Motonet ja Biltema ei myy.
Netistä kyllä saa rullatavarana, mutta kun tarvetta ei ole tuon enempää, niin tuntuu hurjalta maksaa ~40€ rullasta + 15€ toimituskulut

Sijaintipaikkani Oulu, jos vienkkejä hankintapaikoista tulee.
Mikäs tässä Bilteman tuotteessa on vikana?KaiKU kirjoitti:Tarttis muutaman "palan" (5x15cm) kiveiskuteippiä ,mutta mistähän moista sais?
Motonet ja Biltema ei myy.
Netistä kyllä saa rullatavarana, mutta kun tarvetta ei ole tuon enempää, niin tuntuu hurjalta maksaa ~40€ rullasta + 15€ toimituskulut
Sijaintipaikkani Oulu, jos vienkkejä hankintapaikoista tulee.
Ei varmasti mitään vikaa, en vaan löytänyt haulla kun sivuilta etsin.vesil kirjoitti:Mikäs tässä Bilteman tuotteessa on vikana?![]()
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/ ... urn false;
3mmällähän löytyy noita kivenisku teippejä todella montaa eri käyttätarkoituksiin. Esim venture shield toimii todella muodokkaissa pinnoissa. Pienissä helmojen palasissa toimii melkeenpä mikä tahansa, isompiin kivenisku suoja teippauksiin on tullut lähinnä xpeliä ja venturea käytettyä. Hexis lie kokeilemisen arvoinen, sen self healing ominaisuuksiltaan aika kärkipäätä myöskin.Urran kirjoitti:Mitäs jengillä nyt on kokemuksia eri teipeistä. Mulla ei ainakaan kahdessa autossa pysyny 3Mt sumareissa kun on projektorit -> taittuu vissiin liikaa
Yritin etsiä Taperollilta venture shieldiä, ei löytynyt... Olisko tuolla joku tuotenumero? Olen hakenut taipuisaa tavaraa muttei ole löytynyt...Tecmi kirjoitti:3mmällähän löytyy noita kivenisku teippejä todella montaa eri käyttätarkoituksiin. Esim venture shield toimii todella muodokkaissa pinnoissa. Pienissä helmojen palasissa toimii melkeenpä mikä tahansa, isompiin kivenisku suoja teippauksiin on tullut lähinnä xpeliä ja venturea käytettyä. Hexis lie kokeilemisen arvoinen, sen self healing ominaisuuksiltaan aika kärkipäätä myöskin.Urran kirjoitti:Mitäs jengillä nyt on kokemuksia eri teipeistä. Mulla ei ainakaan kahdessa autossa pysyny 3Mt sumareissa kun on projektorit -> taittuu vissiin liikaa
Taperollilla on muuten yksityisille asiakkaillekkin myynti 3mmän tuotteille.
Eikai sitä kellään oo hyllyssä, enkä tiedä mikä tänä päivänä enään on sen saatavuuskaan. Ykskään noista tapen verkkokaupan ei näyttänyt venture olevan nopealla silmäilyllä. Meillä on kyllä tässä lojumassa abauttiarallaa 10 metriä(?) Tavaraa. Täydestä rullasta yks rs5 koko keula tehty.Detailingshop kirjoitti:Yritin etsiä Taperollilta venture shieldiä, ei löytynyt... Olisko tuolla joku tuotenumero? Olen hakenut taipuisaa tavaraa muttei ole löytynyt...Tecmi kirjoitti:3mmällähän löytyy noita kivenisku teippejä todella montaa eri käyttätarkoituksiin. Esim venture shield toimii todella muodokkaissa pinnoissa. Pienissä helmojen palasissa toimii melkeenpä mikä tahansa, isompiin kivenisku suoja teippauksiin on tullut lähinnä xpeliä ja venturea käytettyä. Hexis lie kokeilemisen arvoinen, sen self healing ominaisuuksiltaan aika kärkipäätä myöskin.Urran kirjoitti:Mitäs jengillä nyt on kokemuksia eri teipeistä. Mulla ei ainakaan kahdessa autossa pysyny 3Mt sumareissa kun on projektorit -> taittuu vissiin liikaa
Taperollilla on muuten yksityisille asiakkaillekkin myynti 3mmän tuotteille.