Uusi pinta vs. vanha pinta?

Lakka, suorakiilto, metalli, lasi jne. sekä niiden kiillotustekniikat
AulikkiKuusi

Uusi pinta vs. vanha pinta?

Viesti Kirjoittaja AulikkiKuusi » To Touko 07, 2015 10:39 am

Tervehdys,

ongelma: mattavalkoinen v.2009 autoni oli maahantuojan takuuruostepaikkailuissa. Etulokarit vaihdettiin kokonaan, ja takapäästä kittailtiin ja maalailtiin kanssa häivyttäen kylkipokkaukseen asti. Mutta oville ei tehty yhtikäs mitään. Nyt minun silmääni tuo uusi maalattu/lakattu pinta on häiritsevän kirkas verrattuna ovien pintaan. Ovet ovat kyllä aivan virheettömät mitä naarmuihin ym tulee.

MIllä nuot ovat kannattaisi käsitellä? Itse ajatelin GLYMin Paint Renovatoria...hellällä kädellä. ja päälle sitten GLYMin punanen+kultainen, joita olen tupannut käyttämään.

Juuzo

Re: Uusi pinta vs. vanha pinta?

Viesti Kirjoittaja Juuzo » To Touko 07, 2015 11:01 am

Siis pitäiskö sen olla nimenomaan MATTAvalkoinen? Siinä tapauksessa ei mitää kiillottavaa niihin oviin, vaan reklamoimaan liikkeeseen maalaustyöstä.

Sen sijaan jos pinta on perusvalkoinen, niin killottamalla ovista pitäisi saada paremmat.

AulikkiKuusi

Viesti Kirjoittaja AulikkiKuusi » To Touko 07, 2015 11:39 am

Auto on siis aivan normaalin valkoinen...tarkoitin avaan ettei ole mitään ihmeen hohto/helmiäisväriä pinnassa.

Henripit

Viesti Kirjoittaja Henripit » To Touko 07, 2015 11:43 am

No sitten keskiosalle perusteellinen pesu (liukkari, rauta, piki, savi) ja myllytys.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3

AulikkiKuusi

Viesti Kirjoittaja AulikkiKuusi » To Touko 07, 2015 12:11 pm

OK...tuosta myllytyksestä; olen noviisi. Pärjäänkö Motonetin portaattomalla https://www.motonet.fi/fi/tuote/789467/ ... 0-3200-rpm" onclick="window.open(this.href);return false; halpiksella?
Entäs litkut...miten tämä GLYMin paketti: http://www.autoglym.fi/products/product ... leanser-12" onclick="window.open(this.href);return false; ??

Vastaa Viestiin