CarPro Ech2o
CarPro Ech2o
Laittakaas kokemuksia ne joilla on ollut mahdollisuus testata jo.
Re: CarPro Ech2o
Mitä tämän pitäisi olla ?
Mitäs jos samu itse joskus laittaisit ekat käyttökokemukset?
Olisi ihan virkistävä poikkeus
Olisi ihan virkistävä poikkeus
CarPron versio ONR:stäModifier kirjoitti:Mitä tämän pitäisi olla ?
Bad company corrupts
Tuotteiden esittely/arvosteluvideoissa aina sama "vika", eli näyttävät miten pestään auto joka on liian puhdas. Olisi tarve saada tietää miten toimitaan kun likaa on enemmän. Jossain netissä oli suht hyvä kuva jossa kerrottiin mikä pesutapa (normipesu, rinseless, waterless, QD) kelpaa kun auto on vähemmän ja enemmän likainen. Löytyy tietty eri tekniikoita saada rinseless toimimaan kun on enemmänkin likaa mutta näistä hyvin vähän tietoa ja esimerkkejä netissä?
EDIT: Löysin kuvan: http://www.autogeekonline.net/forum/aut ... etc-2.html
EDIT: Löysin kuvan: http://www.autogeekonline.net/forum/aut ... etc-2.html
Joskus vuosia sitten olen laittanutkin. Mut täytyy katsoa jos saisin laitettua jotain tulevina viikkoinaKlasu81 kirjoitti:Mitäs jos samu itse joskus laittaisit ekat käyttökokemukset?
Olisi ihan virkistävä poikkeus![]()
CarPron versio ONR:stäModifier kirjoitti:Mitä tämän pitäisi olla ?
En tosin tästä.
Ei ole kelit oikein suosineet tämän kaltaista tuotetta mutta varmaan kesällä tulee otettua tästäkin testit jos joku ei ennen sitä ole ehtinyt testaamaan.
Toinen pesu tällä. Todella liukkaasta tuotteesta on kyse ja pesu tulos huippuluokkaa. Auto ei tosin ollut kovin likainen ja juuri vahattu.
Pesin 2BM sekä Incredimitillä. Toimi hienosti tosin taidan varata näille pesuille erillisen nuudelihanskan. Ihmetyttämään jäi aineesta jääneet jäljet asvaltille. Johtuuko kenties silica ainesosista vai mitä mieltä Janne olet tästä? Häviävätkö veden haihduttua? Ikävän näköistä kun joku voi luulla että olen öljyllä tai bensiinillä lätrännyt kun näyttää niin samalta.
Ech2o traces by #sm81#, on Flickr
Pesin 2BM sekä Incredimitillä. Toimi hienosti tosin taidan varata näille pesuille erillisen nuudelihanskan. Ihmetyttämään jäi aineesta jääneet jäljet asvaltille. Johtuuko kenties silica ainesosista vai mitä mieltä Janne olet tästä? Häviävätkö veden haihduttua? Ikävän näköistä kun joku voi luulla että olen öljyllä tai bensiinillä lätrännyt kun näyttää niin samalta.
Ech2o traces by #sm81#, on FlickrRe: CarPro Ech2o
Tämä selvisi tutkistelujen jälkeen. Tuo oli kyljistä irronnutta rasvalikaa. Eli pesu teho erinomainen.
CarProlla ei ollut pesuainetta joka olisi ilman mitään suojaa antavaa mukana?