1Z eli Einzett-tuotteita Suomesta

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

1Z eli Einzett-tuotteita Suomesta

Viesti Kirjoittaja Posambique » To Huhti 28, 2011 3:07 pm

Istun tässä Avia Car Washin asiakastiloissa odottamassa että autoni tuulilasista korjataan yksi kiveniskemä. Tyylikäs ja mukava paikka on ainakin. Ja siis wlan löytyy. Sen avulla tässä kännykällä näpyttelen. KAS KUMMAA! Tossahan on hyllyllä myynnissä esim. Einzett pesuaine 9 euroa! Jännä paikka...

http://www.acw.fi sijaitsee Vantaalla... Katotaan kuinka kallis paikkaus tulee :lol:
"Urku auki, pelti kii"

Avatar
joye
Viestit: 373
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 3:50 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: 1Z eli Einzett-tuotteita Suomesta

Viesti Kirjoittaja joye » To Huhti 28, 2011 4:52 pm

Rainolan Mikahan noita taitaa myydä (Routec) ja lie tuoda maahan kait en nyt muista miten menee..ite tullut töissä käyteltyä ja onhan ne ihan päteviä aineita. :)

Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1Z eli Einszett-tuotteita Suomesta

Viesti Kirjoittaja Posambique » To Huhti 28, 2011 11:17 pm

No kappas vaan!

Ei ollut hirveän pahan hintainen 55e ja vuoden takuulla toki.
Saakohan Routecilta yksityisasiakkaat noutaa tavaraa? Onko tietoa?

Se se olisikin, jos Espoosta noutamalla saisi Tardista :shock:

Autosmartia ja Einszettiä samasta mestasta :)
"Urku auki, pelti kii"

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: 1Z eli Einzett-tuotteita Suomesta

Viesti Kirjoittaja -JP- » To Huhti 28, 2011 11:44 pm

Saa ostaa yksityisasiakkaatkin, kyselin niiltä tardista joskus. Oli vaan sen verran suolaisen hintaista että jäi ostamatta.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: 1Z eli Einzett-tuotteita Suomesta

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Huhti 29, 2011 7:29 am

Itse kun kyselin Tardista niin kyseli mun puhelinnumeroa, jotta voitaisiin keskustella lisää Autosmartin valikoimasta :lol: Ei suostunu kertomaan Tardiksen hintaa, sanoi että keskustellaan puhelimessa lisää..
Vain YKSI LSP!

Vastaa Viestiin