan pelkästään AF:n takia. En tiedä laskinko kuumehouruissani pahasti pieleen, mutta MAMSF tulisi AF:ää edullisemmaksi vaikka laskisi englannin hinnalla.
...twiittaan kinttaalla...
.:Give Blood - Play Rugby:.

Modifier
Viesti:

Re: Monello Artico Magico Snow Foam

Viesti Kirjoittaja Modifier » To Elo 28, 2014 6:01 pm

Tähän asti ihan positiiviset fiilikset jäänyt, mutta ei oo kyllä autokaan ollut mikään älyttömän likainen. Suolaus kun alkaa niin sitten vasta näkee kunnolla tuon tehon.

m3iss3li

Viesti Kirjoittaja m3iss3li » Pe Elo 29, 2014 9:12 am

Itse olen myös yhden purkillisen tätä kamaa käyttänyt kesän mittaan, ja tässä jotain mietteitä.

Plussat:

- Pesuteho (kesäpesuissa)
- Väri (vaahdon väri tosin ei niin kirkas kuin promo antaa olettaa)
- Vaahto (saa paksua vaahtoa aikaan)

Miinukset:

- Haju (aika ummehtunut)
- Väri (jos tykkää lancea pestä esim hanan alla vaahdotuksen jälkeen, on lavuaari aivan vihreä)
- Koostumus (ihan vesimäistä, läträtessä sattuu)

Lopputulos aika neutraali, ei must have tuote, muttei huonokaan. Todennäköisesti kuitenkin ostan jotain muuta jatkossa. Ite käytän vastoin lakia shampoota lancesta, joten esipesuaineille ei edes suoranaisesti tarvetta, tämäkin tuli ostettua heräteostoksena.
Käyttis: Seat Leon 1.4TSI -13
#1 shampoo: Malco Verry Berry
#1 vaha: Waxaddict Vitreo

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Elo 29, 2014 10:22 am

Hmm. Eikös Monellon Snow Foam just tuoksunut joltain naisten ruumisrasvalta? Sehän on hyvä tuoksu :D Vai sekoitanko shampooseen - en muista.

Monellon foamissa paras ominaisuus on sen kyky ensin olla paksu ja seistä hetki (pehmittää ötökät jne) ja sen jälkeen vetää ihan liruksi ja valua kyljistä alas -> vie mennessään hiekat alakyljistä 8-)

Mun mielestä pH neutraaliutensa vuoksi yksi ehdottomista kesäpesu snowfoameista. Tosin hyllyssä tällä hetkellä Meguiars Hyper Wash (semmonen >4L vielä..), Monello, Wolf's Yellow Snow ja toki likasempiin laitteisiin AF.. näistä pitäs tehdä joku oikeeoppinen vertalu niin näkis oikeet erot. Ongelma vaan on likaisten autojen löytäminen testiin :D Ja ennenkun kukaan kysyy niin viimeistä en ole vielä ennättänyt testaamaan edes puhtaaseen autoon ;)

Vahaturvallisiksi luvattu kaikki mutta nyt foamivalmistajat on selkeesti alkaneet panostaa pH neutraaliuteen (mitä HW on ollut kyllä jo vuosia - laimennettuna pH 7.8) - mikä väkisin syö pesutehoa. Eli epäilen että tehossa on vastinetta AF:aan - mutta jää nähtäväksi miten loistavia esipesuaineita muuten 8-)
Vain YKSI LSP!

m3iss3li

Viesti Kirjoittaja m3iss3li » Pe Elo 29, 2014 10:27 am

Siinä tapauksessa omasta oli jäänyt hajuaine pois, kyllä tuo lätkäkassille haisi. :D Ja mulla oli siis tuota vihreetä, en tiedä poikkeaako tuoksut erivärisissä.

Kuppis

Viesti Kirjoittaja Kuppis » Pe Elo 29, 2014 1:49 pm

Mä voin Urran tuoda sulle auton testiin. On tuo nimittäin nyt melko likainen :D

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Elo 29, 2014 2:10 pm

Kuppis kirjoitti:Mä voin Urran tuoda sulle auton testiin. On tuo nimittäin nyt melko likainen :D
Jostain syystä näitä tarjouksia satelee aina välillä mut mun vapaa-ajalla en oo kyl usein tarttunut tarjouksiin :lol:
Vain YKSI LSP!

Kuppis

Viesti Kirjoittaja Kuppis » Pe Elo 29, 2014 2:11 pm

Jännä homma :D

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Bastard
Apupoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bastard » Pe Elo 29, 2014 4:22 pm

m3iss3li kirjoitti:Siinä tapauksessa omasta oli jäänyt hajuaine pois, kyllä tuo lätkäkassille haisi. :D Ja mulla oli siis tuota vihreetä, en tiedä poikkeaako tuoksut erivärisissä.
Nyt taitaa olla vaahdot sekaisin :) Vihreä vaahto on Autobrite:n Magifoam Green - Pre Wash Snow Foam.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi

m3iss3li

Viesti Kirjoittaja m3iss3li » Pe Elo 29, 2014 5:37 pm

Bastard kirjoitti:
m3iss3li kirjoitti:Siinä tapauksessa omasta oli jäänyt hajuaine pois, kyllä tuo lätkäkassille haisi. :D Ja mulla oli siis tuota vihreetä, en tiedä poikkeaako tuoksut erivärisissä.
Nyt taitaa olla vaahdot sekaisin :) Vihreä vaahto on Autobrite:n Magifoam Green - Pre Wash Snow Foam.
Ei jumalauta, ei helvetti... unohtakaa kaikki sanomani :D olet oikeassa. Taika sitä taika tätä. :rolf:

Vastaa Viestiin