Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja M1k2
To Heinä 10, 2014 11:57 am
Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
Aihe: "MuoviDippausta"
Vastaukset: 190
Luettu: 86083

Re: "MuoviDippausta"

Eikaipa siinä muu auta ku lähteä sormet ristissä kokeilemaan :P Positiivisesti kyllä yllättynyt tuosta plasti dipistä. Alku keväästä dippastin vanteet harmaiksi ja vielä on tökötti vanteessa pysynyt :) Ottaen huomioon , että autoa on pesty todella tiuhaan! Eikä siinä ole kun se purkki per vanne aine...
Kirjoittaja M1k2
Ke Heinä 09, 2014 12:50 pm
Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
Aihe: "MuoviDippausta"
Vastaukset: 190
Luettu: 86083

Re: "MuoviDippausta"

Mitenhän tuo plasti dipp kestää jos siihen suihkii auto finesse iron outtia niskaan?? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä :)?? Itse olen aina pessyt vanteet perus autonpesu tököteillä, mutta nyt kiinnostaisi kokeilla vähän jotain muuta. Kovasti kaikki myyjät ovat kehuneet, että pit...