CleanYourCar.co.uk
CleanYourCar.co.uk
Kerätääs kokemuksia kyseisesta nettipuljusta. Muistakin kaupoista voi avata halutessaan topikin.
Onko muilla käynyt niin, että tilauksen jälkeen sivuille jää statukseksi "processing" eikä lähetysvahvistusta tule koskaan? Itselläni on viimeiset 4 tilausta roikkumassa edelleen Prosessing-tilassa vaikka tavarat ovat saapuneet perille aikoja sitten. Itse en ole täysin tyytyväinen kyseisen puljun toimintaan. Laitoin viimeisen tilauksen samaan aikaan CYC:n kuin PolishedBlissiin ja PB:n tilaus oli 9 päivää ennen perillä vaikka CYC tuli Airmailina ja PB rekkakuljetuksena.
Aion jatkossa suunnata tilaukseni muualle.
Onko muilla käynyt niin, että tilauksen jälkeen sivuille jää statukseksi "processing" eikä lähetysvahvistusta tule koskaan? Itselläni on viimeiset 4 tilausta roikkumassa edelleen Prosessing-tilassa vaikka tavarat ovat saapuneet perille aikoja sitten. Itse en ole täysin tyytyväinen kyseisen puljun toimintaan. Laitoin viimeisen tilauksen samaan aikaan CYC:n kuin PolishedBlissiin ja PB:n tilaus oli 9 päivää ennen perillä vaikka CYC tuli Airmailina ja PB rekkakuljetuksena.
Aion jatkossa suunnata tilaukseni muualle.
- Worst Class Shampoo Junkie -
Re: CleanYourCar.co.uk
Muutaman kerran olen tuolta tilaillu ja aina on palvelu ollut ensiluokkaista ja tavara ollut alle viikossa postissa.
CYC ei paljoa vastaile maileihin.
Shinearamalla samaa vikaa ja homma ei toiminut alkuunkaan ennenkuin sain omat tunnarit heille...ensimmäinen tilaus tehty niillä ja katsotaan toimiiko yhtään paremmin
Shinearamalla samaa vikaa ja homma ei toiminut alkuunkaan ennenkuin sain omat tunnarit heille...ensimmäinen tilaus tehty niillä ja katsotaan toimiiko yhtään paremmin
CYC:ltä tilasin yhden satsin ja ainoa minkä unohtivat lähettää oli megun pesukinnas. Lähetin timpalle viestiä ja timppa sano sori ja lähetti välittömästi puuttuneen kintaan. Ei kyllä jäänyt mitään pahaa sanottavaa ko. firmasta. Tuotteet tulivat 1-2vk sisään.
Mulla hyviä sekä huonoja kokemuksia. Pari tilausta hoitui kuin ajatus, mutta yhden tilauksen kohdalla timppa sössi kyllä kaiken mahdollisen. Kaksi kuukautta kesti lopulta tavaroiden saapuminen. Sen jälkeen olen koittanut ostaa muualta.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Pari kertaa olen tuolta tilannut ~400e läjän, molemmilla kerroilla toimitus on kestänyt vähän reilun viikon ja paketeissa on ollut aina mukavasti näytteitä yms. muita kaupanpäällisiä.
Sähköpostiakin olen muutamaan otteeseen laittanut milloin mitäkin kysyäkseni, niihin on vastattu samana tai seuraavana päivänä.
Eli jos ei huomattavasti edukkaampaa kilpailijaa löydy niin nämä "perus" tavarat tilataan kyllä jatkossakin CleanYourCarista!
Sähköpostiakin olen muutamaan otteeseen laittanut milloin mitäkin kysyäkseni, niihin on vastattu samana tai seuraavana päivänä.
Eli jos ei huomattavasti edukkaampaa kilpailijaa löydy niin nämä "perus" tavarat tilataan kyllä jatkossakin CleanYourCarista!
Itsellä CYC hyvät kokemukset kun syksyllä jotain tilailin. Luki processing tilauksen kohdalla, mutta sitten ne ilmestyi n. viikossa postiin.
Elite CarCare toimi hyvin kun jotain sieltä tilasin. Ykkönen tällä hetkellä Shinearama halpojen postimaksujen ja sen vuoksi että tulee tekstiviestillä että tilaus on saapunut lähikauppaan. Näin ei vaimo pääse kysymään, että mitä sulle taas tuli
Planet Polish:stakin ihan ok kokemus. Tavara tuli n. 2 viikossa air mailina kun tuhkat vähän häiritsi lentämistä...
Elite CarCare toimi hyvin kun jotain sieltä tilasin. Ykkönen tällä hetkellä Shinearama halpojen postimaksujen ja sen vuoksi että tulee tekstiviestillä että tilaus on saapunut lähikauppaan. Näin ei vaimo pääse kysymään, että mitä sulle taas tuli
Planet Polish:stakin ihan ok kokemus. Tavara tuli n. 2 viikossa air mailina kun tuhkat vähän häiritsi lentämistä...
Wannabe-OCD
Kerran on tullut CYC:ltä tilattua tavaraa. Homma pelitti omalla kohdallani oikein hienosti, tavarat olivat ~viikossa perillä.
-
PesuHanska
Mulle on tullu cyc:stä kamat joka kerta viikkoon,pienet ja suuret tilaukset.En voi kuin kehua paikkaa ja ihmetellä miksi muut moittii. 
Kerran olen tilannut ja viikossa tuli tuotteet kotiovelle. Ainoastaan paketin seuranta ei toiminut, vaan jäi roikkumaan "processing". Muuten loistavaa palvelua.
Hieman reilu 3vkoa kesti tilaus. Tod.näk. seuraava tilaus jostain muualta..
Mitäs tuolta tulee postikuluja? Selailin sivua mutten pikaisella vilkaisulla ainakaan löytänyt hintaa paitsi maan sisäisesti.
Tee tunnukset sivulle niin näät ostorkoristasi postikulut sitä mukaa kun tavaraa lappaat lisää.x-arttu-x kirjoitti:Mitäs tuolta tulee postikuluja? Selailin sivua mutten pikaisella vilkaisulla ainakaan löytänyt hintaa paitsi maan sisäisesti.
Annan omat kokemukseni CleanYourCar.co.uk:sta ja PolishedBliss.co.uk:sta.
Lähtökohtaisesti Clean:ille ehdottomana plussana valikoima, miinuksena taas että aina joku tarvittava tuote loppu. Polished:in valikoima on niukempi omaan makuun.
Kokemuksena kaksi tilausta Clean:ista. Ensimmäisellä kerralla operaatio tilauksesta kotiovelle vei pyöreästi kymmenen päivää, joka on ihan ok (neutraali aika). Mainittakoot, että PolishedBliss.co.uk:n tilaus lähti päivän myöhemmin, mutta saapui pari päivää aiemmin. Clean:in tavarat oli pakattu ihan ok, mutta Polished:in erittäin hyvin.
Nyt toinen tilaus tehty Clean:ista pyöreästi 10 päivää sitten, eikä ole vielä lähtenyt matkaan. Ehdoton miinus. Viikkoa pidän henkilökohtaisesti ehdottoman negatiivisuuden rajana nettikaupalle lähetyksen suhteen, jos tavaraa on varastossa ja tilaus maksettu.
Lähtökohtaisesti Clean:ille ehdottomana plussana valikoima, miinuksena taas että aina joku tarvittava tuote loppu. Polished:in valikoima on niukempi omaan makuun.
Kokemuksena kaksi tilausta Clean:ista. Ensimmäisellä kerralla operaatio tilauksesta kotiovelle vei pyöreästi kymmenen päivää, joka on ihan ok (neutraali aika). Mainittakoot, että PolishedBliss.co.uk:n tilaus lähti päivän myöhemmin, mutta saapui pari päivää aiemmin. Clean:in tavarat oli pakattu ihan ok, mutta Polished:in erittäin hyvin.
Nyt toinen tilaus tehty Clean:ista pyöreästi 10 päivää sitten, eikä ole vielä lähtenyt matkaan. Ehdoton miinus. Viikkoa pidän henkilökohtaisesti ehdottoman negatiivisuuden rajana nettikaupalle lähetyksen suhteen, jos tavaraa on varastossa ja tilaus maksettu.
Katsoitko sieltä cyc:n sivuilta sen lähetyksen etenemistä?
Mulla näytti edelleen prosessing tilassa, vaikka paketti oli jo kotona...
Tällä hetkellä prosessing-tilaa näyttää, jos ei maanantaihin mennessä mitään ole kuulunut, niin otan yhtyettä ko. puljuun.JUMA kirjoitti:Katsoitko sieltä cyc:n sivuilta sen lähetyksen etenemistä?
Olen tehnyt CleanYourCarista vain pari tilausta, mutta kokemukset on yleisesti hyviä:
Ensimmäinen tilaus, viime vuonna, oli täydellinen. Tilaus oli pieni, olisiko ollut claybar ja pullo QD:ta. Tilasin kamat ti-ke välisenä yönä ja ne tuli perille paikalliseen postiin saman viikon perjantaina.
Toukokuun puolella tilasin hieman isomman satsin tavaraa. Kesti yhdeksän päivää, kuljetus oli DPD:llä ja se laskeutui täällä päässä matkahuoltoon. Pakettissa oli 500 ml BTBM pullon sijasta vain 250ml pullo (lähetyslistassa kuitenkin 500ml, niinkuin maksettukin). Laitoin mailia tuonne ja pyysin toista puolikasta. Vastaus tuli samana päivänä, puuttuva shampoo alle viikossa, tällä kertaa taas postiin. Eli erittäin hyvin hoidettu CYC:n puolelta.
Jatkossa saatan tilata isommat satsit jostain muualta lähinnä siksi että tuo £21 kuljetus ei ole halpa mutta on hidas. Yksittäisiä purkkeja voin edelleen tilata CYC:sta.
Ensimmäinen tilaus, viime vuonna, oli täydellinen. Tilaus oli pieni, olisiko ollut claybar ja pullo QD:ta. Tilasin kamat ti-ke välisenä yönä ja ne tuli perille paikalliseen postiin saman viikon perjantaina.
Toukokuun puolella tilasin hieman isomman satsin tavaraa. Kesti yhdeksän päivää, kuljetus oli DPD:llä ja se laskeutui täällä päässä matkahuoltoon. Pakettissa oli 500 ml BTBM pullon sijasta vain 250ml pullo (lähetyslistassa kuitenkin 500ml, niinkuin maksettukin). Laitoin mailia tuonne ja pyysin toista puolikasta. Vastaus tuli samana päivänä, puuttuva shampoo alle viikossa, tällä kertaa taas postiin. Eli erittäin hyvin hoidettu CYC:n puolelta.
Jatkossa saatan tilata isommat satsit jostain muualta lähinnä siksi että tuo £21 kuljetus ei ole halpa mutta on hidas. Yksittäisiä purkkeja voin edelleen tilata CYC:sta.
Hienosti toimi taas kertaalleen.
pe 28.5. tilasin ja pe 4.6. sai noutaa lähipuodista, eli viikko meni.
Ehkäpä to tai pe ovat yrittäneet kotiinkin noita jopa tuoda.
Ja extrana paketissa näyteputelit FinishKare #425 Ultra Slick ja #2685 Pink Wax!
Ja myös seurantakoodi toimi.
Maksu PayPalina.
pe 28.5. tilasin ja pe 4.6. sai noutaa lähipuodista, eli viikko meni.
Ehkäpä to tai pe ovat yrittäneet kotiinkin noita jopa tuoda.
Ja extrana paketissa näyteputelit FinishKare #425 Ultra Slick ja #2685 Pink Wax!
Ja myös seurantakoodi toimi.
Maksu PayPalina.
Itellä ei ole kuin 2 tilauskertaa tuolta cyc:stä mutta kokemuksen niiden osalta hyvät. Ekalla kerralla tilasin pelkän megun #16 ja olisko kestäny la->to ja nyt tilasin perjantaina klo 14 kolmen tuotteen satsin ja tänään kävin postista paketin hakemassa.
vanhan tilauksen tein viime kesänä ja vieläkin näyttää processing-tilaa, sama juttu uudessa tilauksessa vaikka paketti jo olkkarin pöydällä
vanhan tilauksen tein viime kesänä ja vieläkin näyttää processing-tilaa, sama juttu uudessa tilauksessa vaikka paketti jo olkkarin pöydällä
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i
Itse tilasin cyc:stä 1.päivä ja 3.päivä tuli viesti että tavarat lähteneet. DPD:llä tulee ja seurannan mukaan ovat nyt tanskassa. 178punnan paketti tulossa.
Clean Your Car Tilaukset
Nyt itsekkin kiinnostuin alkaa ehostamaan bemarin maalipintaa ja laittelin seuraavat tuotteet listaan:

Tarkoitus laittaa kaikki aineet uusiksi vahoja myöten , ja saada auto kiiltämään!
Edit.. Lisäsin jo Meguiars Last Touch detailerin listaan.
Vinkkejä tulemaan mitä muuta kannattaisi tilata samaan pakettiin?

Tarkoitus laittaa kaikki aineet uusiksi vahoja myöten , ja saada auto kiiltämään!
Edit.. Lisäsin jo Meguiars Last Touch detailerin listaan.
Vinkkejä tulemaan mitä muuta kannattaisi tilata samaan pakettiin?
Viimeksi muokannut janikoo, To Kesä 10, 2010 9:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhdistelin CYC-topikit yhdeksi ja samaksi topikiksi. Jatketaan tänne.
- Worst Class Shampoo Junkie -
Tänään laitoin mailia CYC.co.uk:hon liittyen roikkumaan jääneeseen tilaukseeni.
Vastaus tuli parissa tunnissa ja siinä pahoitellaan tapahtunutta. Syyksi venähdykseen mainitaan, että tilaus oli palautettu lähettäjälle, koska se oli ollut hieman yli kahden kilon painoinen. Nyt kuriiri tuo paketin kotiovelle ja trackingnumber hallussa.
Vastaus tuli parissa tunnissa ja siinä pahoitellaan tapahtunutta. Syyksi venähdykseen mainitaan, että tilaus oli palautettu lähettäjälle, koska se oli ollut hieman yli kahden kilon painoinen. Nyt kuriiri tuo paketin kotiovelle ja trackingnumber hallussa.
Eilen illalla pistin tilauksen CYC:lle ja tänään putkahti seuranta koodi sähköpostiin.
Saas nähdä kuinka kauan tavarat ovat matkalla. Jos vaikka Juhannuksena pääsisi
vaahtotykkiä testaamaan.
Saas nähdä kuinka kauan tavarat ovat matkalla. Jos vaikka Juhannuksena pääsisi
vaahtotykkiä testaamaan.
Mulle tuli viikossa tavarat tuolta
Viikko sitten perjantai iltana tein tilauksen, tiistai aamuna tuli seurantakoodi ja tänä aamuna tuli tavarat.