Monella toverillahan on jo melkoisesti kokemusta tosta kys. koneesta.
Antakaa viimeinen siunaus
Antakaa viimeinen siunaus
Huomenna tilaan uuden rotaryn.
Olen erittäin vakavasti päätymässä AEG pe 150 myllyyn, elikäs pyydän viimeistä siunausta.
Re: Antakaa viimeinen siunaus
Huh hitto ku säikähdin, kun siunaamisesta kyse. Aeg koneista itsellä tosi positiiviset kokemukset, tosin kiilotuskonetta ei oo tuon merkkisenä(Flex) mutta muutenhan tuo on kestävän merkin maineessa aina ollut.

Miksi ei Flex / Makita? Hinta? Ei sillä, hyvä konehan tuo on ollut.
Kaikki liha tottelee kuria...
Kiitos sain rauhan.
Mää aattelin sillain notta on sitten joskus parannettavaa
Mää aattelin sillain notta on sitten joskus parannettavaa
- Posambique
Hyvä kone oli, ja miellyttävä käyttää. Tykkäsin
"Urku auki, pelti kii"
Kiitos tähän asti.
Mites on paraniko kone, kun ostitte Makitan tai Flexsin, siis suhteessa satsaukseen, kun vertaa tohon AEG:hen?
Mites on paraniko kone, kun ostitte Makitan tai Flexsin, siis suhteessa satsaukseen, kun vertaa tohon AEG:hen?
Mites Milwaukee AP12E?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Eikös se ole samakone ?
Hiljasempi mun korvaan, Milwaukeesta puuttuu se AEG:n tuttu ja ärsyttävä ujellus.
Ujellukset ei haittaa ,suojaan absoluuttiset sävelkorvani pumpulilla 
Mulla on tuo Milwaukee ja varsin hyvältä vaikuttaa.
Tosi hiljainen kun vertaa Makita-kopioon joka käsittääkseni pitää samanlaista meteliä kuin aito.
Kulmavaihde on tosi pieni ilman sitä typerää suojusta, mahtuu jopa mun talvivanteiden puolien väliin.
Kevyt ja solakka, voi käyttää yhdellä kädelläkin kun jotain tarkasti pikkulaikalla kiillottaa.
Ainoa mitä toivoisin niin matalammat kierrokset minimille, nyt ne on 930. (mittasin optisella kierroslukumittarilla)
Varaosat on halpoja ja niitä saa helposti.
Jos siis joskus sattuu jotain tarvitsemaan.
Tosi hiljainen kun vertaa Makita-kopioon joka käsittääkseni pitää samanlaista meteliä kuin aito.
Kulmavaihde on tosi pieni ilman sitä typerää suojusta, mahtuu jopa mun talvivanteiden puolien väliin.
Kevyt ja solakka, voi käyttää yhdellä kädelläkin kun jotain tarkasti pikkulaikalla kiillottaa.
Ainoa mitä toivoisin niin matalammat kierrokset minimille, nyt ne on 930. (mittasin optisella kierroslukumittarilla)
Varaosat on halpoja ja niitä saa helposti.
Jos siis joskus sattuu jotain tarvitsemaan.
BMW:n dieselmoottorien läppäleikkaukset ja muuta teknistä vertaistukea Nivalan seudulla
040-5113911
040-5113911
Mittasitko siis ilman kuormaa?
-
Rauhallinen Erkki
Meikäläisen siunaukset jätettäköön kokemuksen vähäisyyden(ei detailing paavi, pikemminkin alttaripoika) ja subjektiivisen katsantokannan vuoksi omaan arvoonsa...mutta, kyllä mä tuosta tykkään. Mut riitti vakuuttamaan 2,5 minuutin testiajo -JP-:n koneella. Mitä muita olin kaupassa hypistellyt, niin tämä oli kevyt, ei tartte ottaa sitä "maailman vahvin mies"/"Teksasin moottorisahamurhaaja" -asentoa konepeltiä ajellessa. Lisäksi jotenkin looginen käytöltään, sopii ainakin omiin, suhteellisen kokemattomiin kätösiini kuin valettu. Amen.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Eikö sulla ollut hörnä se SIM180 myös? Myy mulle nyt kun jää ylimääräiseks.
Sori, mutta täytyy pitää sitä varakoneena .sonikk kirjoitti:Eikö sulla ollut hörnä se SIM180 myös? Myy mulle nyt kun jää ylimääräiseks.
Niin tein.Dani kirjoitti:Mittasitko siis ilman kuormaa?
Mutta ei kierrokset siitä tipu yhtään vaikka laikkaa johonkin painaisi.
Kahdeksan tuuman karvalaikkaa en omista, eli varsinaista vääntö- ja voimatestiä en pysty tekemään.
Asiaa vois kyllä harkita, samalla mitaten kierrokset ja lämpötiloja.
BMW:n dieselmoottorien läppäleikkaukset ja muuta teknistä vertaistukea Nivalan seudulla
040-5113911
040-5113911
Niinhän se taitaa olla..jotenkin vaan muistan että kierrokset tippuu hitusen kun minimikierroksilla painaa laikkaa peltiä vasten, äänestä siis päättelen.