Foorumilaisten autot, mp:t jne II
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne II
Kylläpä punastui. Takapuskurille vielä vähän lämpöä?
^Kyllä on maukkaan näköiset vanteet puimurissa! En ole ennen tällaisia nähnyt ja sopii kyllä mun mielestä ku nenä päähän!
Täytyisi vielä vaan tiputtaa tuota. Spacerit on jo takana. Ei kyllä noissa kuvissa.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
X3 lähti pois. Johan sillä ajettiinkin 23tkm
Tilalle isoveli, eli X5 3.0d. Vielä ei viitsi kunnon kuvia ottaa kun ei ole maalipinnalle mitään tehty. Se(kin) asia muuttuu vielä.

Ja kesäauto talvirenkailla

Tilalle isoveli, eli X5 3.0d. Vielä ei viitsi kunnon kuvia ottaa kun ei ole maalipinnalle mitään tehty. Se(kin) asia muuttuu vielä.

Ja kesäauto talvirenkailla

///M-sport alpinweiß 530e
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Kesäauto ei tarvi, kuin vaaleata lepakkosisustaa... 
Kaikki liha tottelee kuria...
Nelikkolla talveen

Skoda Fabia Combi RS Race Blue -11
Opel Corsa OPC -16 Azure Blue
Hyvän näköiset on tämänkin vanteet!
Arctic Cat XC 450iseatts kirjoitti:Mikäs toi on?
Skoda Fabia Combi RS Race Blue -11
http://pipiavo.kuvat.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä siinä olet oikeassaHynde kirjoitti:Kesäauto ei tarvi, kuin vaaleata lepakkosisustaa...
Kuvan oikeudet _nixu_
///M-sport alpinweiß 530e
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
" Misseys ei ole ammatti. Itse kypsyin nopeasti Mersun konepellillä makaamiseen."
-Susanna Laine (Iltalehti 14.7.2014)
-Susanna Laine (Iltalehti 14.7.2014)
Alfa Romeo 159 2.0jtdm Q2 -10
Mercedes Benz W201 2.5d -87 (Entisöinti projekti)
Nätti peli! Jännä tuo coupé, en muista koskaan törmänneeni tollaseen. Just viikonloppuna sanoin rouvalle, että voisin Z4:sen hommata meille kakkosautoks, heti kun oon rikas ja kuuluisa.
Joku noissa on aina sytyttäny, jotkut ei taas tykkää yhtään.
Hieno peli tuo Z4 coupe. Itse olisin ehdottomasti valinnut sen vaan manuaalina. Plussaa sporttipenkeistä, normaalit eivät ole edes vaihtoehto. Upea verhoilu tuo walknappa/caramel.
Onko autoon alkuperäisiä vanteita olemassa, vai oletko jälkeenpäin hankkinut nuo.. taitaa olla madallettukin?
Tuo 272hp suorasuihku on varmasti juuri se paras moottori tuohon. Ei ole Z4M ylläpitohintoja mutta suorituskyky varmasti riittävä.
Onko autoon alkuperäisiä vanteita olemassa, vai oletko jälkeenpäin hankkinut nuo.. taitaa olla madallettukin?
Tuo 272hp suorasuihku on varmasti juuri se paras moottori tuohon. Ei ole Z4M ylläpitohintoja mutta suorituskyky varmasti riittävä.
Minä kuulun niihin. Joku tuossa muotoilussa tökkää pahasti silmiin, mutta sisusta näyttää erittäin maukkaalle! (Jotenkin olen vinksahtanut tuohon konjakin ruskeaan nahkaan...)Bdh kirjoitti:... jotkut ei taas tykkää yhtään.
Varmasti itsekkin erittäin mielelläni tuollaisella kesällä mutkapätkää ajelisi!
Minä olen yrittänyt Z4 roadsteria esittää hankintalistalle kotona, nainen on vaan myös sitä porukkaa kehen ei tuo Z4 muotoilu iske yhtään. Olen jo senverran sitä speksannut että nimenomaan pitäisi olla Z4 3.0SI facelift manuaalina, sport penkeillä ym. 2006-2007, ja täysin alkuperäinen.
Morjens!
Juu noita alkuperäisiä vanteita ei enää ole. Nuokin Kellener Sportit ovat edellisen omistajan peruja ja myös eibachin madallusjouset.
Omasta mielestä just automaatti on mukavaa vaihtelua tähän ja vaikka laatikko onkin vanha niin se on yllättävän ripeä.
Onhan tämä tietenkin myynnissäkin, mutta voi olla että pidän sen ennemmin itselläni. On se kuitenkin niin mukava "ohjus"
http://www.nettiauto.com/bmw/z4/6180339" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu noita alkuperäisiä vanteita ei enää ole. Nuokin Kellener Sportit ovat edellisen omistajan peruja ja myös eibachin madallusjouset.
Omasta mielestä just automaatti on mukavaa vaihtelua tähän ja vaikka laatikko onkin vanha niin se on yllättävän ripeä.
Menee nyt vähän pilkun viilaamiseen, mutta näissähän on 265hp ja 315nm. Näin vakio 3.0sia:ssa.Antti O kirjoitti:Tuo 272hp suorasuihku on varmasti juuri se paras moottori tuohon.
Onhan tämä tietenkin myynnissäkin, mutta voi olla että pidän sen ennemmin itselläni. On se kuitenkin niin mukava "ohjus"
http://www.nettiauto.com/bmw/z4/6180339" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieno on raispen zeta, tätä en vielä ole livenä bongannut.
Niin että moro tämänkin foorumin kautta.

Tommosella metsänhoitajalla ajelen.
VOLVO S60 T5 AWD R-Design 2020
Terve!JanneJ kirjoitti:Hieno on raispen zeta, tätä en vielä ole livenä bongannut.
Juu täälläkin tulee pyörittyä kuin bmw foorumilla ja btcf:llä
-
Rauhallinen Erkki
Raispen Z kyllä makea ilmestys! Kaikulle (vai Kaiulle?) myös peukut hienosta helmiäisvalkeasta Foresta!! 
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo