Dodiih! Nyt olisi ulkopinnat saatu jollakin lailla siistiin kuosiin. Hirveetä stooria ei jaksa ruveta vääntämään, tuntui ett mehut ois juotu tään kolmen päivän aikana melko tarkkaan...
Mut jotain nyt kuitenkin muiden ihmeteltäväksi:
Pesut mentiin tutun kaavan mukaan; motoxin liukkaria pariin otteeseen, raudanpoistoon wolfin decon gel, pienpoistoa autofinessen oblitaratella, savena zainon z18.
Pinta näytti pesujen jälkeen tältä:
Myllytykseen kokeilin muutamia komboja, mutta "helpoin" karkea setti oli Mirkan villa + Schollin S3Gold. Tälläkin sai paikoitellen ajaa kolmeen kertaan, että sai pinnan suhkoht naarmuttomaksi. Ajojälkeä ja holoa tietysti jäi, mutta huomattavasti vähemmän kuin flexin karvalla. Vaahtiksiakin kokeilin, mutta hieman huonoin tuloksin: oranssi flexin hex puri, mutta mureni käsiin jo testiajossa. No pääsipähän tuostakin laikasta eroon, ja nyt voi tehdä taas täydennyksiä jollain muulla merkillä
Parit 50/50-kuvat kerkes toki ottamaan: (nämä siis karvan jälkeen)
Karvakierroksen jälkeen koneeseen vihreä hex ja S17 tahnaks. Tällä tulikin jo lähes valmista pintaa, mutta mielenrauhan takaamiseksi loppuvetoon musta hex + S30. Sitten pirssi pesuun ja pintojen tarkistukseen
Lopputulos näytti tarkistusten jälkeen valmiilta ottamaan niskaansa FK1000P:n.
Ja sit pienen tihkusateen säestämänä auto taivasalle ja muutamat räpsyt valmiista:
Renkaille ei tehty mitään peruspesua ihmeellisempää, koska lavalla odotti setti kiekkoja jotka olisi tarkoitus puhdistaa ja suojata talvea varten. Ja nää alle:
Toivottavasti kuvista saa jotain selvää.... Alku- ja työstäkuvat on taattua vanhan samsungin puhelinlaatua, loppukuviin onneksi sai jonkinlaisen kamerankin käsiin
