Voi olla että ei näissä enää eroja juuri ole keskenään. Jos softa osaa säätää ennakot yms. Tilanteen mukasn niin eiköhän se sitten toimi vastaavasti kun trionic joka saabissa on.
Saab-softagurut on saanut minut tähän uskoon että just saabilla nää viinahommat on suvereenisti näpissä. Ja käsittääkseni muilla merkeillä ainakin välikelin ja kylmällä käynnistyminen on vähän niin ja näin. Koitan kysellä faktatietoa näistä ja postata tänne.
Itsellä 10tkm hyvä vaihtoväli ollut öljyille, on vielä öljynnäköistä ja -hajuista. Tulpat siksi, että yleensä 15tkm kohdalla alkaa tasakaasulla nykimään. Tämä johtuu sytytyskasetista mitä saab käyttää, se kuluttaa tulppia ja uusi kasetti maksaa 300e vs. Uudet tulpat 16e..
Viina liuottaa erilailla kun bensa. Tämä yhdistettynä valmiiksi rikkiolevaan huohotukseen = ongelmia jatkossa. Myös esim. Kuoleentuneet männänrenkaat alkaa oireilemaan kun karsta poistuu renkaiden ympäriltä.
Tietty jos jotkut pa-linjan osat ri o tehty kestämään viinaa niin ne kannattaa vaihtaa ennen viinaan siirtymistä, doh