Siitähän toi pyssy on hyvä, että säiliöön voi aina vaihtaa kastikkeet käyttökohteen mukaan. Mattoihin/sisustaverhouksiin mulla on softcaren kamaa, nahkaverhoiluun vastaava kama. Konehuoneeseen/ovikoteloihin tullut laitettua liukkarista kevyempiin liemiin, riippuen mitä on tekemässä.Urran kirjoitti:Juuri tuo käytäntö, miten laitetta käytetään (lähinnä että minkälaiseen likaan ja missä, millä aineella - ns. sovellettavuus) ja miten tehokas on in real life mua kiinnostaa. Siinä ei oikein vastauksena toimi videot youtubessa, olisko Groovyjaylla mahiksia avata tuota? Vaikka kuvien ja videon muodossa, tai ihan tekstinäkin
Mä putsasin yhden tunkion, jossa sisusta verhous on vaalea beige ja kangasmatot olivat jo mustuneet beyond recognition värin puolesta. Vedin softcaren niskaan tornadorilla, paskaa nousi pintaan aivan törkeesti, sitten kokeilen softcarea ja painepesuria ja harjalaikkaa makitaan, paskaa edelleen todella runsaasti, sitten märkäimuria ja vesi aivan mustaa. Toinen reissu vielä tornador blackilla ja sen jälkeen beastilla. Matot olivat kulumia lukuunottamatta tasasävyiset ja kuin uudet. Tolla beastilla kun imuroi joka kerta, niin sitä paskaa ei pääse kertymään sinne karvojen sekaan piileksimään.