Perus urakkalaikka naarmut

Haamu naama kiilloituksen jälkeen

Ennen

Jälkeen

Pihalla pinnoitettuna C.Quartzilla

Eihän se lasi mihinkään karkaaDani kirjoitti:[offtopic]
se takalasikeissi tais vähän unohtua mun osalta, voe pska, hirvee flash back iski![]()
[/offtopic]
Yhden 6 vuotta meressä uitetun 540 Masterin olen kiillottonut peiliksi - sottasta hommaajanne320d kirjoitti:veneistä juttua ehdottomasti.onkos tulossa yhtään alumiinista paattia?
Ohofibolt kirjoitti:Yhden 6 vuotta meressä uitetun 540 Masterin olen kiillottonut peiliksi - sottasta hommaajanne320d kirjoitti:veneistä juttua ehdottomasti.onkos tulossa yhtään alumiinista paattia?
Niitä odotellessa. Itse oon oikeestaan tullu siihen lopputulokseen et noi metal polishit muuttuu mustaks hajotessaan. Ei sitä likaa oikeesti voi tulla enää niin paljoo peilikiiltävältä, silmin 100% puhtaalta pinnaltafibolt kirjoitti:^Kotosalta löytyy. Tsekkaan pyhien jälkeen näytille laitettavaksi. Vaikka pinta näyttäisi puhtaalle ja kiiltävälle, niin pari laikkakierrosta riittää mustaamaan koko laikan. Käytin AG:n metal polishia tuolloin ja useampi laikka suttaantui hommassa. Taisin jopa vahailla sitä kiillotuksen jälkeenPaljon puhtaita pyyhkimisrättejä mukaan, kun hommaa tekee. Moni on varmasti kiillotellut sormuksiaan (jos pallo on jalassa), niin tietää kuinka paljon siitäkin lähtee skeidaa..
Kommenttina tähän lankaan: Hienoa työjälkeä!