Vakuutusyhtiön kertakorvaus?

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Vakuutusyhtiön kertakorvaus?

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Kesä 18, 2011 9:36 pm

Parkkipaikalla syntyneen lommon korjausarvio oli 800€ maalauksineen.
Tapiola soitti et vie auto korjattavaksi ja saat 3 päiväksi sijaisauton (vastapuolen liikennevakuutuksesta). Itse kyselin kuitenkin kertakorvaus mahdollisuutta. Ottavat yhteyttä myöhemmin.

En viitsisi lähteä maalauttamaan molempia ovia kun auto on jo yli 10 vuotias ja ajettu 370000km. Minkäköhän suuruiseen kertakorvaukseen pitäis olla tyytyväinen. Lunastusarvo tällä hetkellä n.2500-3000€ paikkeilla.

juha.lehtimaki
Viestit: 205
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:29 pm
Paikkakunta: Nokia

Re: Vakuutusyhtiön kertakorvaus?

Viesti Kirjoittaja juha.lehtimaki » La Kesä 18, 2011 10:30 pm

Tarjoaa varmaan jotain 400€:a.. Jos auto on vanha eikä kolhulla ole väliä niin ota rahat ja juokse.. :mrgreen:

samunoz
Viestit: 4305
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:40 pm
Viesti:

Re: Vakuutusyhtiön kertakorvaus?

Viesti Kirjoittaja samunoz » La Kesä 18, 2011 10:41 pm

Meneekö toi siis vakuutusyhtiön piikkiin vai vastapuolen itse maksettavaksi?

Avatar
JUMA
Viestit: 2196
Liittynyt: Ti Touko 04, 2010 6:49 pm
Paikkakunta: Vantaa, Martinlaakso

Re: Vakuutusyhtiön kertakorvaus?

Viesti Kirjoittaja JUMA » La Kesä 18, 2011 11:03 pm

Voitte sopia myös keskenään, jos pääsette hinnasta sopuun, jos se ei halua bonuksiensa tippuvan. Niiden takaisinkerääminen, kun ei käy ihan hetkessä, jolloin voi olla toiselle osapuolelle kannattavampaa maksaa omasta lompakosta, kuin vakuutusyhtiön kautta. Riippuu summasta.

Vastaa Viestiin