Hei hyvä et väelle maistuu. Kiitos propseista, melkein saatte mut punastuu. Mul ei oikee olis semmoseen aikaa kun pitäs noita testejä viimeistellä

Ja pahottelut niille joiden taloutta pahennan (tarkoitus on kyl parantaa, ettei tarttis kokeilla niin montaa et löytää edes suht ok:n

)
Nyt täytyy ikäväksenne todeta ettei oikein voi testata kahta Dodoa peräkkäin. Mut pidän teidän silti jännityksessä julkaisuun asti

Aina saa ehdotella, tosin valitettavasti mulla ei ihan kaikkia testattavia ole vielä. Tosin kohta alan taas pyytelee niit lähetyksiä kun tiiän ettei ne jäädy toimituksessa.
Toi Danin kuva vähän vääristi. Todellisuudessa jos teidät laittais samanlailla riviin noiden tuoppien kanssa niin ei tulis yhtään niin kiva kuva

Vielä ei oo tullu vastaan yhtään foorumilaista joka on kauniimpaa sukupuolta. Mul ois kyl yks 2BM pesijätyttö (nainen, reipu parikymppinen?), pitäsköhän kysyä liittyykö?
Ei kannata ihmetellä jos mun edellistä (sitä kirjoittamatonta) testiä julkaistessa kestää ainakin ensi viikonloppuun. Mulla on tossa nenän edessä olohuoneen lattialla semmoset ~45m2 laminaattia ja karkeesti 50 juoksumetriä uutta lattialistaa

Yksi ilta ja pari kaljaa? Oikeesti laminaatit lätkii nekin parikymppinen tyttö, amiksen lopputyöks. Mut sanoin et listat hoidan ite