Haku löysi 2 tulosta
- To Heinä 10, 2014 11:57 am
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: "MuoviDippausta"
- Vastaukset: 190
- Luettu: 86060
Re: "MuoviDippausta"
Eikaipa siinä muu auta ku lähteä sormet ristissä kokeilemaan :P Positiivisesti kyllä yllättynyt tuosta plasti dipistä. Alku keväästä dippastin vanteet harmaiksi ja vielä on tökötti vanteessa pysynyt :) Ottaen huomioon , että autoa on pesty todella tiuhaan! Eikä siinä ole kun se purkki per vanne aine...
- Ke Heinä 09, 2014 12:50 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: "MuoviDippausta"
- Vastaukset: 190
- Luettu: 86060
Re: "MuoviDippausta"
Mitenhän tuo plasti dipp kestää jos siihen suihkii auto finesse iron outtia niskaan?? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä :)?? Itse olen aina pessyt vanteet perus autonpesu tököteillä, mutta nyt kiinnostaisi kokeilla vähän jotain muuta. Kovasti kaikki myyjät ovat kehuneet, että pit...