lasipintojen vahaus
Re: lasipintojen vahaus
Itse olen käyttänyt lasien putsaamiseen 3% SHD-seosta. Sisäputsin yhteydessä suihkin samaa ainetta myös kojelaudalle ja muille sisämuoveille, perään kosteaa mikrokuitua ja kuivalla mikrokuidulla kiillotus. Cleanser fluidia en uskaltaisi sisällä suihkia jo sen tymäkän hajun takia. Pitää kokeilla miten tuo Gtechniqin G6 toimii putsailussa.
Itse laitan cleanser fluidia suoraan rättiin ja sillä pyyhkien.. Onpahan tymäkkää tavaraa, kysyin Jannelta taannoin, millä tavaralla sais vahajäämät helman muoveista pois.. Vastaukseksi valikoitui niukasti cleanser fluid. Nooo sillä sitten kihnutin muoveja, muuten hyvä mutta muovit harmaantu täysin ja pehmeni tosi paljon
Kovuus on likipitäen palautunu tosin, Ultima Tire & Trim guardia päälle ja menox!
Täten toteankin: Joo ei kannata SUIHKIA sitä sisätiloissa.
Täten toteankin: Joo ei kannata SUIHKIA sitä sisätiloissa.
Riippuu päämäärästä. Itse pidän siitä pienestä pörinästä mikä tuosta tuleeHartiza- kirjoitti:Joo ei kannata SUIHKIA sitä sisätiloissa.
Vain YKSI LSP!
Minkälaista matskua nuo helmat on? Mä oon pyyhkinyt mustia puskurin listoja vahajämistä eikä ne ainakaan ottaneet itseensä.
^ Perus VAGineksen röpelömuovia, samaa kun vanhemmissa vaageneissa on kylkilistat ja.. kaikki