En tiedä kuka käyttäisi APC:tä auton normi-pesuun muuta kuin joskus talvisin? Kesällä auton pystyy pitämään kiiltävänä ja hienona, talvella joskus muutaman päivän tai joskus jopa viikon!?

Joko joku on ehtinyt ottaa testiin? Pitäisi testien (esim. Apex) mukaan antaa erinomaisen kiillon https://www.autonhoitokauppa.fi/chemica ... ing-473-ml
Beadmakerin osalta on ollut saatavuusongelmia kovan kysynnän vuoksi, mutta kyllä tämä valikoimissa pysyy ja myös paljon toivottu gallonan koko on tulossa
Outoja ilmiöitä, itse oon 3kk käyttänyt kyseistä ainetta pari kuivalle pinnalle levitystä ja muuten kuivaus apuna eikä mitään moitittavaa?Alfa156 kirjoitti: ↑Ke Loka 16, 2019 2:16 pm Tuohon Turtlen Sealent Carnauba spray waxiin pari käyttöön perustuvaa huomiota.
Ensinnäkin tuon käytön jälkeen Autofoam ei valu pinnalta vaan jää tahmaamaan siihen ja poistuu vasta painepesurilla avittaen.
Ei kai tuosta haittaa ole, mutta mielenkiintoinen efekti...
Olen myös käyttänyt tuota ainetta kuivausapuna, kuivatessa tuntuu että jälki on erinomaista. Jälkeenpäin tuntuu että kuivausliinat alkavat kuivata huonommin muutaman käytön jälkeen. Tai eivät ime vettä pinnoilta, vaan pikemminkin levittävät sitä edestakaisin.
Eli ilmeisesti aine toimii kuten pitääkin, mutta kannattaa pyhittää tuolla kuivaukseen ihan oma liinansa.
Tämä on muuten paras testaamani kuivausapuProjectech kirjoitti: ↑Ti Huhti 16, 2019 2:56 pm Quick detailerit, spray sealantit ja rinseless/waterless washit menevät osittain toistensa ominaisuuksien kanssa limittäin, joten mitään jyrkkiä rajauksia näiden välille on melko mahdotonta vetää. Monesti on parempi arvioida tuotteita yksittäin.
Nanolex Final Finish on siitä poikkeuksellinen qd, että se tehoaa myös lieviin, tuoreisiin vesiläikkäjälkiin, eli toimii mietona yhdistelmätuotteena water spot removerin tapaan.