Teflon coating testailua
Re: Teflon coating testailua
Pyydä kotiapulaista tekeen, niin ei itse tarvi kammata tukkaa kun valokuvaaja tulee photoshuuttiin. Muista että Fairyn oikea seos on 63% ja tiskiallas on se iso valkoinen heti suihkun vieressä 
Täältä ne jotka mut tuntee, varmaan nauraa vatsa kippurassa tällä hetkelläTero kirjoitti:ei itse tarvi kammata tukkaa
Ei v***u mikä topikki. Ihan loistavaa settiä taas
Seuraavaksi voitkin sitten tulla tekemään jutun juuri tulleista kahvi tahroista ja miten ne poistetaan mun keittiön pöydältä
Kiitos päivän nauruista.
Seuraavaksi voitkin sitten tulla tekemään jutun juuri tulleista kahvi tahroista ja miten ne poistetaan mun keittiön pöydältä
Kiitos päivän nauruista.
-
hiusnaarmu
Entä jos se Optin vetäisikin paistettavaan tuotteeseen, niin pannu ei likaantuisiJaniH kirjoitti:Aloin miettimään että saisikohan valurautapannusta teflonin veroisen jos myllyttäisi ja laittaisi kestopinnoitteen, vaikka Optin?
Kanasuikaleet hunaja/opti marinadissa..
Kyllä mä mielummin käyttäisin puhdasta carnaubaa niin on luonnontuote ja turvallisempi syödä 
Millä muuten tiskauksen jälkeen kuivaatte pannunne...?
Itse olen käyttänyt puuvillaista astiapyyhettä, mutta voisi joskus kokeilla ns. faucet-end -kuivausta, ainakin Teflonilla vois toimia hyvin.
Itse olen käyttänyt puuvillaista astiapyyhettä, mutta voisi joskus kokeilla ns. faucet-end -kuivausta, ainakin Teflonilla vois toimia hyvin.
"Tokihan rahalla hyvää saa, mutta täydellinen pitää tehdä itse"
Voisitko ensi kerralla pestä kintaalla ja verrata tuota fairyn liukuvuutta muihin pesuaineisiin? Mikä kinnas muuten sopii tonne pannuun parhaiten, onko kenelläkään kokemuksia?
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Ei oo kokemuksia, mutta sen sijaan mullapa onkin pannussa timanttipinnoite... eat your heart out Modesta!
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Tämähän on lipsunut ihan OT:ksi, joku mode voi varmaan siivota nämä asialliset viestit tästä ketjusta