Koiran/Kissankarvat pois
Re: Koiran/Kissankarvat pois
Äänet menee täältä Sonaxin punaiselle kumipiikki harjalle! Toimii lyhyeen ja pitkkään karvaan älyttömän hyvin. 
Subaru Outback 2.5 -05
Fur remover toimii paremmin kuin hyvin.
Juutuupivideossa kaveri käytti hohkakiveä, tehokkaalta näytti sekin.
Eikö tuo fur remover ole juuri jotain tollasta hohka, tms. kiveä.
Sen huono puoli on, että saa olla varovainen metalliosien kanssa, kun naarmuttaa niitä herkästi.
Mulla on kontin pohjassa monta metalliosaa, niin hiukan hidastaa riehumista, mutta toimii kyllä muuten hyvin.
Kattelin, että meidän pesuhuoneessa on rouvan joku jalkojen hiomakivi, niin näytti hyvin samanlaiselle materiaalille, kuin fur remover. On vaan vaaleansininen, merkiltään ilmeisesti Scholl.
Sen huono puoli on, että saa olla varovainen metalliosien kanssa, kun naarmuttaa niitä herkästi.
Mulla on kontin pohjassa monta metalliosaa, niin hiukan hidastaa riehumista, mutta toimii kyllä muuten hyvin.
Kattelin, että meidän pesuhuoneessa on rouvan joku jalkojen hiomakivi, niin näytti hyvin samanlaiselle materiaalille, kuin fur remover. On vaan vaaleansininen, merkiltään ilmeisesti Scholl.
Ei oo kokemusta tuosta turkin siirtäjästä, mutta hohkakivellä tosiaan hinkataan nahkaa ihmisruumiista. Kyllähän tuo näyttää samalta.
Mulla on vastaava harja kuin tuo jo mainittu Sonax, tosin merkitön ja ostettu halavalla.
Sillä on harjattu kahta koira-autoa ties kuinka monta vuotta ja hyvin toimii vaikka piikit alkaa jo kulumaan.
Toi Bilteman hevosille tarkoitettu harjakivi toimi oikein hyvin, mutta kuluu käytettäessä ja saa olla varovainen muovien kanssa. Jättää heti osuessaan jäljen muoviosiin.
Markkinoi olevansa laavakiveä eli liekö juurikin samaa kuin hohkakivi? Muoveihin jättää kanssa jo pelkällä hipaisulla jäljen joten niitä saa varoa myös mutta muutoin aivan ehdottomasti paras väline karvojen poistoon verhoilusta.K70 kirjoitti:Eikö tuo fur remover ole juuri jotain tollasta hohka, tms. kiveä.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia