JaniH kirjoitti:Wolfie kirjoitti:Toimii kyllä. Ollaan kokeiltu erillisestä sumutinpullosta, harjaa perään ja painehuuhtelijalla huuhtelu ja imurointi. Ei olla kokeiltu huuhtelijaan laittaa tehopesua suoraan.
En ole kokeillut mutta luulet että vaahtoaa liikaa jos laittaa pesuriin suoraan.
Onkos kellään kokemusta Chemical Guys Fabric Clean aineesta että toimiiko pesurissa? Varmasti toimii hyvin tuossa että suihkuttaa penkkeihin, harjaa ja sitten huuhtelee mutta että toimisiko suoraan pesuriin annosteltuna?
Ei mua se vaahtoaminen vaan lähinnä se että jos pesuainetta laittaa koneeseen niin silloinhan sitä "huuhdellaan" pestävää kohdetta pesuaineella. Se että mulla on pelkkää vettä säiliössä niin huuhtelen vedellä ja saan sen pesuaineen pois siitä pestävästä pinnasta.
Onnistuuhan se laittamalla pesuaine vehkeeseenkin, mutta sitten pitäis käydä uudestaan läpi kaikki pestyt alueet pelkällä vedellä että saa huuhdeltua sen pesuaineen sieltä pois. Eli tyhjentämään säiliö, huuhtelemaan se ettei säiliössä ole pesuainetta ja sen jälkeen toiseen kertaan pelkällä vedellä samat paikat läpi.
Siksi mä käytän suoraan suihkepullosta pesuaineen ja tehostan pesemistä harjalla. On mun mielestä helpompi ja ainakin nopeampi ja puhtaus on vähintäänkin riittävää. En näe syytä miksi koneella pitäis levittää pesuaine pintaan koska silloin jää harjaaminen kokonaan pois tai pitäis koneella sumuttaa kauempaa ettei imuri ime heti pesuainetta pois.
En ole koskaan verrannut kumpi tekee loppujenlopuksi puhtaampaa, suihkepullo-harjaus-huuhtelu vaiko koneella käyttäen pesuainetta säiliössä.
Toki asia vois olla eri jos olis masiina missä olis erilliset säiliöt pesuaineelle ja puhtaalle vedelle